Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

stianrod

Der var jaggu min ferdig også :)  "Production Complete"... 5 dager i produksjon

Da er det bare å vente i spenning på telefon, med håp om levering i desember og ikke tidlig januar som først antatt :D
P3349 Model S, rød, tan, gloss, pano, alt minus barneseter til Trondheim
20. des kl. 10.00 = Julaften! ;) 
18. des EL 29597                                        10.juli "Sourcing Parts..."
16. des "henting og levering..."                    13.mai Paperwork Complete
18. nov telefonen fra DS                             09.mai Finalize
5. nov "In transit..."                                      09.april P3349/Faktura701
1.nov "In production..."                                 02.april RN927488
27.aug VIN 21249                                        01.april Verifiserer konto

Gusse

Sitat fra: LAH på mandag 04. november 2013, klokken 10:23
Er status "Your Model S is in transit from the factory." til å stole på eller har "alle" fått den og tror dere?
For min del stemmer dette godt med kominikasjonen jeg har hatt med Tesla. 24. oktober fikk jeg mail fra Tesla angående en forespørrsel i forhold til de berømte ladeadapterene. Til tross for at status på MyTesla staterte "skaffer deler"(og sto slik den påfølgene uken), så bekreftet Tesla at min bil var i produksjon allerede. Uke etter: "i produksjon, 24timere sener:"in transit". Har tidligere fått forespeilet 2. uke i desember....virker som det stemmer godt.

DonPedro

Sitat fra: RSandven på tirsdag 05. november 2013, klokken 21:45
Skjønner ikke helt det med at vi skal vente på telefon. Holder det ikke med mail, eller får alle en telefon?

For meg ser det ihvertfall ut som om det kun blir mail. Helt greit for meg - da er alt dokumentert og tydelig.
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

panacea

Til dere som er kontaktet av DS per telefon; hvilket nummer har de ringt fra? Har noen tapte anrop fra skjult nummer i tillegg til noen fra +857... Kan jo ikke være andre enn Tesla som desperat prøver å kontakte meg da bilen viser seg å være klar 4 måneder før estimert levering.
Venter på grå P+
VIN: 25xxx

bosse

+857 er satelittelefon, så det er sikkert kapteinen på båten som ringer fra Atlanterhavet for å gi beskjed om at han snart er fremme med bilen din.
S85 #245xx | MCRed | Dark Leather | Matte Abachi | Tech | Pano | Park | Subzero | Air | Sound | Light | Security | Dual Charger | 19" | Pirelli
Order 2013-09-24 | Prod 2014-01-25 | Transit 2014-02-04 | Prep 2014-03-13 | Estimated 2014-03-24 | Delivered 2014-03-18

Lille Lance

Sitat fra: bosse på onsdag 06. november 2013, klokken 01:43
+857 er satelittelefon, så det er sikkert kapteinen på båten som ringer fra Atlanterhavet for å gi beskjed om at han snart er fremme med bilen din.

+1 Det var dagens!  ;D  ;D
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

teslamsp

Bekreftet bestillingen lørdag 23. november, altså halvannen uke siden. Foreløbig leveringstidspunkt er i slutten av februar.

Gjermund

Sitat fra: Lada på tirsdag 05. november 2013, klokken 21:39
Vi er mange som må være tålmodige. Jeg bestilte i romjula 2012. Jeg har enda ikke fått telefon om levering, men status er endret til In transit. Håper på midten av desember.  :-\

Samme gjelder meg. Ser ikke helt grunn til å klage så mye på Tesla av den grunn. Tror de har viktigere ting å ta seg av enn hvem som får sin først. Tror heller ikke andre produsenter prioriterer leveringsrekkefølge i forhold til bestillingsrekkefølge veldig høyt.

Stellar

P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Amper

de er i gang med lossing av Teslar av APL Indonesia i Rotterdam..
P85D :o)

rene

Sitat fra: teslamsp på onsdag 06. november 2013, klokken 08:21
Bekreftet bestillingen lørdag 23. november, altså halvannen uke siden. Foreløbig leveringstidspunkt er i slutten av februar.
Regner med dette er skriveleif og du mener oktober (26. er lørdagen). Baserer du dette leveringstidspunktet på dropdown-lista der du kunne velge når du vil ha levering, eller noe sikrere info fra Tesla selv? I dropdown-lista valgte jeg også februar som var tidligste tilgjengelige, men under valg av batteripakke stod det 5-6 mnd leveringstid på alle konfigurasjoner.

Bonefish

Sitat fra: Amper på onsdag 06. november 2013, klokken 10:44
de er i gang med lossing av Teslar av APL Indonesia i Rotterdam..
Får ikke håpe at de losser min, ifølge DES så skal båten videre til Norge..
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

Amper

Sitat fra: Bonefish på onsdag 06. november 2013, klokken 12:30
Sitat fra: Amper på onsdag 06. november 2013, klokken 10:44
de er i gang med lossing av Teslar av APL Indonesia i Rotterdam..
Får ikke håpe at de losser min, ifølge DES så skal båten videre til Norge..

bra  :D da kommer de raskere til drammen enn mandagen...  ;D
P85D :o)

ELTesla

Jeg forstår ikke hvorfor jeg gledet meg sånn til bilen ble "In production" F5 knappen er enda mer belastet nå enn tidligere.....  :o

ebbrey

Jesus! Fikk akkurart beskjed om at bilen min dukka opp på alna idag og er klar til fredag wææææææææh
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA