Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

olesb

Endelig! Da var bilen i produksjon igjen.

Tesla-fabrikken bygger din Model S.

Rød S85 utlevert januar 2014. Solgt februar 2015.
Rød S85D utlevert juni 2015

larsleik

Sitat fra: Nuvolari på torsdag 14. november 2013, klokken 20:08
Da endret min status seg fra "i transitt" til "bilen klargjøres for utlevering". Det betyr kanskje at bilen har kommet til Drammen.

Når har du fått forespeilet levering?
Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

Nuvolari

Sitat fra: larsleik på fredag 15. november 2013, klokken 08:57
Sitat fra: Nuvolari på torsdag 14. november 2013, klokken 20:08
Da endret min status seg fra "i transitt" til "bilen klargjøres for utlevering". Det betyr kanskje at bilen har kommet til Drammen.

Når har du fått forespeilet levering?

For 3 uker siden fikk jeg beskjed om 6.12
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Øggen

Sitat fra: tstens på torsdag 14. november 2013, klokken 19:55
Har fått beskjed om levering i andre uka av Januar i Drammen.Ville ha den levert Alnabru.Det går ikke siden Alnabru skal legges ned som utleveringssted fikk jeg beskjed om.Fikk også faktura i dag .Gikk over og så at Vinterhjul pakka m Pirelli dekk var priset til 23100.kontaktet og stillte spørsmål om dette.Dette er ny pris fikk jeg beskjed om  :o.Men får til Gammel(15000) siden jeg fikk tilbud om det tidligere,faktura blir da endret.
Terje :)

Jeg er lovet bil første uke av januar men ingen har ringt enda. Nervøs for at det blir enda mer venting :'(

krister461

Sitat fra: olesb på torsdag 14. november 2013, klokken 20:56
Endelig! Da var bilen i produksjon igjen.

Tesla-fabrikken bygger din Model S.
Flott at de er i gang med å bygge litt norske modeller igjen. :)


jalias

Sitat fra: krister461 på fredag 15. november 2013, klokken 10:06
Sitat fra: olesb på torsdag 14. november 2013, klokken 20:56
Endelig! Da var bilen i produksjon igjen.

Tesla-fabrikken bygger din Model S.
Flott at de er i gang med å bygge litt norske modeller igjen. :)

Flott  :) når bekreftet du?


jalias


Cecilie

Sitat fra: tstens på torsdag 14. november 2013, klokken 19:55
Har fått beskjed om levering i andre uka av Januar i Drammen.Ville ha den levert Alnabru.Det går ikke siden Alnabru skal legges ned som utleveringssted fikk jeg beskjed om.
Jaha? Skal alle i Oslo få bilen sin i Drammen nå da? Jeg spurte om jeg kunne få utlevert på Skøyen, men fikk da beskjed om at det var umulig, alle biler i Oslo ble utlevert på Alnabru...
Er det nok et Tesla-senter i Oslo-området på gang som er litt nærmere enn Drammen tro?
Får håpe bilen min er på Alnabru på mandag som jeg er blitt forespeilet og ikke i Drammen hvertfall :P
Tesla Model S #2370 levert 18/11, herlig rød skjønnhet :)

krister461

Sitat fra: bosse på torsdag 14. november 2013, klokken 20:21
23.100? Jeg har budsjettert med 15.000, og that's it. Det var prisen da jeg bestilte, og det skal være prisen når jeg får bilen.

Edit: Mail sendt til Tesla, dette vil jeg helst ha avklart før jeg stikker på ferie på mandag
Hold oss oppdatert. Jeg hadde også budsjettert med 15.000 etter info fra Tesla ved bestilling. Men jeg fikk ikke noe positivt svar på spørsmål om jeg kunne få de til gammel pris. Men, jeg fikk vite at også Nokian-dekkene koster nå 23.100 (mot 24.000 tidligere).

arv

Hei
Jeg fikk beskjed om at Pirelli kostet 15000 om jeg betalte når jeg hentet dekkene, nå får jeg høre at de koster 40000. Typisk Tesla rot.
ARV
Kjørt Think 2000 mod  133 000 km Byttet til Think 2008 Kjørte den 33 000 Km. Har nå Think 2011 m klima. Har nå kjørt min 2011 Think 60000 km siden 30 mars. Det nye stereoanlegget er helt topp!HarTMS85 som nå er byttet i en Tesla M3har nå bare to Elbiler.

Cowboystrekk

Sitat fra: arv på fredag 15. november 2013, klokken 11:52
Hei
Jeg fikk beskjed om at Pirelli kostet 15000 om jeg betalte når jeg hentet dekkene, nå får jeg høre at de koster 40000. Typisk Tesla rot.
ARV
Det er lett å ordne seg dekk andre steder, mange som selger både R2 og Xi3, men enkelte steder er lagerstatusen tynn. Begge disse dekkene vil overgå pirelli på rullemotstand og egenskaper på is, men er dårligere på tørr og våt asfalt. På f.eks byttdekk.com får du greie felger med R2 for rundt 16.000,- inkl frakt dog uten tpms. I flere andre butikker er det mulig å få vinterdekk for under 20.000 inkl tpms :) Kjøp selv du!
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

AttackOfTheMac

Jeg har fått beskje om mellom 03-17 Desember.
Har VIN 21211    #3305

Mindgame

Har nettopp snakket med Tesla som informerte om at bilen min, som skulle leveres i januar, nå har leveringsvindu i midten av mars. Den skal produseres mot slutten av desember.  :'(

Grunnen var en kombinasjon av flere ting; togulykke, liten produksjonserfaring, dårlige rutiner...

VIN 237XX. Finalized 19. august.

Noen andre som har fått beskjed om forsinkelser?

FruTesla

Sitat fra: Cecilie på fredag 15. november 2013, klokken 11:36
Sitat fra: tstens på torsdag 14. november 2013, klokken 19:55
Har fått beskjed om levering i andre uka av Januar i Drammen.Ville ha den levert Alnabru.Det går ikke siden Alnabru skal legges ned som utleveringssted fikk jeg beskjed om.
Jaha? Skal alle i Oslo få bilen sin i Drammen nå da? Jeg spurte om jeg kunne få utlevert på Skøyen, men fikk da beskjed om at det var umulig, alle biler i Oslo ble utlevert på Alnabru...
Er det nok et Tesla-senter i Oslo-området på gang som er litt nærmere enn Drammen tro?
Får håpe bilen min er på Alnabru på mandag som jeg er blitt forespeilet og ikke i Drammen hvertfall :P

Iflg mail fra Tesla vedrørende levering av min bil skriver de at slik det ser ut nå blir all levering etter 9. desember fra Drammen - men usikkert og de skulle komme tilbake på dette........ Jeg spurte om å få utlevert på Skøyen istedenfor Alnabru og ender kanskje opp i  Drammen istedet....... ja ja - bare jeg får bil før jul så skal vel klare å hente den i Drammen........
Mercedes E 220 CDI
Model S 85 perlehvit - hentet des. 2013 (solgt)
Model S 90D - hentes 21. juni 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA