Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

tk421

Takk for hintet. Samme melding hos meg. Det kribler i magen ;)
Mørk Grå metallic S85
Techpakke, Panotak, Parkassist, Ultra HiFi m/DAB, Luftfjæring, Vinterpakke, MiniMe-seter, Hattehylle

Bestilt: 02.12.13 | Bekreftet:07.12.13 | Tesla-fabrikken bygger din Model S: 19.02.14 | Ferdig bygget: 22.02.14| Leveranse 11.04.14

mecanica vergara

Dere får bilene tidlig. Jeg bekreftet en uke etter deg hawkman, men har fått beskjed om at bilen kommer med båten 11 mai. Har Tesla lagt inn en tidlig sommerferie :o
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

Laser

Sto opp midt på natta for å sjekke My Tesla. Status var endret til:

Under produksjon
Tesla-fabrikken bygger din Model S.

:) Endelig. Begynte å bli utålmodig etter at flere som har bestilt etter meg har fått bilen produsert.

Hmmm.. får jeg sove igjen nå mon tro?
S85 multibelegg rød, svart skinn, panoramatak. VIN35437.  Bekr. 09.01.2014.  I prod. 07.04.2014.  I transit 09.04.2014. Utlevert 30.05.2014

solberg87

Sitat fra: Laser på tirsdag 08. april 2014, klokken 03:59
Sto opp midt på natta for å sjekke My Tesla. Status var endret til:

Under produksjon
Tesla-fabrikken bygger din Model S.

:) Endelig. Begynte å bli utålmodig etter at flere som har bestilt etter meg har fått bilen produsert.

Hmmm.. får jeg sove igjen nå mon tro?

Jeg fikk også denne inatt og bestilte noen dager etter deg.. Men jeg snakket med Nederland igår.. og da var min 99% ferdig i produksjon. Så skal ikke se bort fra at din også er ferdig i produksjon.

Min ble ihvertfall på det tidspunktet klargjort for pålossing på tog.
Signaturmedlem i TOCN + medlemsskap i Norsk Elbilforening

Lykkelig eier av Sort Tesla Model S 85 fra 10. Juni 2014

tony@lunatech.no

Sitat fra: solberg87 på tirsdag 08. april 2014, klokken 08:28
Sitat fra: Laser på tirsdag 08. april 2014, klokken 03:59
Sto opp midt på natta for å sjekke My Tesla. Status var endret til:

Under produksjon
Tesla-fabrikken bygger din Model S.

:) Endelig. Begynte å bli utålmodig etter at flere som har bestilt etter meg har fått bilen produsert.

Hmmm.. får jeg sove igjen nå mon tro?

Jeg fikk også denne inatt og bestilte noen dager etter deg.. Men jeg snakket med Nederland igår.. og da var min 99% ferdig i produksjon. Så skal ikke se bort fra at din også er ferdig i produksjon.

Min ble ihvertfall på det tidspunktet klargjort for pålossing på tog.

Hei Solberg,
Ser du skriver i signaturen din at du estimerer levering 22 mai. Er det en dato du fikk fra Tesla nå nylig? Jeg bekreftet selv 1 januar og med P utgave skulle den vært levert 1 mai, men pratet med Tesla Norge sist uke som sa at det sikkert ble tidlig juni innen den kom - noe jeg synes høres veldig rart ut. Var ferdig produsert ca 1 april og er nå "in transit"
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

solberg87

Eneste jeg har fått fra Tesla er siste halvdel av Mai.
22 Mai er bare beregningen som excel arket gjør iforhold til når bilen var i prod.

Blir sikkert flyttet til Juni for min del også da, om du har fått info om det.
Signaturmedlem i TOCN + medlemsskap i Norsk Elbilforening

Lykkelig eier av Sort Tesla Model S 85 fra 10. Juni 2014

Philip

Sitat fra: solberg87 på tirsdag 08. april 2014, klokken 10:34
Eneste jeg har fått fra Tesla er siste halvdel av Mai.
22 Mai er bare beregningen som excel arket gjør iforhold til når bilen var i prod.

Blir sikkert flyttet til Juni for min del også da, om du har fått info om det.

Jeg bekreftet 27.01 P85. Har fått beskjed om levering andre eller tredje uken i Mai då jeg ringde for to uker siden. Ser nå at min bil er i transitt fra fabrikk.

Hva er erfaringen med est tid etter bilen er satt i transitt - til levering?

Mvh

solberg87

Snittet ifølge excel ark nå er på 46 dager fra ferdig prod. til levering.
Signaturmedlem i TOCN + medlemsskap i Norsk Elbilforening

Lykkelig eier av Sort Tesla Model S 85 fra 10. Juni 2014

akseln

Jeg tipper Tesla kjører samme stunt som i Q1 dvs. at de batcher opp biler til Europa slik at flest mulig kan leveres ut innen utgangen av juni. Tesla måles på antall biler utlevert pr. kvartal og da blir ikke biler som er "in transit" telt med. Fullt trøkk med produksjon av biler til Norge i april og begynnelsen av mai, mens produksjon mai/juni er biler som kan leveres ut i USA.

Juni blir nok igjen maurtue i Drammen.

mecanica vergara

Sitat fra: Philip på tirsdag 08. april 2014, klokken 10:50
Sitat fra: solberg87 på tirsdag 08. april 2014, klokken 10:34
Eneste jeg har fått fra Tesla er siste halvdel av Mai.
22 Mai er bare beregningen som excel arket gjør iforhold til når bilen var i prod.

Blir sikkert flyttet til Juni for min del også da, om du har fått info om det.

Jeg bekreftet 27.01 P85. Har fått beskjed om levering andre eller tredje uken i Mai då jeg ringde for to uker siden. Ser nå at min bil er i transitt fra fabrikk.

Hva er erfaringen med est tid etter bilen er satt i transitt - til levering?

Mvh
Min gikk i transitt 31.03 og jeg har fått melding fra DS om at bilen kommer med båten 11 mai. Men nå har jeg bare 306 hester. Så med dine 428hk tar du nok meg igjen over Atlanteren ;D
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

Anka

Da har jeg fått foreløpig leveringsdato 8. mai. Gjør meg ingenting om bilen blir levert før 17.mai

Bjoris

Anka: når gikk bilen din i transit? Min var ferdig 17.3 mars, men ikke noe lyd fra DS enda, levering mellom 4.-18. Mai, men jeg skulle gjerne hatt den til 9. mai så er spent ja og håper de ringer snart så jeg får vite om jeg må bestille fly eller ikke...
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

hawkman

Fremskyndet levering! 8)
Førstkommende torsdag 10/4, dvs under 4 måneder fra finalize!
S85 - April 2014
70D - Desember 2015
BMW i3 94Ah - Januar 2017
X75D - Bestilt 11/5-2017

Kristian O

"Din Model S blir klargjort for henting eller levering"
Leveringsdato ifølge faktura: 3.4 2014
Pr mail levering 15.4.
:o
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

RedTesla

Noen fra Bergen som har hentet bilen sin i Drammen? Er dette mulig og hvor mye raskere kan man få bilen da? Ser ut til å bli en uke eller to forsinket levering her. Passer litt dårlig med tanke på salg av bilen jeg har nå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA