Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Li-Ion

#2880
Sitat fra: Gusse på torsdag 14. november 2013, klokken 15:42
Når jeg begynte å lure på om jeg var glemt, og rakk akkurat å poste om dette på forumet for en time siden....tro om de følger med litt? ;)
Nå ringte akkurat min DS: Thomas i Trondheim.
Levering estimert foreløpig 24. desember (ja jeg vet julaften  :o ) og 7. januar :'(.....men sa at uten å love noe, så var det tendensen nå at bilene hadde utlevering 7-14 dager før. Håper, håper. Skulle holde dialogen framover :) Han viste mere når bilen kom til Drammen.
Flott service fra Trondheim, nok en gang ;)

Har også fått beskjed om levering i midten av desember - men har ikke hørt noe som helst fra Tesla i Trondheim. Fikk beskjed fra Nederland om at jeg hadde fått tildelt DS i Trondheim, og at jeg skulle bli kontaktet om kort tid... dette er nå over en uke siden... De har mye å gjøre - skjønner det -  men fra et kunde ståsted føler jeg meg ikke veldig godt tatt vare på - det lille jeg har mottatt av informasjon etter jeg bestilte har jeg fått ved å "mase" på epost... og svarene er jo som kjent veldig vage og upresise... ikke superimponert akkurat...
Be afraid...

Quattro

Bestilte bil i helgen, jeg har fått estimert levering medio April!
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

Togge

Sitat fra: Zneip på torsdag 14. november 2013, klokken 15:37
BUMP!

Denne tråden hører ikke til på side 3 - her skal det ry inn med leveringsdatoer hver dag som helst. Mod: sticky pretty please?  ::)

++++++1
Hel-elektrisk bilpark.

BjørnP85

#2883
Kontaktet på telefon av Tesla Trondheim i dag.  Bilen kommer til Trondheim i morgen. Utlevering til uka.  Vil bli kontaktet til uka for å avtale henting. I ventetida har garasjen på 200 kvm blitt oppgradert med nytt komplett skjult el-anlegg på 32A (230V IT), gips i tak.  Til sommeren blir det avretting og flislegging 8)
P85 2013 - solgt
90 D 28.12.2016
TM3 reservert

larsleik

Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

Li-Ion

Fikk nettopp Telefon fra Tesla. Bilen er underveis og leveringsdato i Trondheim er satt til 20.12 med mulighet for tidligere. Estimert ankomst Drammen var ca. 1.12. 
Be afraid...

tstens

Har fått beskjed om levering i andre uka av Januar i Drammen.Ville ha den levert Alnabru.Det går ikke siden Alnabru skal legges ned som utleveringssted fikk jeg beskjed om.Fikk også faktura i dag .Gikk over og så at Vinterhjul pakka m Pirelli dekk var priset til 23100.kontaktet og stillte spørsmål om dette.Dette er ny pris fikk jeg beskjed om  :o.Men får til Gammel(15000) siden jeg fikk tilbud om det tidligere,faktura blir da endret.
Terje :)
P85,White

Nuvolari

Da endret min status seg fra "i transitt" til "bilen klargjøres for utlevering". Det betyr kanskje at bilen har kommet til Drammen.

Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Li-Ion

Sitat fra: Nuvolari på torsdag 14. november 2013, klokken 20:08
Da endret min status seg fra "i transitt" til "bilen klargjøres for utlevering". Det betyr kanskje at bilen har kommet til Drammen.
Nice...!  Test appen da... :D
Be afraid...

valvolainen

Oi spennende!
Da er det kanskje litt mer rundt hjørnet enn først antatt?
Håper det for din skyld!
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Nuvolari

Sitat fra: Elektriske_Jan på torsdag 14. november 2013, klokken 20:09
Sitat fra: Nuvolari på torsdag 14. november 2013, klokken 20:08
Da endret min status seg fra "i transitt" til "bilen klargjøres for utlevering". Det betyr kanskje at bilen har kommet til Drammen.
Nice...!  Test appen da... :D

Ingen kontakt enda.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

krister461

Sitat fra: tstens på torsdag 14. november 2013, klokken 19:55
Gikk over og så at Vinterhjul pakka m Pirelli dekk var priset til 23100.kontaktet og stillte spørsmål om dette.Dette er ny pris fikk jeg beskjed om  :o.Men får til Gammel(15000) siden jeg fikk tilbud om det tidligere,faktura blir da endret.
Ikke bra. Jeg fikk opplyst kr 15.000 når jeg prøvekjørte, dvs like før jeg bestilte i september. Ønsker også å få denne prisen når bilen omsider kommer...

Nuvolari

Sitat fra: valvolainen på torsdag 14. november 2013, klokken 20:10
Oi spennende!
Da er det kanskje litt mer rundt hjørnet enn først antatt?
Håper det for din skyld!

Det har vært nevnt her at trenden akkurat nå er at bilene kommer 7-14dg tidligere enn først antatt. Det betyr i så fall 22-29 november. Hadde vært morro det :)
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

bosse

#2893
23.100? Jeg har budsjettert med 15.000, og that's it. Det var prisen da jeg bestilte, og det skal være prisen når jeg får bilen.

Edit: Mail sendt til Tesla, dette vil jeg helst ha avklart før jeg stikker på ferie på mandag
S85 #245xx | MCRed | Dark Leather | Matte Abachi | Tech | Pano | Park | Subzero | Air | Sound | Light | Security | Dual Charger | 19" | Pirelli
Order 2013-09-24 | Prod 2014-01-25 | Transit 2014-02-04 | Prep 2014-03-13 | Estimated 2014-03-24 | Delivered 2014-03-18

Hyperstress


Sitat fra: tstens på torsdag 14. november 2013, klokken 19:55
Har fått beskjed om levering i andre uka av Januar i Drammen.Ville ha den levert Alnabru.Det går ikke siden Alnabru skal legges ned som utleveringssted fikk jeg beskjed om.Fikk også faktura i dag .Gikk over og så at Vinterhjul pakka m Pirelli dekk var priset til 23100.kontaktet og stillte spørsmål om dette.Dette er ny pris fikk jeg beskjed om  :o.Men får til Gammel(15000) siden jeg fikk tilbud om det tidligere,faktura blir da endret.
Terje :)

Hadde mistanke om dette siden US prisene på disse dekkene gikk opp mye her tidligere i høst. Sikret meg derfor skriftlig bestilling til 15000kr.. Heldigvis.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA