Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

PaalT

Var en tur innom klargjøring stasjonen i Drammen. Det var fullt med biler. Hallen og uteområdet var smekk fullt.  ;D. Tok noen bilder men vet ikke hvordan jeg skal få det inn på forumet.

Sjekket VIN nr på en bil. 161xx..

Mvh Paal

Model S85, Sort/Sort, 19", VIN 191xx
Model P85 Multirød/Sort, 19", Vin 553xx - Solgt  2015
Audi A3 e-tron
Model 3 Perf Sort/Sort,

Stellar

Under tekstfeltet når du skriver innlegg, står det "vedlegg og andre alternativer. Klikk her, klikk så velg fil. Deretter finner du bildet på pc eller telefonog llegger det ved.  :D
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Lille Lance

Sitat fra: Teslafrank på lørdag 07. september 2013, klokken 22:50
nei, flere som har spurt.  Ble visuelt mørkere etter at rutene ble tonet, og ikke minst etter at bilen fikk Swisswax Concorso voks... den ble SYKT blank og SORT:)  NYYDELIG.

Fare for at det kommer noen fete ADV1 eller tilsvarende i 22" med kant og concave-design...

TeslaFrank ... Kostbare saker med Swisswax Concorso voks? proffe folk som må gjøre dette eller gjør vi dette sjøl?
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

OleJA

Sitat fra: Høgis på søndag 08. september 2013, klokken 11:29
Sitat fra: pnq på lørdag 07. september 2013, klokken 19:10
Økt mistanke om at noe er galt med min bestilling. Har fått bekreftet levering 20/9 men ser igen WIN eller annet som ligner på det jeg har ifølge MyTesla. Enten er ikke listen komplett eller så blir det veldig spennende å se hva som venter om 13 dager... ;-)
Ikke mye som stemmer på min bil heller. Det ser ikke ut som det er oppdatert.
Dere har nok misforstått hva dette er:
Tanken er at hver enkel legger inn og vedlikeholder status på sin egen bil som en service ovenfor andre forum medlemmer. Dermed er det lettere å følge progresjon i produksjon og levering.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

valvolainen

Ser forøvrig ut som om en dansk nasjonalromatiker har slettet alle andre biler enn de danske :-\
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Brede

Ofte folk inne på det skjemaet og roter det til, men eier er innom og rydder opp hver dag ser det ut til.
Interessant å følge med på utviklingen, men veldig få som har lagt inn sine biler den seneste tiden dessverre..

valvolainen

Det er ikke så rart egentlig, siden sekvensnummer ikke lenger finnes. Ser iukke ut som noen har registrert noe etter man sluttet med dette.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

TS

#1417
Sitat fra: TS på tirsdag 03. september 2013, klokken 18:40
Sitat fra: Adrian på tirsdag 03. september 2013, klokken 18:10
Jeg har P2480 - vin: 17398 og fikk beskjed i dag at min ville komme i slutten på oktober som tidligere antydet. Min teori er at rekkefølgen går på når en finalized bilen og ikke på vin og res/p-nummer.

Tror ikke den teorien stemmer . Leser at flere med finilaze mellom mai og juli fortsatt har sourcing parts Jeg reserverte før nyttår gjorde finilaze i juli. Min er i produksjon og har vært det et par uker. Lev. oktober blir sagt, men ikke bekreftet med dato.
Jeg tror det er flere faktorer som spiller inn, bla effektivisering av produksjonlinjen.

Hurra !

Og da mener jeg ikke valgeresultatet i kveld, men statusen  :

Your Model S is being prepared for pickup or delivery.


Levering 15.oktober er booket   :D

Tidsklemma Here I Come:
Etablere nytt EL.anlegg med egen stikkledning til garasje
Tømme garasjen som er stablet til taket..( bygge ny utebod )
Bestille snekker,samt ny port med motor og Homelink
Reforhandle forsikringer
Prosjektere ladeplasser utenfor kontoret for to Model S og gjester..
Bestemme meg for foliefarge...
Forberede salg av fossilen..
Delivery late desember som først antatt hadde passet bedre, men jeg kan ikke klage..
Greit å få testet sommerdekkene litt..  ;)

Bort fra forum, frem med verktøy nå...
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

valvolainen

Sitat fra: TS på mandag 09. september 2013, klokken 23:39
Hurra !

Og da mener jeg ikke valgeresultatet i kveld, men statusen  :

Your Model S is being prepared for pickup or delivery.

Hvilket reservasjonsnummer hadde du?
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

noto

Jeg fikk også "Production Complete" i går etter 10 dager i produksjon. P2090. VIN 167XX. Standard 85.

Bonefish

Heldig du  :) Jeg er så dritt lei av at de leter etter deler at jeg holder på å spy  :-\
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

Dix Hallpike

Endelig en statusendring..

P2123 - In Production :D
X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

Sualc

Gratulerer... :)

Endelig begynner det å skje noe igjen!!!
Nissan Leaf, kjørt siden 9. november 2011.

Tesla Model S, kjørt siden november 2013.

FThorsen

Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

blokhus

"In Production
The Tesla Factory is building your Model S."

#2125
#2125 P85+ Blå m svart skinn
Alt utenom dobbeltlader, vinter- og sikkerhetspakke

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA