Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Bonefish

Min var ferdig produsert 10/10. Kom over dammen med Indonesia. Hadde et håp om at den var med Pachuca som var i Drammen på søndag, men ifølge DES så står den i Rotterdam og kommer ikke til norge før den 20 nov  ???
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

Viking

Sitat fra: Dvergen196 på tirsdag 12. november 2013, klokken 19:05
Jeg har samme status som deg på samme dato men ikke hørt noe fra DS, hvor skal du hente din bil?
Jeg satser på å ta med meg bilen til fjells siden Tesla mente den skulle leveres 18 desember i Bergen.
Jeg skal hente i Oslo.
Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

Henning76

Sitat fra: fthorsen på onsdag 13. november 2013, klokken 00:33
Jeg har hatt en ganske tett dialog med DS vedrørende levering, bla grunnet manglende adaptere.
I dag, ca ett halv minutt etter at jeg skulle begynne noen timers lang workshop for en kunde, ringte det fra et ukjent nummer. For en gangs skyld tok jeg meg tid til å svare på et ukjent nummer. Det var fra Tesla som lurte på om jeg var interessert i å overta/plukke opp min TMS denne uken her fremfor avtalte mandag 25/11!!!??? Nå har jeg ikke aktivert forsikring eller sendt over finansieringsinfo, og så er jeg bortreist i helgen. Men det blir helt klart torsdag, fredag eller mandag for overtagelse nå!!! :)

Gratulerer :) Det ser ut til at dette begynner å bli en trend, og det er jo hyggelig. Altså raskere overleveringer enn planlagt.
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

TW838

Opprinnelig: 25. november kl. 12
Info fra i går: kanskje 13.11. eller 14.11.
Info i dag: kl. 13!! :)

(siste post i denne tråden fra meg... ;-)
Trondheim
Tesla Model S - nov 2013

ELTesla


jorkus

Mange har veldig detaljert info om hvor bilen er, hvilken båt den kommer med osv osv. hvordan får dere slik info? Jeg skal få bilen min til fredag, men har ikke hørt fra DS på over en mnd.. Burde jeg det?
85S Levert 15.11.2013! Helhvit solgt 11.02-16
S85D sølv 2015 kjøpt 11.02-16 solgt juli-18
X75D Hvit kjøpt sept 18
Elsykkel Birk EOne
Elsykkel Ghost solgt
Elsykkel Buddy M4

Bonefish

Tja, jeg trodde jeg hadde fått detaljert info fra DES. Nå er han usikker på om den var på den båten, han finner ikke ut hvor bilen er :o  Tror vi skal ta den infoen vi får fra DES  angående transport med en klype salt.
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

Nuvolari

Sitat fra: Bonefish på onsdag 13. november 2013, klokken 12:29
Tja, jeg trodde jeg hadde fått detaljert info fra DES. Nå er han usikker på om den var på den båten, han finner ikke ut hvor bilen er :o  Tror vi skal ta den infoen vi får fra DES  angående transport med en klype salt.

Fikk beskjed fra min des at de ikke har oversikt over hvor bilene befinner seg.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Lein

hei, ser jeg må betale for vrakpant på den siste fakturaen før jeg får bilen min.
er det bare meg som har blitt fakturert for det?
P85 2013-2015
70D 2016-idag

Brede

Sitat fra: Lein på onsdag 13. november 2013, klokken 15:59
hei, ser jeg må betale for vrakpant på den siste fakturaen før jeg får bilen min.
er det bare meg som har blitt fakturert for det?

Dette gjelder vel alle.

cra

Jeg spurte om det kom noen "skjulte utgifter" i tillegg til det som vises i designeren, og spurte eksplisitt om regavgift og vrakpant. Fikk da til svar at dette var inkludert i "Destinasjons- og klargjøringsutgifter".
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

BjørnP85

Sitat fra: cra på onsdag 13. november 2013, klokken 16:07
Jeg spurte om det kom noen "skjulte utgifter" i tillegg til det som vises i designeren, og spurte eksplisitt om regavgift og vrakpant. Fikk da til svar at dette var inkludert i "Destinasjons- og klargjøringsutgifter".

Vrakpant dukker opp på endelig faktura - kr. 2.400,-.
P85 2013 - solgt
90 D 28.12.2016
TM3 reservert

Zneip

BUMP!

Denne tråden hører ikke til på side 3 - her skal det ry inn med leveringsdatoer hver dag som helst. Mod: sticky pretty please?  ::)
Nord Trøndelag | X90D

Johnny

Sitat fra: Zneip på torsdag 14. november 2013, klokken 15:37
BUMP!

Denne tråden hører ikke til på side 3 - her skal det ry inn med leveringsdatoer hver dag som helst. Mod: sticky pretty please?  ::)

+++++1  :)
TMS og eGolf.

Gusse

Når jeg begynte å lure på om jeg var glemt, og rakk akkurat å poste om dette på forumet for en time siden....tro om de følger med litt? ;)
Nå ringte akkurat min DS: Thomas i Trondheim.
Levering estimert foreløpig 24. desember (ja jeg vet julaften  :o ) og 7. januar :'(.....men sa at uten å love noe, så var det tendensen nå at bilene hadde utlevering 7-14 dager før. Håper, håper. Skulle holde dialogen framover :) Han viste mere når bilen kom til Drammen.
Flott service fra Trondheim, nok en gang ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA