Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Postman pat

fikk beskjed i forrige uke at bilen min var på båt som skulle ankomme denne uken. levering 30 Nov kl 10. dersom båt bekrefte Drammen igår så stemmer nok dette.  bil denne uken istedetfor Lørdag.  kommer tilbake dersom ny tidligere levering. 
Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

frskby

Har egentlig levering 4 des, men DS ringte meg i dag med mulighet for levering mot slutten av denne uken. Ikke meg i mot om det skulle bli tilfelle, men tror ikke på det før jeg har nøkkelen i hånda...
Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

Lein

vil nok bli mange som får telefoner denne uken om tidligere levering i slutten av uken.
P85 2013-2015
70D 2016-idag

Thor2014

Hvor mange biler kommer samtidig til Norge?

rene

Så åtte Model S på en lastebil i kveld på vei til Tesla-senteret i Sandnes.

Zneip

Sitat fra: Postman pat på mandag 25. november 2013, klokken 21:29
fikk beskjed i forrige uke at bilen min var på båt som skulle ankomme denne uken. levering 30 Nov kl 10. dersom båt bekrefte Drammen igår så stemmer nok dette.  bil denne uken istedetfor Lørdag.  kommer tilbake dersom ny tidligere levering.

Når bestilte du bilen PP? Ser deg ikke på statusoversikten: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhloWOwPLEc2dFM0WXRVSFhLaTlUelpRN0pNVDhqbGc&usp=sharing#gid=0

Gidder du legge deg inn? Dette er kjekk info for de som ønsker å se hvordan de selv ligger i løypa i forhold til andre :)
Nord Trøndelag | X90D

Jon123

Fikk mail om at bilen var på vei til Europa og at jeg blir kontakta av ds innen en uke, noen som har en anelse hvor lenge det er til den er i drammen basert på erfaringer!?
S85. Levert 2013.

jsu224

Sitat fra: simen123 på tirsdag 26. november 2013, klokken 13:30
Fikk mail om at bilen var på vei til Europa og at jeg blir kontakta av ds innen en uke, noen som har en anelse hvor lenge det er til den er i drammen basert på erfaringer!?

Tja..skal vi se..fikk vel den mailen 1.nov og levering er satt til 10.desember.

5-6 uker tenker jeg du må regne med.

EvenSteven

Jeg fikk denne mailen 18.oktober med estimert utlevering 3.12.13... Med forbehold, så klart!
Så litt skuffet nå, med tanke på at mange melder om tidligere levering med høyere P-nummer!
Jeg har også mailet med Tesla i Holland siden september, da utlevering så sent som det nå har blitt utsatt skaper mye problemer for oss med tanke på kun 1.bil.
Tesla S P85+ sølv

ELteslas

Endelig....utlevering torsdag 28.nov på Forus  ;D ;D ;D ;D

Sola - Tesla Model P85 -PearlWhite/Grey
01.02.2013 Reservation -#2991
09.05.2013 Confirmed/invoice VIN 18499
01.10.2013 In production
10.10.2013 Production complete

EvenSteven

Det skulle bare mangle Elteslas! Gratis!  :D
Tesla S P85+ sølv

Arnta

Ble oppringt av Tesla i dag. De lurte på om jeg kunne ta i mot bilen første halvdel i desember.
Jeg hadde egentlig valgt Januar. Vi skulle ringes i slutten av uka og avtale mer nøyaktig.

Det skulle komme ca. 120 biler til Trondheim nå i disse dager, så de var gira på å få de ut raskt. Ble visst en travel desember.

Jeg bekreftet i slutten av juli og har VIN: 234**
Model S 85 Pearl White

EvenSteven

Veldig bra for deg, men veldig frustrerende for oss som bestilte i mars, bekreftet i begynnelsen av mai og enda ikke har fått våre biler!
Her gjennom hele perioden kun fått én telefon fra Tesla og det var fra en i Holland i september. Meget hyggelig og hjelpsom kar forøvrig som løste mitt primære ønske på direkten bortsett fra leveringstid ser man nå!

Tesla S P85+ sølv

Duzzy

Utlevering Torsdag på Alnabru.
ENDELIG!
Jessheim
standard P85, Sort, 19", sort nappa,panorama, Alle pakker untatt dobbeltlader.
Levering 28.11.2013

Hyperstress

Bare en digresjon; ser at VIN 25852 blir utlevert i morgen i USA. Så de produseres definitivt ikke i rekkefølge. Men det visste vi vel..
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA