Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Kagex

Arb giver fullt klar og har da laget en egen liste for prøvekjøring av bilen uten min samtykke
P29687

Philip Marlowe

Sitat fra: Concept_d på mandag 17. mars 2014, klokken 10:53
Sitat fra: Kagex på mandag 17. mars 2014, klokken 10:11
Du skulle vell ha hatt den allerede, har du fått mail fra des? jeg fikk min mail 12 februar regning 19. betalt samme dag.

Fikk Mail av ds den 6 mars med ny bekreftelse Mail på endelig sum etter servicepakke og adp var lagt til den 10 mars.

Siden har jeg ikke hørt noe mer.
Har vært inne x antall ganger inne på my tesla.

Kona tok opp med meg i helgen og lurte på om det var noe jeg ville si, synes jeg hadde hatt en merkelig oppførsel i det siste, siden jeg hadde med meg telefonen overalt.

Fikk oppklart at det kun var oppdatering på my tesla:)

Sånn for sikkerhets skyld, du har sjekket under "Mine dokumenter"?

Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

odokka

Kun dager igjen nå....torsdag kl 16 skal det skje.
Noen her som har gode tips til hvordan man kan få sove de siste 3-4 dagene?

8)

O.

tk421

Jeg har forsøkt meg på noe her.
For dere som ønsker å få tilbakemelding på om bilen er registrert hos biltilsynet eller ei har jeg laget et lite program. Kjør dette og bare la det gå i bakgrunnen så får du en pop-up på skjermen når bilen er registrert.
Bruker "frosken" hadde laget en for Linux folk, så jeg laget en for Windows brukere.

Har laget den på så kort tid som mulig, jeg har jo en jobb å gjøre mens man venter på Tesla'n også ;)
Håper den er til glede for noen:

Her:
http://tulpert-tulpert.rhcloud.com/tesla/

Kos dere!
Mørk Grå metallic S85
Techpakke, Panotak, Parkassist, Ultra HiFi m/DAB, Luftfjæring, Vinterpakke, MiniMe-seter, Hattehylle

Bestilt: 02.12.13 | Bekreftet:07.12.13 | Tesla-fabrikken bygger din Model S: 19.02.14 | Ferdig bygget: 22.02.14| Leveranse 11.04.14

Concept_d

Sitat fra: Philip Marlowe på mandag 17. mars 2014, klokken 14:02
Sitat fra: Concept_d på mandag 17. mars 2014, klokken 10:53
Sitat fra: Kagex på mandag 17. mars 2014, klokken 10:11
Du skulle vell ha hatt den allerede, har du fått mail fra des? jeg fikk min mail 12 februar regning 19. betalt samme dag.

Fikk Mail av ds den 6 mars med ny bekreftelse Mail på endelig sum etter servicepakke og adp var lagt til den 10 mars.

Siden har jeg ikke hørt noe mer.
Har vært inne x antall ganger inne på my tesla.

Kona tok opp med meg i helgen og lurte på om det var noe jeg ville si, synes jeg hadde hatt en merkelig oppførsel i det siste, siden jeg hadde med meg telefonen overalt.

Fikk oppklart at det kun var oppdatering på my tesla:)

Sånn for sikkerhets skyld, du har sjekket under "Mine dokumenter"?

Snakket med min ds nå og han kunne fortelle at økonomi hadde vanvittig mye å gjøre, så innen uka var omme burde den bli lasta opp på my tesla under dokumenter:)

Kjipt å vente såååå lenge.
Og bilen var ikke i Norge enda, så da kommer den nok med neste båt.
Tesla Model S, Hvit 85 Kwh, Alt uten barneseter,
P#3286
Bestilt - 01/04-13
Finalized - 30/07-13
Tesla fabrikken bygger din Model S - 18/02
Din Model S er i transitt fra fabrikken. 22/02
Levering begynnelsen av april 2014

torerikb

Jeg får min senest 27. mars. Siste uken i mars skal det utleveres 130 biler i Trondheim. Det blir nok en travel uke.
Nissan Leaf 2013 - SOLGT
Tesla Model S85 2014 - SOLGT
Tesla Model S85D 2015

akseln

Tipper alle i Tesla står på for at Elon skal bli superhappy med Q1 resultatene! De måles jo bl.a. på antall leverte biler til kunder.

Quintilian

Hvor vanlig er det at leveringsdato forandres når det nærmer seg...?

Vi fikk opplyst 29. mars av DS for ca. en måneds tid siden... Pratet med han i forrige uke... Fremdeles 29 som er gyldig.... Fikk faktura i dag... Og akk ja; 29.03.... :-D

I hvilken fase er det evt. at Tesla oppdager at bilen kan leveres ut før estimatet?

Hvilke faktorer avhenger dette av? Regner med at vår kom til Drammen i går og skal over fjellet... Kan det hende at den allerde i dag har kommet seg med et lasteplan og vi i morgen får melding om å hente 5 dager før?.... :-) ..... *tick, tock, tick, tock*

zimba07

Opprinnelig levering 25. Mars
Tesla ringte kl 15 og lurte på om jeg ville hente i morgen.

Ja takk :-)
Prod complete 03.02
---

Model S85, solgt
Model S90D, solgt
Model 3
Audi e-Tron 55

rene

Nice! Nå venter jeg også på telefon snart. Har levering 27.03, og ser at gullnumrene i EL333(3x) serien raser avgårde...

zimba07

EL 35558 fikk jeg. Godt fornøyd med det.
---

Model S85, solgt
Model S90D, solgt
Model 3
Audi e-Tron 55

Kjelli

rene

Tror nok du får den ganske mye før den 25 hvis den er registrert nå. Mange som ikke er registrert som også skal ut neste uke..

Kjelli

åhhhhhhhhh, søt musikk :) Fortell mer :)

Ble registrert for en time siden. Pust puste :)

Herlig..

eirikS

Jada nå skjer det. Bilen blir min i morgen. Vinterdekkene er klare.

Kjenner blodtrykket øker og for en gangs skyld tror jeg det er sunt. EL 32429 er snart på veien. :D :D
P85, grå, pano, 21" grå, grått skinn, carbon, tech, park, luft, lyd, lys, hylle. Bestilt 01.10, bekreftet 06.10. In transit 24.01

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA