Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Trustno1

Sitat fra: Arzkikkr på torsdag 16. oktober 2014, klokken 14:35
Er interessert i å "overta" nye originale 19" vinterfelger med dekk.

Hvis noen av dere har levering på en Model S i Stavanger i nærmeste fremtid og har andre planer for vinterdekkpakken enn det som tilbys fra Tesla, hadde jeg satt pris på en melding :)

Send pm. Takk  :)

Er kanskje litt offtopic her men...

...jeg er intressert i orginale 19" sommerhjul, så om noen har andre planer for disse så kan jeg også ta en PM :p

Philippo10

Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

Trustno1

Sitat fra: Philippo10 på fredag 17. oktober 2014, klokken 17:14
Fått beskjed av T at bilen min er her;
http://www.marinetraffic.com/no/ais/details/ships/636091896/vessel:PARTICI

Oppgir Tesla hvor bilene befinner seg nå? Når min var på vei over i fjor vinter så var det ingen info å få.

Pompel

Har ikke fått noe mer info fra DS jeg heller. DS skulle komme tilbake til meg når han visste mer, men foreløpig vet jeg bare at den er i transitt.
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

Philippo10

#6259
Jeg spurte bare T om de viste hvilken båt bilen var på, etter det er det jo enkelt å søke opp båten selv. Men denne har jo tatt av ifra Houston, kjøres det hentinger der osv?  ::)
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

Philippo10

Skjønner ikke helt at Tesla sier at bilen min er på Partici, siden jeg har pratet med de så var den i Houston, og nå er den I Miami. Hvordan dette skal gå opp når forventet levering er sent November?! :S
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

Pompel

De har vel trollet deg da :P

Svaret jeg fikk fra Tesla, både i Trondheim og i Amsterdam, er at de ikke går ut med informasjon om hvilken båt bilen er på. Jeg har derfor endelig slått meg til ro med at bilen kommer når den kommer :)
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

Philippo10

Trolling, som i lyg oss midt opp i trynet? Det er ikke service, kom bare å slå tilbake på dem selv for mitt vedkommende!
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

-Xee-

Da er statusen på MyTesla endelig blitt endret til "In production" :-D

Bekreftet bestillingen 15.09. Synes det er har gått relativt raskt foreløpig. Står fortsatt estimert levering til "Sent desember". Men vet noen av erfaring hvor lang tid det tar fra "In production" til bilen blir levert?

MyMuffin

Sitat fra: -Xee- på fredag 31. oktober 2014, klokken 09:36
Da er statusen på MyTesla endelig blitt endret til "In production" :-D

Bekreftet bestillingen 15.09. Synes det er har gått relativt raskt foreløpig. Står fortsatt estimert levering til "Sent desember". Men vet noen av erfaring hvor lang tid det tar fra "In production" til bilen blir levert?


45 dager i snitt i følge regnearket.
2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

Haldenser

Fikk i dag en telefon fra Drammen. De lurte på om jeg var hjemme mellom 20-31. desember
Var visstnok ganske sikkert levering da. Overrasket at de tar kontakt så tidlig, men de planlegger vel jula som sikkert er ganske stressende med registrering av bilene.
Har enda ikke fått VIN, men vedkommende jeg snakket med mente dette var rett rundt hjørnet samtidig med at bilen gikk i produksjon.
2013 US Leaf Tekna
TMS75D - Utlevert 1/12/17 - VIN 213646
TMS85  - Utlevert 20/12/14 - VIN 64642 - SOLGT

Hyperstress

Sitat fra: Haldenser på mandag 03. november 2014, klokken 20:57
Fikk i dag en telefon fra Drammen. De lurte på om jeg var hjemme mellom 20-31. desember
Var visstnok ganske sikkert levering da. Overrasket at de tar kontakt så tidlig, men de planlegger vel jula som sikkert er ganske stressende med registrering av bilene.
Har enda ikke fått VIN, men vedkommende jeg snakket med mente dette var rett rundt hjørnet samtidig med at bilen gikk i produksjon.

Når reserverte du, og når gikk den i produksjon ev ferdig produsert?
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Stifos

Fikk samme telefon også i dag. Han sa sannsynligvis rett før jul eller romjula.
Fikk også en Mail jeg måtte bekrefte at det var greit å oppgradere til nye techpakke  :) det ble tilsammen 2900,- billigere enn jeg bestilte  ;D

ELTesla

Det var vel ikke en lett avgjørelse å ta  8)

Hyperstress

Sitat fra: Stifos på tirsdag 04. november 2014, klokken 00:18
Fikk samme telefon også i dag. Han sa sannsynligvis rett før jul eller romjula.
Fikk også en Mail jeg måtte bekrefte at det var greit å oppgradere til nye techpakke  :) det ble tilsammen 2900,- billigere enn jeg bestilte  ;D

Samme spm til deg: :) Når reserverte du, og når gikk den i produksjon ev ferdig produsert?
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA