Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Leif1

Har hørt et rykte om at de har begynt å sende de med en båt som går via Australia og Japan nå i det siste....  ;)
Konvertitt fra S til X

B_Tesla

Hehe. Tviler. For det er JÆVLIG langt. Å forsvare de drivstoffutgiftene på en miljøbil blir jo latterlig. Det blir jo ca 8 vs 16 tidssoner å reise gjennom.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Leif1

Jaja.. Så var det nå en som beit på sånn halvveis..  ;D

Konvertitt fra S til X

B_Tesla

--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Leif1

Skal ikke tøyse med forsinket levering. Det blir som å flytte julaften for en femåring.
Husker jeg hadde kortere lunte enn vanlig i mars...
Konvertitt fra S til X

Philippo10

Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

Hyperstress

Dere som har følgt med i bestilling og levering i det siste:
Jeg bestilte en S85 i går, med levering sen Des. Er det realistisk med sen desember, eller blir det senere tror dere? Og blir det i såfall litt ut i januar, eller hopper de da automatisk til neste valg på rullegardina som var sen februar? Kan ikke vente til februar...   :-\
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

tonl

Sitat fra: Hyperstress på søndag 12. oktober 2014, klokken 10:55
Dere som har følgt med i bestilling og levering i det siste:
Jeg bestilte en S85 i går, med levering sen Des. Er det realistisk med sen desember, eller blir det senere tror dere? Og blir det i såfall litt ut i januar, eller hopper de da automatisk til neste valg på rullegardina som var sen februar? Kan ikke vente til februar...   :-\

Tror nok du bør regner janaur 2015 som levering. Jeg bestilte i juli med levering tidlig november. Så ble det endret til desember.

Hyperstress


Sitat fra: tonl på søndag 12. oktober 2014, klokken 11:02
Sitat fra: Hyperstress på søndag 12. oktober 2014, klokken 10:55
Dere som har følgt med i bestilling og levering i det siste:
Jeg bestilte en S85 i går, med levering sen Des. Er det realistisk med sen desember, eller blir det senere tror dere? Og blir det i såfall litt ut i januar, eller hopper de da automatisk til neste valg på rullegardina som var sen februar? Kan ikke vente til februar...   :-\

Tror nok du bør regner janaur 2015 som levering. Jeg bestilte i juli med levering tidlig november. Så ble det endret til desember.

Ok. Kan leve med en liten forsinkelse, men om jeg ikke kommer med i des levering og de da heller utsetter hele greia et par mnd så er det ikke gunstig. Har spurt dem, men får vel ikke svar før til uka.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Stifos

Jeg bestilte 1. Oktober og valgte sen desember. Antatt levering er (sen) januar, så får vi se

Pompel

Det har virket som at de utsetter oss på denne siden av dammen når det nærmer seg kvartalslutt og produserer da biler samme kan leveres samme måned. Jeg ville derfor ikke blitt noe overrasket om leveringen hadde blitt utsatt til januar.
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

Philippo10

Sitat fra: Pompel på lørdag 04. oktober 2014, klokken 16:54
Jeg har funnet disse alternativene mellom Newark og Rotterdam:

Avgang   Ankomst       Båt
11.10     21.10           Maersk Missouri
18.10     28.10           Maersk Montana


Min ble sendt med Maersk Missouri, siden forhandler sier min allerede er på båten :D
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

sn0le

Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

Trustno1

Jadda... Da var jeg tilbake her på runde nr2. Ser det har blitt noen sider siden jeg fikk min P85 i mars :)

Ny P85D i bestilling, men jeg utsatte leveringen til april. Ventetiden blir kanskje ikke like lang denne gangen siden jeg fortsatt har min P85 å kose meg med :p
Har heller ingen store planer om å "panikkselge" denne før tiden nærmer seg

Arzkikkr

Er interessert i å "overta" nye originale 19" vinterfelger med dekk.

Hvis noen av dere har levering på en Model S i Stavanger i nærmeste fremtid og har andre planer for vinterdekkpakken enn det som tilbys fra Tesla, hadde jeg satt pris på en melding :)

Send pm. Takk  :)
P85 Sølv m/alt utenom sikkerhetspakke. Grå 21".

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA