Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Cecilie

Sitat fra: BjørnP85 på onsdag 09. oktober 2013, klokken 17:32
Har sendt mail til Tesla EU i dag. Mottok mail fra Tesla EU 1.10.13 om at bil var sendt fra fabrikken. Status på MY TESLA er fortsatt In Production. Skulle bli kontaktet av DS innen 7 dager fra 1.10.13 - har ikke hørt noe ennå.
Jeg har fått status production complete, og samme mail 1.10, men ikke hørt et knyst fra noen DS...
Syns det virker som om det bare er folk som skal hente bilen andre steder enn i Oslo som blir kontaktet for tiden?   ???
Tesla Model S #2370 levert 18/11, herlig rød skjønnhet :)

BjørnP85

Sitat fra: Cecilie på onsdag 09. oktober 2013, klokken 17:56
Sitat fra: BjørnP85 på onsdag 09. oktober 2013, klokken 17:32
Har sendt mail til Tesla EU i dag. Mottok mail fra Tesla EU 1.10.13 om at bil var sendt fra fabrikken. Status på MY TESLA er fortsatt In Production. Skulle bli kontaktet av DS innen 7 dager fra 1.10.13 - har ikke hørt noe ennå.
Jeg har fått status production complete, og samme mail 1.10, men ikke hørt et knyst fra noen DS...
Syns det virker som om det bare er folk som skal hente bilen andre steder enn i Oslo som blir kontaktet for tiden?   ???

Jeg skal hente bilen i Trondheim - det er nok ikke noen forskjell på hvor i landet bilen skal hentes med tanke på det å bli kontaktet.  Har for så vidt fått beskjed tidligere fra Heidi i England at bilen kan hentes i midten av november.
P85 2013 - solgt
90 D 28.12.2016
TM3 reservert

Duzzy

"In production"
Endelig..
Siste beskjed jeg har fått( etter å ha spurt) er levering en gang mellom 25/11 og 4/12
Jessheim
standard P85, Sort, 19", sort nappa,panorama, Alle pakker untatt dobbeltlader.
Levering 28.11.2013

blokhus

#2125 P85+ Blå m svart skinn
Alt utenom dobbeltlader, vinter- og sikkerhetspakke

Lacaixxa

2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d
2016 e-golf
2019 Model 3 bestilt

D.O

Sitat fra: Gusse på onsdag 09. oktober 2013, klokken 17:52
Sitat fra: Viking på onsdag 09. oktober 2013, klokken 15:27
kjedlig å vente... begynner å frykte at det strekker seg over til 2014 før jeg får bilen.

Frykt ikke ;)
Jeg har P nr som er litt høyere ditt, og jeg har nettopp fått antatt levering i 2.uke i desember:

"Thank you for your email.

We can now give a more accurate estimate delivery date which is not end of November 2013, however 2nd week of December 2013. We are currently working extremely hard getting the cars out to all the customers and please be rest assured that we are working at full capacity to ensure that this happens.

We will be in contact with you early in November to set a exact date and time"

Håper jeg klarte å roe ned dit frykt litt ;)
Jeg er ganske nært deg i P nr, men finalizet noe tidligere (5juni). Mulig det blir samme uka, og blir det samme dag skal jeg vente til du har kjørt så jeg kan ligge bak deg nordover og justere farta når jeg ser du drar av veien i snøfokka... For i følge dekk tråden får vi ikke vinterdekk...      ::) ( jeg tipper vi får vinterdekk uansett)
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Gusse

Sitat fra: D.O på onsdag 09. oktober 2013, klokken 20:53
Sitat fra: Gusse på onsdag 09. oktober 2013, klokken 17:52
Sitat fra: Viking på onsdag 09. oktober 2013, klokken 15:27
kjedlig å vente... begynner å frykte at det strekker seg over til 2014 før jeg får bilen.

Frykt ikke ;)
Jeg har P nr som er litt høyere ditt, og jeg har nettopp fått antatt levering i 2.uke i desember:

"Thank you for your email.

We can now give a more accurate estimate delivery date which is not end of November 2013, however 2nd week of December 2013. We are currently working extremely hard getting the cars out to all the customers and please be rest assured that we are working at full capacity to ensure that this happens.

We will be in contact with you early in November to set a exact date and time"

Håper jeg klarte å roe ned dit frykt litt ;)
Jeg er ganske nært deg i P nr, men finalizet noe tidligere (5juni). Mulig det blir samme uka, og blir det samme dag skal jeg vente til du har kjørt så jeg kan ligge bak deg nordover og justere farta når jeg ser du drar av veien i snøfokka... For i følge dekk tråden får vi ikke vinterdekk...      ::) ( jeg tipper vi får vinterdekk uansett)


Jeg velger å tro at vinterdekk er på bilen i desember 8)
Det blir julesanger i min røde julebil på tur hjem:)

Maartensommer

Snakket med Heidi tidligere i dag.  Fikk ikke eksakt dato, men antydet levering tidlig november.

cs erlend

Endelig kom den etterlengtede telefonen - utlevering på Alna 4 november.
Bestilt 4. desember og faktura 9 mai.
BMW i3
Fiat 500
Porsche Cayenne
BMW 2800 CS
Model 3 bestilling kansellert

Cecilie

Fikk mail fra DS i dag, 18. november på Alna. Spurte om det var mulig med utlevering på Skøyen, men jeg gjetter på at de kun bruker Alna til utlevering i Oslo, i hvertfall foreløpig.
Tesla Model S #2370 levert 18/11, herlig rød skjønnhet :)

Lille Lance

Sitat fra: Cecilie på torsdag 10. oktober 2013, klokken 12:51
Fikk mail fra DS i dag, 18. november på Alna. Spurte om det var mulig med utlevering på Skøyen, men jeg gjetter på at de kun bruker Alna til utlevering i Oslo, i hvertfall foreløpig.

Da jeg var innom Skøyen åpningsdagen da de at Alnabru var ment som et rent utleveringssted.
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

fonberg

Sitat fra: Maartensommer på torsdag 10. oktober 2013, klokken 00:30
Snakket med Heidi tidligere i dag.  Fikk ikke eksakt dato, men antydet levering tidlig november.

Lovende - det ser ut som prognosen for leveransetidspunkter for oss rundt #21xx - #23xx er tidligere nå enn for noen uker siden :)
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

tk74

Sitat fra: Cecilie på torsdag 10. oktober 2013, klokken 12:51
Fikk mail fra DS i dag, 18. november på Alna. Spurte om det var mulig med utlevering på Skøyen, men jeg gjetter på at de kun bruker Alna til utlevering i Oslo, i hvertfall foreløpig.

Jeg fikk også mail fra DS i dag med utlevering 11 november på Alnabru
Bestilt Tesla Model X 90D 08.09.2016
Utlevering: 13.12.2016

Dual Motor All Wheel Drive
Pearl White Multi-Coat Paint
20" Silver Wheels (Vinterhjul)
Black Leather Seats
Dark Ash Wood décor
Black Headliner
Six Seat Interior
Supercharger Enabled
Enhanced Autopilot
Full Self-Driving Capability
High Amperage Charger Upgrade
Smart Air Suspension
Premium Interior Package
Ultra High Fidelity Sound
Subzero Weather Package
Security Package
Tow Package

Tesla Model S P85+ Solgt 30.11.2016
Bestilt: 31.12.2012
Betalt depositum: 07.01.2013
Faktura nummer: 463 8 mai 2013
#2406 Tesla Model S

EvenSteven

Jeg har dessverre fått mail om utsettelse i dag. Var estimert midten av november, nå begynnelsen av desember. It``s a hard life  :'(
Tesla S P85+ sølv

teslAudun

Sitat fra: fonberg på torsdag 10. oktober 2013, klokken 13:21
Sitat fra: Maartensommer på torsdag 10. oktober 2013, klokken 00:30
Snakket med Heidi tidligere i dag.  Fikk ikke eksakt dato, men antydet levering tidlig november.

Lovende - det ser ut som prognosen for leveransetidspunkter for oss rundt #21xx - #23xx er tidligere nå enn for noen uker siden :)

Ja, det nærmer seg for flere av oss nå...
Men, jeg fikk melding på mandag om at første ledige tidspunkt for utlevering fra Alna var fredag 28.11., noe som er noen uker senere enn tidligere signalisert fra Tesla ("midten av november"). Og enda verre, har ferie akkurat da, så overlevering kan bli enda mer forsinket dersom vi ikke avbryter ferien... Har spurt om de har mulighet til å fremskynde overlevering (ser at noen i dag har fått tilbud om tidligere dato for overlevering enn meg, til tross for at tidligste tidspunkt på mandag ifølge Tesla var 28.11)  8)
Da blir det evt bilferie med ny bil...
8) 8)
Jan.17  Model S 60, rød

I bestilling: M3
x Nov.13 Model S 85, rød med alt
x Sept.15 Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA