Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

oroeltoro

Clandrel

Gratulerer med ferdig produsert bil, for oss som bekreftet tidligere i august, gir jo det oss ett håp om at det snart er vår tur.
Husker du når du fikk VIN, og hvilke specs har du på din Models S?
Model S 85 2014 solgt, Model X 100D i transitt. BMW i3 som konebil. Model 3 er reservert.

stianrod

Bare av nyskjerrighet: hvilken status på my tesla har dere som allerede har mottatt bilene?
P3349 Model S, rød, tan, gloss, pano, alt minus barneseter til Trondheim
20. des kl. 10.00 = Julaften! ;) 
18. des EL 29597                                        10.juli "Sourcing Parts..."
16. des "henting og levering..."                    13.mai Paperwork Complete
18. nov telefonen fra DS                             09.mai Finalize
5. nov "In transit..."                                      09.april P3349/Faktura701
1.nov "In production..."                                 02.april RN927488
27.aug VIN 21249                                        01.april Verifiserer konto

Clandrel

Fikk VIN rundt 23/9. S85 med stort sett alt (ikke soltak, 7-seter, dobbellader og ekstra alarm).

Rasmus.B

Sitat fra: stianrod på fredag 08. november 2013, klokken 22:41
Bare av nyskjerrighet: hvilken status på my tesla har dere som allerede har mottatt bilene?
Statusfeltet mitt er tomt etter at jeg fikk bilen levert i dag.


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

ebbrey

Sitat fra: stianrod på fredag 08. november 2013, klokken 22:41
Bare av nyskjerrighet: hvilken status på my tesla har dere som allerede har mottatt bilene?

Det står ingen ting der lenger. Bare blankt.

Slipper jeg å sjekke der mer, he he.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Arnta

Sitat fra: krister461 på fredag 08. november 2013, klokken 15:17
Sitat fra: Arnta på fredag 08. november 2013, klokken 15:16
Ny status i dag. Produksjon ferdig, i transit fra fabrikken. VIN234**

Hoppet fra i produksjon til leter etter deler tidligere i uken. Nå rett til complete.
Ser ikke deg heller i regnearket. Når bekreftet du? :)

Bekreftet helt i slutten av Juli.
Model S 85 Pearl White

prophan

"Ny status i dag. Produksjon ferdig, i transit fra fabrikken. VIN234**

Hoppet fra i produksjon til leter etter deler tidligere i uken. Nå rett til complete."

Samme skjedde med min - står Production Complete i dag, etter at det gikk fra sourcing parts - in Production - sourcing parts - Complete, alt innen november.
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

tklev

Sitat fra: OleJA på torsdag 07. november 2013, klokken 15:36
Sitat fra: skywalker på torsdag 07. november 2013, klokken 14:59
Får min i morgen, nesten 3 uker før tiden!
Og på toppen av det hele får jeg 19" Cyclone felger til mine Pirelli vinterdekk. ;D ;D ;D
Var innom Lade Arena og fikk se den under klargjøring i dag, da jeg ordnet med matter.
Det var mange grå Performance klare til utlevering der også.

Ja, faktisk en hel stim med grå TMS, og kun grå så vidt jeg kunne se.
VIN 18444 og 18465 i tillegg til din + et par til.

Hmm - min er grå.... Ganske like VIN også.. Men har fått beskjed om 2. Desember.. Leeenge

krister461

Sitat fra: prophan på lørdag 09. november 2013, klokken 21:47
"Ny status i dag. Produksjon ferdig, i transit fra fabrikken. VIN234**

Hoppet fra i produksjon til leter etter deler tidligere i uken. Nå rett til complete."

Samme skjedde med min - står Production Complete i dag, etter at det gikk fra sourcing parts - in Production - sourcing parts - Complete, alt innen november.
Og når bekreftet du? Dette er veldig nyttig å vite for oss andre som liker å prøve å forutse vår egen levering! :)

NorwegianX

Reservert ca 8. mars.
Finalized 8. mai
I produksjon 8. oktober
Levering 6. desember kl 14:00
#2955
Nordstrand, Oslo
Model S P85, November 2013

TW838

Sjekket i morges og bilen har fått registreringsnummer på fredag! Avtalt levering var opprinnelig 25. november, men nå ser det ut til å bli denne uken! :)
Trondheim
Tesla Model S - nov 2013

mortyeriksen

Sitat fra: TW838 på mandag 11. november 2013, klokken 08:24
Sjekket i morges og bilen har fått registreringsnummer på fredag! Avtalt levering var opprinnelig 25. november, men nå ser det ut til å bli denne uken! :)

Hei! hvordan sjekket du dette? :)
Tesla Model S (#2923), Levert 20. nov, S85, rød med sort skinn, 19", pano, ekstra seter, tech, parksensor, luft, lys, lyd, pakkehylle

LAH

85 - P4126 - VIN18537
Lev. des - lev. okt - lev. november - levert fredag 13. des

fonberg

Sitat fra: TW838 på mandag 11. november 2013, klokken 08:24
Sjekket i morges og bilen har fått registreringsnummer på fredag! Avtalt levering var opprinnelig 25. november, men nå ser det ut til å bli denne uken! :)

Jeg fikk også reg.nr på fredag, så det spørs om ikke bilene våre kommer samtidig til Lade (jeg tipper de kommer dit i dag!). Så: førstemann ut på veien i egen TMS ;-)
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Gjermund

Mandag 18/11  :D

P2261, reserverte i romjula, bekreftet ehhh husker ikke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA