Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Lein

FU73, når bekreftet du og når var bilen ferdig produsert?
P85 2013-2015
70D 2016-idag

FU73

jeg bekreftet 11 nov. og ferdig produsert 8 januar
2016 Model S 70D

Tin

Nœrmer seg her også..forventet utlevering 29.februar :).. Fikk Final Invoice 9 feb..

MrBacardi

Til info har jeg fått bekreftet utleveringstid nå på mandag 22. feb
Test mine Android-apps: Bilsamler / Ladestasjon
Jeg koblet Teslaen til slack

2020 VW ID.3 1ST - Kø-nr 75
2017 Leaf 30 kWh - Utlevert april 2017
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

Nesquik

Takk for info. Jeg har ikke fått noen oppdateringer siden bilen min ble utsatt til mars/april. Det er godt å høre at det nærmer seg for noen andre!
Tesla S90D - Obsidian black - Mars 2016

Dulle76

Det ser vel ut til at våre biler dessverre har blitt plassert i båten som gikk fra Long Beach 05.02.2016, og som ankommer Bremerhaven 06.03.2016... Da blir det vel kanskje påskeutlevering for vår del, noe som passer greit i fht å overraske ungene som ikke vet at det snart står en TMS i oppkjørselen vår...  :P (Han ene lurte på hvorfor jeg hadde lastet ned Tesla-app'en i går... ::) )

Sitat fra: Nesquik på onsdag 17. februar 2016, klokken 07:52
Takk for info. Jeg har ikke fått noen oppdateringer siden bilen min ble utsatt til mars/april. Det er godt å høre at det nærmer seg for noen andre!
Tesla S 85D - Midnight Silver - Panorama - Autopilot - Luftfjæring - Ultra Hi-Fi - Vinterpakke - EL 924**

"That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it!"
― Lemmy Kilmister

Nesquik

Ja jeg krysser fingrene for påskeferien. Hvis ikke får jeg ringe DS-en å be dem sette på sommerdekk og droppe takstativet.
Tesla S90D - Obsidian black - Mars 2016

FU73

Sitat fra: Dulle76 på onsdag 17. februar 2016, klokken 08:09
Det ser vel ut til at våre biler dessverre har blitt plassert i båten som gikk fra Long Beach 05.02.2016, og som ankommer Bremerhaven 06.03.2016... Da blir det vel kanskje påskeutlevering for vår del, noe som passer greit i fht å overraske ungene som ikke vet at det snart står en TMS i oppkjørselen vår...  :P (Han ene lurte på hvorfor jeg hadde lastet ned Tesla-app'en i går... ::) )

He he. det samme her i gården. de eneste som vet at vi snart har en TMS er jeg og kona. tenker ungene blir overrasket når den kommer.  :D 
har ikke fått noen spørsmål på hva elektrikeren holder på med inne i garasjen heller. Tenkte de kom til å lure på hva som skal på veggen. blir montert Blå 32A. og forhåpentlig kanskje en Tesla lader senere.
håper min kommer rundt den 4 mars som antydet 8)
2016 Model S 70D

alfus64

VL

Jeg har fått en estimert overlevering 28.3 på bilen min. Den er ferdig produsert i slutten av januar. Det står "Your Tesla has been built and is in transit from the factory."... Når kan jeg forvente at den er kommet seg til sjøs?... Er så utålmodig nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre  :P :-[ ;D
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

FU73

hvis den var ferdig i slutten av januar, så er den nok på sjøen nå ;D
2016 Model S 70D

VL

Det hadde vært supert! Får jo nesten ikke sove om nettene nå  :P :-[
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

MrBacardi

Fikk min utlevert i dag, en fantastisk bil!   :)

Fikk med en liten ekstra bonus også, bilen ble levert med 4G/LTE  8)
Har ikke fått testet så mye enda, men Spotify fungerer iallefall veldig responsivt.

Test mine Android-apps: Bilsamler / Ladestasjon
Jeg koblet Teslaen til slack

2020 VW ID.3 1ST - Kø-nr 75
2017 Leaf 30 kWh - Utlevert april 2017
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

RedJaro

Nå er det kun få dager til Tarago skal krysse Atlanterhavet, med bilene vi venter på.
Noen som kjenner til transporten fra Bremerhaven til Trondheim?
Hadde besøk av elektriker i dag. Kona som var hjemme så vet ikke hva jeg kan få av løsning ennå.
Håper på 22kW, men tviler litt på det. Får vente på tilbudet.
Regner med at det er mange spente personer der ute som følger ferden til Tarago. :D
Ikke så lenge igjen nå. Slutten av mars i følge DS.
Gled dere. En fantastisk bil!

Gratulerer MrBacardi! Ja, jeg er misunnelig.  >:(
Kjempekule nyheter at den nå kommer med 4G/LTE.
Det har vært skrevet mye om det.
Kos deg.
Tesla Model S85D - Rød - NextGen - Autopilot - Interiør og lys

19. nov   Bestilling
29. des   Under produksjon
12. jan   I transit fra fabrikken
29. mar     Utlevering

ØGG

Tror bilene går fra Bremerhaven eller Zeebrugge med UECC til Drammen. Rutetider finner du her: http://www.uecc.com/Portals/0/Content_SailingSchedule/schedule.pdf
Ferden videre fra Drammen til Trondheim vet jeg lite om da jeg henter der så fort den er klar :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA