Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Lanber

Det kan jo være fordi de ikke har plass til å lagre biler som er klargjort for levering med den utleveringstakten som er for tida, det var grunnen jeg fikk.  Og ikke utelukkende boosting av kvartalstallene som vi tror.

Forøvrig handler jeg tidvis i store tall når det gjelder firmaet, da er selgere i leverandøren bestandig veldig keen på å få det i inneværende kvartal.

Jimpec

Sitat fra: Lanber på torsdag 05. september 2013, klokken 22:07
Det kan jo være fordi de ikke har plass til å lagre biler som er klargjort for levering med den utleveringstakten som er for tida, det var grunnen jeg fikk.  Og ikke utelukkende boosting av kvartalstallene som vi tror.

Det er et godt poeng - og det kan godt være slik. Likevel frikjenner jeg ikke Tesla fra å koke tall her. Jeg har ikke veldig mange nummer bak deg i køen og min bil er veldig langt unna i forhold. Så det er ikke bare plassen det står på tror jeg.
Andre har mer grunn til å klage enn meg - så jeg skal ikke sutre mer over dette.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Amoss

Sitat fra: Lanber på torsdag 05. september 2013, klokken 22:07
Det kan jo være fordi de ikke har plass til å lagre biler som er klargjort for levering med den utleveringstakten som er for tida, det var grunnen jeg fikk.  Og ikke utelukkende boosting av kvartalstallene som vi tror.

Sant nok, det er en mulighet. Men det vi ser er jo at "alle" som har levering i okt. enten blir fremskyndet til sept. eller utsatt til nov. Men det blir fortsatt bare gjettninger fra min side så klart :)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Djur1

Avtalt levering den 1.okt - vin 186xx, jeg hadde håpt på noe tidligere . får ta en prat i morgen og høre hva som er mulig...velger "italienske akebrett" og servicepakken.
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

glaserud

"Da kan du komme og hente bilen."

Oboyoboyoboyoboy!
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

TerjeV

Sitat fra: glaserud på fredag 06. september 2013, klokken 11:55
"Da kan du komme og hente bilen."

Oboyoboyoboyoboy!

Jamen så sitt ikke her da mann!! -Løp løp løp ;-)

"Misunnelig"
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

Cato76

Sitat fra: glaserud på fredag 06. september 2013, klokken 11:55
"Da kan du komme og hente bilen."

Oboyoboyoboyoboy!

Var i dag din avtalte leveringsdag?  ???
Eller fikk du ny "hentelapp" på mail/telefon i dag?  :o

Selv har jeg 13. sept som levering, men har fått beskjed om mulig tidligere levering. Så om jeg får denne beskjeden så slipper jeg nok alt jeg har, hopper på det første kollektive transportmiddel fra Langesund til Oslo og henter.  ;D
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Cecilie

Sukk, enn så mye jeg gleder meg på alle som får bilen i disse dager sine vegne, så begynner frustrasjonen over manglende fremgang med en egen bil å bli stor :(
Jeg har ikke tort å sende mail og spørre om jeg fortsatt kan forvente bilen i sept/okt, men jeg må jo nå stålsette meg for november ser det ut som. Snufs  :'(
Det gjør det ikke lettere at folk jeg kjenner som vet jeg har bestilt spør meg hele tida om jeg har fått noe dato!!  ::)
Tesla Model S #2370 levert 18/11, herlig rød skjønnhet :)

Bonefish

Vi er i samme båt der  :o Mange som lurer på når bilen kommer, det beste jeg kan svare da er at det lurer jeg også på :-)
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

øystein hennum

Jeg var innom mottaket i Drammen i går.Der jobber nå 11 mann med klargjøring i fra morgen til sent kveld.De gjør alt de kan for at vi skal få bilene våre så snart som mulig.De har hentet folk i fra Holland-Danmark og USA for å få dette til.Håper jeg får min før dato (27.9.)
Venter på pearl white Mod s perf.med det meste. :) :)
Øystein 1522 Konnerud

JAGN

Endelig kom gladmeldingen for min del også. Levering 16.09 i Stavanger (ny midlertidig henteadresse). Også på min 40-årsdag da gitt...

P1329

Harlex

Håper fortsatt på midten/slutten av okt. jeg... I mellomtiden blir jeg fysisk og psykisk dårlig av "We have begun sourcing parts for your Model S." Gi meg en annen status! Hva som helst!!!!! Bare ikkje den forbannede "...sourcing parts..." Eg spyr :(
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

mrjalle

Sitat fra: JAGN på fredag 06. september 2013, klokken 15:26
Endelig kom gladmeldingen for min del også. Levering 16.09 i Stavanger (ny midlertidig henteadresse).
Det ser ut som det bare var de første bilene som ble utlevert her som ble klargjort i Oslo/Drammen, og kjørt direkte av lastebilen til oss kunder. Nå står en del biler til klargjøring på Forus (ikke der butikken skal åpne, men sannsynligvis denne nye midlertidige adressen). Så et par hvite, en sølv, en grå, en sig-rød og en sort der i dag. (sorry, vet ikke adressen)

Maartensommer

Sitat fra: Harlex på fredag 06. september 2013, klokken 15:41
Håper fortsatt på midten/slutten av okt. jeg... I mellomtiden blir jeg fysisk og psykisk dårlig av "We have begun sourcing parts for your Model S." Gi meg en annen status! Hva som helst!!!!! Bare ikkje den forbannede "...sourcing parts..." Eg spyr :(

Hehe...som om jeg skulle ha skrevet det selv.

Jg fikk dog svar fra Tesla på mailen jeg sendte for en god stund siden.  Bilen blir levert medio november.  Går i produksjon og skal være ferdig ila 14 dager.

LA-Thing

Enig, de kunne i det minste hatt en mellomstatus 'We have finally found all the parts required for your Model S'.

Ser ut som mange med reservasjon opp mot P2000 får i løpet av september, men så skjer det ingenting i oktober. Kanskje lang høstferie i California, alle må ut og plukke appelsiner....
Drammen, Tesla Model S #2510

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA