Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

SimenT

Oppdatering fra Heidi i dag 3/9 (klarte ikke dy meg):

Midten av november for min S85 #2397
med alt utenom barneseter

Var i utgangspunktet SEPT/OKT, så spesifisert til midten av oktover til nå midten av november.

Litt trist og lei meg i dag  :'(
Depositum Model X
Bestilt P85D sent mars lev.

tk74

Sitat fra: SimenT på tirsdag 03. september 2013, klokken 13:29
Oppdatering fra Heidi i dag 3/9 (klarte ikke dy meg):

Midten av november for min S85 #2397
med alt utenom barneseter

Var i utgangspunktet SEPT/OKT, så spesifisert til midten av oktover til nå midten av november.

Litt trist og lei meg i dag  :'(

Da blir det nok rundt midten av november på meg også. #2406
Det som kan være positivt er at utleveringene av bilene går noe mer smertefritt en i dag og at organisasjonen mulig vil fungere noe bedre  :)

Bestilt Tesla Model X 90D 08.09.2016
Utlevering: 13.12.2016

Dual Motor All Wheel Drive
Pearl White Multi-Coat Paint
20" Silver Wheels (Vinterhjul)
Black Leather Seats
Dark Ash Wood décor
Black Headliner
Six Seat Interior
Supercharger Enabled
Enhanced Autopilot
Full Self-Driving Capability
High Amperage Charger Upgrade
Smart Air Suspension
Premium Interior Package
Ultra High Fidelity Sound
Subzero Weather Package
Security Package
Tow Package

Tesla Model S P85+ Solgt 30.11.2016
Bestilt: 31.12.2012
Betalt depositum: 07.01.2013
Faktura nummer: 463 8 mai 2013
#2406 Tesla Model S

Neemaz

Sitat fra: SimenT på tirsdag 03. september 2013, klokken 13:29
Oppdatering fra Heidi i dag 3/9 (klarte ikke dy meg):

Midten av november for min S85 #2397
med alt utenom barneseter

Var i utgangspunktet SEPT/OKT, så spesifisert til midten av oktover til nå midten av november.

Litt trist og lei meg i dag  :'(

Jeg skal ifølge min DS ha utlevering den 23.09, så da kan du få se på den i Hans Mustadsgate hver dag frem til du får din :-) .

PS! Du kan få tute litt nå og da om det blir for ille.

christian1986

Sitat fra: Tarpoon på tirsdag 03. september 2013, klokken 12:07
Mail forrige uke;
P1931X fra "late december" til "mid december"

Hvilke reservasjonsnummer har du? Ser du ligger nært med i VIN.

luffe

Sitat fra: Romsiki på tirsdag 03. september 2013, klokken 15:01
P#55. Levering 10 sept. Stavanger. Reservert mai 2009. Har svart umiddelbart på alle hendvendelser. Ikke hørt noe om fremskyndet levering. Standard 85 med alt utenom jump seat. Levering i Stavanger har ikke vært helt bra. Skilter i hånda, ingen skrujern etc. Et godt forbedringspunkt, men bare jeg får bilen er jeg fornøyd!

Grattis! Bare én uke igjen. Er veldig nysgjerrig på hvordan du opplever leveransen ;)
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

Martinique

Har fullspeca P85 bestilt okt 2010 veit fortsatt ikkje når den blir levert.....

Tarpoon

Think City 2011. Zebra. 2-seter. Sort.
Brun Tesla Model S85.

jkirkebo

Sitat fra: Mons på tirsdag 03. september 2013, klokken 14:46
P746, P85+ og levering 16. september. Jeg bestilte i januar 2012. På meg virker det som Tesla ikke bryr seg noe som helst om rekkefølgen kundene bestilte bilen.

Enig i at rekkefølge ikke ser ut til å bety all verdens. Jeg har P1088 og har ikke fått dato ennå, bilen skiftet status fra "in production" til "prepared for delivery" for noen få dager siden. Gitt snakket tidligere om ca. 50 dager fra produksjonsslutt til utlevering forventer jeg ca. midten av oktober.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Gusse

Sitat fra: Brede på tirsdag 03. september 2013, klokken 00:36
Sitat fra: Gusse på tirsdag 03. september 2013, klokken 00:24

Hei!
Hva er ditt oppsett?
Tenker pakker etc
Jeg har fått indikert leveringsvindu slutten av november, men har noen nummer før deg(P : 4235). Interessant å vite om pakkene utgjør mye på leveringstid;)

Hei
Performance Multi rød, sort tak, sort skinn, carbon, 21" sølv hjul, Techpakke, parkeringsensorer, lydpakke, lyspakke.
Det eneste jeg ser som litt uvanlig med min bil er vel mangelen av pano-tak.

Åhh...Performance. D forklarer saken;)

Martinique

Sitat fra: jkirkebo på tirsdag 03. september 2013, klokken 16:37
Sitat fra: Mons på tirsdag 03. september 2013, klokken 14:46
P746, P85+ og levering 16. september. Jeg bestilte i januar 2012. På meg virker det som Tesla ikke bryr seg noe som helst om rekkefølgen kundene bestilte bilen.

Enig i at rekkefølge ikke ser ut til å bety all verdens. Jeg har P1088 og har ikke fått dato ennå, bilen skiftet status fra "in production" til "prepared for delivery" for noen få dager siden. Gitt snakket tidligere om ca. 50 dager fra produksjonsslutt til utlevering forventer jeg ca. midten av oktober.

Etter å sett på div biler som blir levert så er det ingenting som tyder på at det er noe som går igjen og som bestemmer når du får bilen. Det virker som både Tesla USA og Tesla Norge "bare" tar den bilen som passer. Synes det både er uproft og frustrerende. Lurer nesten hvorfor vi har fått resnr når det ikke er så nøye.

Amoss

Sitat fra: jkirkebo på tirsdag 03. september 2013, klokken 16:37

Enig i at rekkefølge ikke ser ut til å bety all verdens. Jeg har P1088 og har ikke fått dato ennå, bilen skiftet status fra "in production" til "prepared for delivery" for noen få dager siden. Gitt snakket tidligere om ca. 50 dager fra produksjonsslutt til utlevering forventer jeg ca. midten av oktober.

Gitt at utlevering i midten av oktober betyr at bilen er i transitt ved kvartals-slutt, så tipper jeg nok du får utlevering 30. sept. ;) 
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

hfo

Hmm, ser en del har fått utsatt levering. Jeg fikk nettopp beskjed om at de ønsket å fremskynde leveringen av min bil fra 30. sept til 16. sept. Std. 85, P-nummer på 1800-tallet...
Fossilt: VW Multivan TDI 4Motion 180hk '10 +  Stiga Snow Flake snøfreser '13

Elektrisk: Tesla S85 '13+ Nissan Leaf '13 + Greenworks Li-ion gressklipper '13

Trondns

Sitat fra: christian1986 på tirsdag 03. september 2013, klokken 14:21
Sitat fra: Tarpoon på tirsdag 03. september 2013, klokken 12:07
Mail forrige uke;
P1931X fra "late december" til "mid december"

Hvilke reservasjonsnummer har du? Ser du ligger nært med i VIN.


Utlevering lørdag 21.sept  :D Legger ved en link fra torsdag 29. aug da jeg var innom Alnabru, Oslo..Et "lass" med TMS ankom akkurat da...


 





Har trolig fylt diesel for siste gang :-)
Mottok Tesla Model s, sort -   26. sept 2013 :-)

ebbrey

Det har virket en stund nå som om de ønsker å pushe ut biler i september til mange sept vindu holdere. Men Okt derimot dytter de til november. Kanskje de gjør dette for å fremskynde en haug med november biler om de har mulighet eller om det skal gjøres noe annet på freemont nå i sept.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Adrian

Jeg har P2480 - vin: 17398 og fikk beskjed i dag at min ville komme i slutten på oktober som tidligere antydet. Min teori er at rekkefølgen går på når en finalized bilen og ikke på vin og res/p-nummer.
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA