Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

kjølholdt

Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

Gusse

Sitat fra: stianrod på onsdag 25. september 2013, klokken 19:14
Var innom butikken på Lade idag for å prøve  bilen i garasjen min. Spurte om han visste når jeg kunne forvente å få bilen. Han gikk inn på produksjonsplanen på mac'n og estimerte at #3349 skulle være ferdig produsert 1.nov. Beregnet levering ble ca 50 dager etter ferdig produksjon. Så da blir det bil under juletreet i år også. Ifjor lå det en Toyota Yaris Hybrid der  ;)

Finner dette veldig merkelig med tanke på at jeg som er på 4000tallet har estimert levering slutten av november, og enda merkligere at folk med september finalizering estimeres å få levert bilen i januar( jeg for min del finalizerte i midten av juni).
Ifølge informasjonen du fikk, så blir det januar bil på meg tidligst...å hvorfor da i huleste estimerer Tesla nå januar???
Sent nå, så det er mulig hjernen min ikke funker helt optimalt:-/

Muffinman

Da ser det ut som min er ferdig. Får håpe på flatt hav over atlanteren :)

cdabel

Den pinefull "sourcing parts" er forvandlet til en gledelig nyhet.

#2518, VIN 194xx
P85, rød, svart interiør, CF dekor, 21", spoiler, minus dobbeltlader og sikkerhetpakke

Maartensommer

Etter kun fem dager i produksjon er status endret til "Ready for pick-up or delivery".  Spennende.

Sualc

Nissan Leaf, kjørt siden 9. november 2011.

Tesla Model S, kjørt siden november 2013.

christian1986

Endelig var min i produksjon også ;D!

R2636

Nuvolari

Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

cairnz

Fortsatt bare RN-nummer her, men nå er endringene jeg ringte inn etter bekreftelse tatt med i "View Design" .. skal bli fire grusomme måneder, kun kunne lese hva alle dere andre koser dere med... *gråte*
Elbilist

FThorsen

Sitat fra: Nuvolari på torsdag 26. september 2013, klokken 11:14
WTF???

P2632

Dette går ikke slavisk i rekkefølge. Jeg har P2500 og ble informert i går om at min bil går i produksjon ila et par dager og er forventet utlevert midten/slutten av november (selv om det stod antatt sept/okt i kontrakten).
Jeg ser også at noen som har fått bilen i produksjon både bestilte etter meg og skrev kontrakt etter meg, men ikke med alt for mye. Man får ikke gjort så mye med dette så det er bare å smøre seg inn med tålmodighet, selv om jeg begynner å bli MEGET tom for akkurat den kremen ;)
Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

tk74

#1750
Du rykker stadig fremover i køen...  :)

(Det gikk 6 dager fra den gikk i produksjon til den var ferdig produsert)
Bestilt Tesla Model X 90D 08.09.2016
Utlevering: 13.12.2016

Dual Motor All Wheel Drive
Pearl White Multi-Coat Paint
20" Silver Wheels (Vinterhjul)
Black Leather Seats
Dark Ash Wood décor
Black Headliner
Six Seat Interior
Supercharger Enabled
Enhanced Autopilot
Full Self-Driving Capability
High Amperage Charger Upgrade
Smart Air Suspension
Premium Interior Package
Ultra High Fidelity Sound
Subzero Weather Package
Security Package
Tow Package

Tesla Model S P85+ Solgt 30.11.2016
Bestilt: 31.12.2012
Betalt depositum: 07.01.2013
Faktura nummer: 463 8 mai 2013
#2406 Tesla Model S

ebbrey

Disse statusene er det bare å hoppe og drite i. Hopper frem og tilbake her mellom produksjon og dele leting.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Lille Lance

Ser på TMS forum i USA at folk får bilene sine ca 30 dager etter at de har bekreftet bestilling.
Pr idag har de altså 1mnd ventetid og vi har 5mnd. Urettferdig!!  >:(  ;D
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

JonI

6 dager for å lage. Nå er det bare å håpe at transport står klar og venter. Jeg venter iallefall 8)
Bil: "Gråtass" P+ grå/grå/grå  (P2318)

FThorsen

I løpet av natten gikk endelig også min bil i produksjon! DET var på tide det! :)
Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA