Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

solberg87

Sitat fra: hawkman på tirsdag 11. mars 2014, klokken 15:51
Sitat fra: Sharp på tirsdag 11. mars 2014, klokken 15:40
Jeg bekreftet min P85 19.11.2013 og har fått estimert levering 31.3.2014. Så det blir forhåpentligvis bare ei uke over 4 mnd fra bekrefting  :)

Tror det stemmer at Preformance får raskere levering. Jeg fikk jo beskjed først om at jeg ikke burde forvente bilen før i mai, men fikk i januar beskjed om at det var blitt ledig kapasitet på fabrikken og at min bil var fremskyndet.

Nja, jeg bekreftet 11/12-13. Vanlig S85 og har også akkurat fått beskjed om utlevering 31/3. 8)

Såpass! Syk leveringstid da.. Bestillte samme farge og omtrent samme specs som deg 1 måned etter.. Så håper også min leveringstid blir så raskt :-)

/Steffen
Signaturmedlem i TOCN + medlemsskap i Norsk Elbilforening

Lykkelig eier av Sort Tesla Model S 85 fra 10. Juni 2014

mecanica vergara

Man blir jo litt giret opp av å lese her inne. Så jeg måtte en tur innom Drammen i dag. De kunne gi meg et estimat på 6-7 mai. Bekteftet 18 desember.
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

solberg87

Fikk selv estimat på ca 20 Mai. Bestilte 14 Januar
Signaturmedlem i TOCN + medlemsskap i Norsk Elbilforening

Lykkelig eier av Sort Tesla Model S 85 fra 10. Juni 2014

Orcuz

Fått leveringstid 27.Mars i dammen. Håper jeg også får telefon om tidligere levering :)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


ctr46

Sitat fra: tho på tirsdag 11. mars 2014, klokken 15:56
samme her ctr46.. Har levering 14 kl 16:00 siste status fra ds var at alt var i rute på lørdag men den er forsatt ikke registrert. Mytesla sier at den klargjøres for henting eller levering dog.

Hmm merkelig. Vel jeg har vel skjønt lenge at MyTesla ikke er til å stole på. Ser ut som vi skal ha ganske like biler... Angrer på at jeg ikke tok med dobbellader så kanskje jeg stikker av med din et par timer før du kommer  ;D
85D

ctr46

Sitat fra: jonnerns på tirsdag 11. mars 2014, klokken 16:07
Sitat fra: ctr46 på tirsdag 11. mars 2014, klokken 15:52
Hmm ligger an til levering på fredag 14. kl 1200. Bilen har enda ikke blitt registrert ifølge statens vegvesen nettsiden... nesten så jeg begynner å bekymre meg.. :-\

I mangel på flere statusoppdateringer på MyTesla så har jeg nå begynt med F5 på statens vegvesen for å sjekke hva slags regnr jeg får :)

Hmm ifølge MyTesla så er bilen min fortsatt "in transit"... burde ikke den ha oppdatert seg snart?

Skulle jo tro det. Jeg er i samme situasjon, har i utgangspunktet avtale om å hente bilen tirsdag 18/3, men har forhåpninger om tidligere...

Fortsatt "in transit" og ingen skilter...

Hmm vel hvis jeg ikke får ut bil på fredag så blir de stuck med bilen i 3,5 uker så det tror jeg ikke de vil.. Men jeg skulle jo tro at de burde få registrert bilene våre snart i alle fall.. Jeg får vel utsette den store skjelven frem til torsdag.. er den ikke registrert da så tror jeg at jeg blir litt mer bekymret..

Ventet lenge nok nå! Spesielt når man ser at de som bestilte 2-3 mnd senere begynner å mase  :P
85D

ctr46

Da var det ny status på MyTesla her også gitt... "din model s blir klartgjort...."  :D
85D

tho

Fikk akkurat ny oppdatering av ds. Han har det vist rimelig travelt! Forsatt Alt i rute for levering fredag!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Blå Model S Performance Levert 14/3-2014 (P23235)
TOCN: Signature medlem

Quattro

Jeg har avtalt levering 28 mars, sendte en e-post til min DS for å forhøre om evt. tidligere levering. Fikk følgende svar tilbake:

"Jeg har ingen ny dato for din bil ennå. Estimert dato er 28 mars kl.1600. Jeg vil ringe deg om den endrer seg."

Leverer Audien til ny kjøper denne uken så det hadde passet utmerket å få tidligere levering :-)
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

KristianKBE

BAZINGA!!!

Da krysser jeg fingrene for at den 18.skal holde:

Production Complete
Your Model S is being prepared for pickup or delivery.

Og det har vært "rolig" her inne i dag, kan man gjette at Tai er ute og cruiser??
Regner med han kommer inn her snart, "direkte" fra bilen ;)
P85. Ikke + og barneseter, ellers alt.
Mørk grå
21" Grå
Bestillt: 30.08.13
Finalized: 09.09.13
Ønsket levering: Januar 2014
VIN: P23873 Mottatt ca 20.09.13
Production: 04.01.14
Complete: 06.01.14
Delivered: 18.03.14

(Først estimert 19.feb, så 1.mars, så 13.mars, og nå sist 22.mars.... Endelig dato ble 18.mars))

kjelsås1978

Glad nyhet!! Drammen ringte i dag. Levering 15. mars i stedet for 27. mars  :D

jonnerns

Sitat fra: ctr46 på tirsdag 11. mars 2014, klokken 17:35
Da var det ny status på MyTesla her også gitt... "din model s blir klartgjort...."  :D

Intet nytt under solen her annet enn at DS fortalte meg i dag at hvis jeg velger å finansiere gjennom egen bank og ikke deres spesialtilbud så er sjansene for å få bilen tidligere veldig små...
S85 med alt foruten 21" - Bestilt 20/8-13 - finalized 02/9-13.

ctr46

Sitat fra: jonnerns på tirsdag 11. mars 2014, klokken 18:29
Sitat fra: ctr46 på tirsdag 11. mars 2014, klokken 17:35
Da var det ny status på MyTesla her også gitt... "din model s blir klartgjort...."  :D

Intet nytt under solen her annet enn at DS fortalte meg i dag at hvis jeg velger å finansiere gjennom egen bank og ikke deres spesialtilbud så er sjansene for å få bilen tidligere veldig små...

Såpass...
85D

Kristian O

Sitat fra: jonnerns på tirsdag 11. mars 2014, klokken 18:29
Sitat fra: ctr46 på tirsdag 11. mars 2014, klokken 17:35
Da var det ny status på MyTesla her også gitt... "din model s blir klartgjort...."  :D

Intet nytt under solen her annet enn at DS fortalte meg i dag at hvis jeg velger å finansiere gjennom egen bank og ikke deres spesialtilbud så er sjansene for å få bilen tidligere veldig små...

I alle dager? Vi finansierer også gjennom egen bank, da "spesialtilbud" som regel er ganske dårlig.
Fikk du gode argument for at de gjorde det på denne måten?
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

KristianM

Sitat fra: Kristian O på tirsdag 11. mars 2014, klokken 18:42
Sitat fra: jonnerns på tirsdag 11. mars 2014, klokken 18:29
Sitat fra: ctr46 på tirsdag 11. mars 2014, klokken 17:35
Da var det ny status på MyTesla her også gitt... "din model s blir klartgjort...."  :D

Intet nytt under solen her annet enn at DS fortalte meg i dag at hvis jeg velger å finansiere gjennom egen bank og ikke deres spesialtilbud så er sjansene for å få bilen tidligere veldig små...

I alle dager? Vi finansierer også gjennom egen bank, da "spesialtilbud" som regel er ganske dårlig.
Fikk du gode argument for at de gjorde det på denne måten?

Mulig at det bare er snakk om en dag eller 2 mht de må sende papirer osv istede for å få det raskere gjennom.

Jeg tok finansiering gjennom DNB utenom Tesla, men så er DnB "samarbeidspartner" eller de har en slags avtale?  Fikk uansett klimalån som var bedre enn de andre tilbudene jeg fikk ;-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA