Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Frodebo

Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

Lille Lance

Sitat fra: Zneip på lørdag 07. september 2013, klokken 22:09

Sitat fra: Lille Lance på lørdag 07. september 2013, klokken 21:45
Hva er neste step?

Neste step: smøre seg med mengder av tålmodighet, lese forum og sjekke MyTesla flere ganger hver dag, lese ALLE aviartikler som omhandler Tesla og bli irritert på alle dustekommentarer fra folk som ikke skjønner bedre, innse at tiden aldri har gått så seint siden du var 7 år og venta på Julenissen. Kort sagt: velkommen til de Teslagales rekker - ditt liv blir ikke det samme igjen ;P

P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, Luft, Lyd, Lys, Park, Antifrysepakke, Hatteholder. VIN: *13877

he he he ... ja, det er sånn det er  8)
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Teslafrank

Skal få fikset flere bilder med ordentlig kamera.

Trodde alle hadde fått bilene sine jeg... 8) ;D ;D ;D ;D  Ikke det?  ååå, da så..

20% bakruta, 35% resten.

AreLib

Bestilt blå TM3Lr RWD
Kjører Blå TMX75D
Svart TMS85(solgt)
Hvit MB B ED(solgt)

Teslafrank

nei, flere som har spurt.  Ble visuelt mørkere etter at rutene ble tonet, og ikke minst etter at bilen fikk Swisswax Concorso voks... den ble SYKT blank og SORT:)  NYYDELIG.

Fare for at det kommer noen fete ADV1 eller tilsvarende i 22" med kant og concave-design...

Real EoN

@Teslafrank

Hvor og hvem fikk du til og vokse/detaile bilen din.. og sote rutene... noen nær molde ?
Tips mottas :)
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

Teslafrank

Rutene er gjort av Bilspectra. MEGET bra jobb! 

Voksen er lagt av Frode Gimnes. Trollmann:)

Høgis

Sitat fra: Jimpec på torsdag 05. september 2013, klokken 20:24
Nå har jeg roet meg kraftig ned ifht å vente på bilen i det siste - men nå begynner jeg faktisk å bli provosert av kvartalsboostingen de holder på med. Bilen min kommer da tidsnok, men jeg er i ferd med å få litt dissonans ovenfor Tesla som holder veldig mange kunder litt for narr om dagen.
Jeg har på ingen måte roet meg ned. Heller det motsatte og jeg er porovosert over måten de behandler kundene sine på. Greit nok at det er mange henv. til Tesla, men de må da kunne klare og svare kundene sine uten at vi må vente i nesten en uke på svar. Sendte mail til Heidi den 15. aug. for og få bekreftet oplysningene jeg fikk på tlf. der jeg var lovet levering i slutten september. Fikk dette svaret 20. aug:

Takk for e-posten.
Estimert levering av din bil er slutten av september per i dag.
Som du sikkert forstå endrer ting seg hurtig i en produksjon og så snart din bil er produsert vil det bli lettere å gi et nærmere estimat på leveringen.

Sendte ny mail på mandag denne uken pga. at status på  My Tesla fremdeles står i leter etter deler (har jo lest at status ikke er helt til å stole på). Da fikk jeg dette svaret i natt til i dag:

Takk for e-posten.
Estimert levering av din Model S er mellom 4. og 11. november.
Når det nærmer seg levering av din bil vil du bli kontaktet av en leveringsspesialist som vil hjelpe deg nærmere med leveringen.

Hvordan kan leveringsdatoen endre seg 1 1/2 mnd. på 3 uker?
Måten de svarer på oppfatter jeg som meget uproffesjonelt og arogant. Ser nesten ut som en "autoreply"
ingen forklaring eller noen form for ydmykhet for hvorfor denne lange utsettelsen.
Greit nok at de har mye å gjøre, men det virker som de ikke bryr seg engang. Har jo tross alt bestilt en bil til nærmere en 3/4 mill. Det er jo ikke så mye og gjøre med, men blir bare mektig irritert over måten man blir behandlet på.
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

ebbrey

Sitat fra: Teslafrank på lørdag 07. september 2013, klokken 23:03
Rutene er gjort av Bilspectra. MEGET bra jobb! 

Voksen er lagt av Frode Gimnes. Trollmann:)

Ser MEGET bra ut. Glad jeg valgte sort
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Postman pat

Teil Teslafrank : Ser jeg riktig at du har yacht deck midtkonsollen  på.  Fulgte dette med eler bestilte du eller er det standard for sigature, hvis det er det du har?
Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

Teslafrank

ingen konsoll bortsett fra hva som er originalt.

glaserud

Sitat fra: Cato76 på fredag 06. september 2013, klokken 12:13
Sitat fra: glaserud på fredag 06. september 2013, klokken 11:55
"Da kan du komme og hente bilen."

Oboyoboyoboyoboy!

Var i dag din avtalte leveringsdag?  ???
Eller fikk du ny "hentelapp" på mail/telefon i dag?  :o

Selv har jeg 13. sept som levering, men har fått beskjed om mulig tidligere levering. Så om jeg får denne beskjeden så slipper jeg nok alt jeg har, hopper på det første kollektive transportmiddel fra Langesund til Oslo og henter.  ;D

Hadde 5. til 12. som range, og fikk endelig avklart 6. den 5. og telefon da bilen var klar for henting. Via Ferdinand, så derfor litt annerledes.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

jsu224

Har noen hørt om det er utvikling på de tingene som manglet hos de som fikk bilene levert i august? Disse kontaktene etc? Ikke noe nyheter fra Tesla rundt dette? Synes det er svakt å ikke ha dette på plass når bilene leveres, og hadde håpet det var på plass til jeg angivelig skal få min i slutten av oktober.

Lite lysten på treg lading i lang tid...

:(

Neemaz

Sitat fra: glaserud på søndag 08. september 2013, klokken 07:25
Sitat fra: Cato76 på fredag 06. september 2013, klokken 12:13
Sitat fra: glaserud på fredag 06. september 2013, klokken 11:55
"Da kan du komme og hente bilen."

Oboyoboyoboyoboy!

Var i dag din avtalte leveringsdag?  ???
Eller fikk du ny "hentelapp" på mail/telefon i dag?  :o

Selv har jeg 13. sept som levering, men har fått beskjed om mulig tidligere levering. Så om jeg får denne beskjeden så slipper jeg nok alt jeg har, hopper på det første kollektive transportmiddel fra Langesund til Oslo og henter.  ;D

Hadde 5. til 12. som range, og fikk endelig avklart 6. den 5. og telefon da bilen var klar for henting. Via Ferdinand, så derfor litt annerledes.

Har du fått satt opp app. på den? Tenkte kanskje det var vanskelig i og med vi Ferdinand kundene ikke har egen MYTESLA?

Høgis

Sitat fra: pnq på lørdag 07. september 2013, klokken 19:10
Økt mistanke om at noe er galt med min bestilling. Har fått bekreftet levering 20/9 men ser igen WIN eller annet som ligner på det jeg har ifølge MyTesla. Enten er ikke listen komplett eller så blir det veldig spennende å se hva som venter om 13 dager... ;-)
Ikke mye som stemmer på min bil heller. Det ser ikke ut som det er oppdatert.
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA