Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Epleskreller

Samme her, mektig irriterende at det ser ut som om bilene som kommer da ikke er sporbare...

Wallenius Wilhelmsen
CargoLoop
Schumacher Logistics
W8 Shipping


Fikk bil 11. august og den kunne jeg følge hele veien.. :P
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Muffinman

Min bil er i produksjon på åttende dagen. Om den er ferdig i disse tider og det tar 50 dager fra ferdig produsert til utlevering skriver vi fremdeles tidlig oktober. Noen må rote det veldig til om det skal bli så forsinket at det blir november, så jeg tviler litt på at det skjer. Har et lite håp om sen september likevel, men altså stor tro på tidlig oktober.

Epleskreller

Min var ferdig produsert for 2-3 dager siden.. "Production complete, Your Model S is in transit from the factory", vin 95715. Dytter komplett VIN i disse trackerne flere ganger om dagen :)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Muffinman

14 dager i produksjon...det må være en bra lang produksjonslinje bilen skal gjennom.

Wilma

Så har statusen endelig blitt endret fra å stå i kø, til å være under produksjon
S90D bestilt.
Levert 15.10.15

lunitiks

Wilma; nyt tiden og spenningen nå. Du vil ikke oppleve dette mange flere ganger :-)

Fikk min 70D levert presist til avtalt tid på Lade i går. Full klaff på timingen, altså. Bestilte i begynnelsen av juni.

Muligens OT, men FY F.. .for et råskinn av en bil! Aldri vært borti noe lignende! Dere som har/får versjonen over må jo være splitter pine gal. Min går som en orkan, og oser premium. Helt sinnssykt rått.

Anywho, ligger i kjøring nordover akkurat nå. Blir kanskje et innlegg i tråden "Mine første timer..." når jeg får hjertet ned fra halsen igjen.
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

ksandal

Gratulerer med ny flott bil :-) 
jeg gliser like mye enda etter 5 mnd i bilen min... :-)
mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

Wilma

Sitat fra: lunitiks på onsdag 26. august 2015, klokken 06:17
Wilma; nyt tiden og spenningen nå. Du vil ikke oppleve dette mange flere ganger :-)

Fikk min 70D levert presist til avtalt tid på Lade i går. Full klaff på timingen, altså. Bestilte i begynnelsen av juni.

Muligens OT, men FY F.. .for et råskinn av en bil! Aldri vært borti noe lignende! Dere som har/får versjonen over må jo være splitter pine gal. Min går som en orkan, og oser premium. Helt sinnssykt rått.

Anywho, ligger i kjøring nordover akkurat nå. Blir kanskje et innlegg i tråden "Mine første timer..." når jeg får hjertet ned fra halsen igjen.

Gratulerer så mye med ditt nye glis :):)
Kan tenke meg du hadde en fin tur hjemover.

Gleder meg til du skriver om opplevelsen din i "mine første timer" :)
S90D bestilt.
Levert 15.10.15

oleredv

Sitat fra: Wilma på tirsdag 25. august 2015, klokken 22:07
Så har statusen endelig blitt endret fra å stå i kø, til å være under produksjon
Tesla Model S 75D i bestilling (bekr 01.08) - utlevering 13.12
Tesla Model S 70D - solgt

Wilma

Snakket med min DS nettopp. Han kunne fortelle at bilen nå er ferdig produsert.
Plutselig steg pulsen et par hakk
S90D bestilt.
Levert 15.10.15

lunitiks

Bare vent til siste uka. Helt grusom
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

ingare

Juhu. Bilen er allerede i prod. Bare 16 dager fra Confirm til InProd  :D :D :D
Ved forrige bestilling i november i 2013 tok det 126! dager fra Confirm til InProd.

(Salget av den forrige gikk fortere enn trodd. Så savnet etter en Tesla er stort.)

Gleder meg som en unge til den blå 85D kommer! 
S85D - Levert
S85 - Solgt

Muffinman

Min har vært i produksjon i tre uker nå. Lurer på om de har rotet vekk skralla.

TRM

Sitat fra: Muffinman på tirsdag 01. september 2015, klokken 20:57
Min har vært i produksjon i tre uker nå. Lurer på om de har rotet vekk skralla.
Hva har du som beregnet levering?
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Muffinman

Opprinnelig oktober. Ble framskyndet til sent september før det ble endret til oktober-tidlig november. DS har ingen ytterligere info.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA