Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Harlex

Sitat fra: frskby på mandag 02. september 2013, klokken 18:31
Sitat fra: stianrod på mandag 02. september 2013, klokken 18:14
Kanskje jeg bør belage meg på levering i mars/april? Har opprinnelig sept/okt...

Har nr før deg (3348) og hadde også sept/okt. Etter masing fikk jeg fra Heidi for ca 1 mnd siden at det da var midten av november som nå gjalt. Blir ikke overrasket om det blir enda mer utsettelse, bare fryktelig skuffet og passe arg...
Får du i midten av november skal jeg ha imorgen :-\ De ringer sikkert ikveld :-\
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

MrUnderhill

Sitat fra: teslAudun på mandag 02. september 2013, klokken 17:51
Venter barn nr 3 i midten av desember. Det er hardt å gå svanger med to "ting" på en gang...  ::)

Er det plass til tre barnestoler i baksetet? Hvilken barnestoler har du?

sindrej

Sitat fra: noto på mandag 02. september 2013, klokken 16:39
Kan du gi oss ett (eller to) tall til i P-nummeret ditt?

Sitat fra: sindrej på mandag 02. september 2013, klokken 16:00
P#20xx hentes 16 sep i Trondhjem, standard 85 (uten dbl-lader, og barneseter)
Husker ikke. Er jo bare 100 å velge mellom da. Tror kanskje det var 2025, men er ikke sikker

glaserud

"Måtte" innom Alnabru i dag for å se om gliset stod der.

"Skal vi se... Åja, det var den med den fete ripa på, det!"

Mr. Wold er en real Mr. Funnyguy...  :)
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

takktakk

Sitat fra: Djur1 på mandag 02. september 2013, klokken 19:07
Idag har jeg fått mail om de vil levere bilen, vet ikke hvor lang tid det tar da?

Så er spørsmålet skal en velge nokian vinterdekkene eller de litt rimligere pirelli dekka? Heller mot Nokian R. Men det var det en bra tråd på et sted eller? Prøvde å søke men fikk det ikke opp...

Er det mange som tar servicepakken til 19t? Inkludert bremseskiver/klosser etc... hva er det som inngår i denne pakken? En får det jo momsfritt nå, men er det verdt det? 5t i året på service på en ny bil er kanskje litt over the top??


Det var egentlig litt i tidligste laget, men har fått solgt bensinsjappa denne uka så da går det seg vel til...:)

Tror det er lurt for annenhåndsverdien at man har fulgt opp servicen. Pirelli dekkene heter "Zottozero" eller noe sånt og egner seg ikke for norsk vinter. Det er vinterdekk for mellomeuropa, og heldigvis tilbyr de derfor også Hakka R. Den dagen du trenger forskjellen på de to dekkene vil du prise deg lykkelig over å ha lagt noen laken ekstra i det. Enten det gjelder å komme frem eller å stanse.

Lykke til!
P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

takktakk

Omsider kontakt med min DS i dag. Levering bekreftet i Oslo 12. september. Sokner visst egentlig til Stavanger, men null problem da jeg forespurte å endre dette. Er vesentlig mer i Oslo enn i Stavanger.

I dialog uten dato er jeg blitt forsikret om at fraværet av en konkret avtale ikke skyver meg bakover i køen. Jeg vil si at dagens telefon, som gir levering om kun halvannen uke, viser at det var rett.

Blir litt stas rett og slett.
P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

Brede

Fikk i går mail om bekreftelse av nytt fargevalg på bilen og forsikring om at midten av november fortsatt er leveringsvindu for bilen. Lurer fælt på hvordan de skal få presset ut P4336 to-tre uker etter biler på tidlig totusentallet..
Tror jeg heller belager meg på å investere i piggdekk til sykkelen og håpe på tidenes julegave.

Gusse

Sitat fra: Brede på tirsdag 03. september 2013, klokken 00:05
Fikk i går mail om bekreftelse av nytt fargevalg på bilen og forsikring om at midten av november fortsatt er leveringsvindu for bilen. Lurer fælt på hvordan de skal få presset ut P4336 to-tre uker etter biler på tidlig totusentallet..
Tror jeg heller belager meg på å investere i piggdekk til sykkelen og håpe på tidenes julegave.

Hei!
Hva er ditt oppsett?
Tenker pakker etc
Jeg har fått indikert leveringsvindu slutten av november, men har noen nummer før deg(P : 4235). Interessant å vite om pakkene utgjør mye på leveringstid;)

Brede

Sitat fra: Gusse på tirsdag 03. september 2013, klokken 00:24

Hei!
Hva er ditt oppsett?
Tenker pakker etc
Jeg har fått indikert leveringsvindu slutten av november, men har noen nummer før deg(P : 4235). Interessant å vite om pakkene utgjør mye på leveringstid;)

Hei
Performance Multi rød, sort tak, sort skinn, carbon, 21" sølv hjul, Techpakke, parkeringsensorer, lydpakke, lyspakke.
Det eneste jeg ser som litt uvanlig med min bil er vel mangelen av pano-tak.

Harlex

Sitat fra: Brede på tirsdag 03. september 2013, klokken 00:05
Fikk i går mail om bekreftelse av nytt fargevalg på bilen og forsikring om at midten av november fortsatt er leveringsvindu for bilen. Lurer fælt på hvordan de skal få presset ut P4336 to-tre uker etter biler på tidlig totusentallet..
Tror jeg heller belager meg på å investere i piggdekk til sykkelen og håpe på tidenes julegave.
Ja det blir ekstremt spennende hvordan de skal levere ut 43xx biler samtidig som 22xx biler....
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

koop

Sitat fra: Harlex på tirsdag 03. september 2013, klokken 06:33
Sitat fra: Brede på tirsdag 03. september 2013, klokken 00:05
Fikk i går mail om bekreftelse av nytt fargevalg på bilen og forsikring om at midten av november fortsatt er leveringsvindu for bilen. Lurer fælt på hvordan de skal få presset ut P4336 to-tre uker etter biler på tidlig totusentallet..
Tror jeg heller belager meg på å investere i piggdekk til sykkelen og håpe på tidenes julegave.
Ja det blir ekstremt spennende hvordan de skal levere ut 43xx biler samtidig som 22xx biler....
Og 29xx biler er flyttet fra Sept/Okt til November.
Kristiansand:
Tesla Model S #2966, Vin 18513
7.3.2013 - Reservert
13.5.2013 - Bekreftet bestilling
14.5.2013 - Papirene signert
27.9.2013 - In Production
8.10.2013 - Production Complete
21.11.2013 kl. 11:00 - Avtalt utlevering
Subaru Forrester utgår

øystein hennum

Noen som vet om det kom biler med båt i går 2 sept.Det er vel biler som skal ut nå.Har fått lev.28.9 ,men håper på tidligere lev. :D
Øystein 1522 Konnerud

bb

Min #2700 skulle kommet i sept/okt da jeg finalizet i mai. Nå fikk jeg beskjed at den vil komme i midten/slutten av november.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Tarpoon

Mail forrige uke;
P1931X fra "late december" til "mid december"
Think City 2011. Zebra. 2-seter. Sort.
Brun Tesla Model S85.

Jimpec

Vi ser kanskje en ny kvartalsboost på gang? Nå skal det presses inn biler for levering i Q4 og årsslutt.
Men med opptil 60 biler ut av fabrikken pr dag så lover det jo bra det!
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA