Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

akseln

Tror alle her føler med deg, Tai. Tenker det blir jubel å bløtkake på alle når den grønne blir levert.

Kanskje Tesla kjører en practical joke på deg og lurer på hvor lenge du holder ut?

BMW850

Sitat fra: BMW850 på fredag 07. mars 2014, klokken 12:37
Sitat fra: Tai på fredag 07. mars 2014, klokken 12:30
I dag har jeg sett inn i butikken etter den grønne uten hell. Så jeg kjørte ned hvor de losser togene. Hjertet hoppet litt da jeg så en grønn bil der men det var en P85 så ikke min.

Har nettopp sendt mail til DS hvor jeg ytrer min frustrasjon. Han har vært flink å svare på direkte henvendelser så vi får se om det skjer noe iløpet av dagen. Skal på ski i Hemsedal så bilen får jeg ikke brukt uansett men det hadde vært fint å vite hva som skjer. For denne usikkerheten tar knekken på meg!

Tai

Jeg ser med lengsel frem til den dagen du får utlevert bilen din Tai, sånn at vi slipper den spamminga di  :P

Ps...det var ironisk ment, hehe

Må passe deg så det ikke ender slik: Er person ble observert mellom trucker og containere mens han forsøkte å hoppe opp på jernbanevogner. Den aktuelle personen prøvde og åpne containerdørene til stor fare for sin egen sikkerhet. Laste og lossearbeiderene forsøkte utallige ganger å kommunisere med personen uten hell. Virket som han var påvirket av ett eller annet da det ikke var mulig å få kontakt. Politiet ble kontaktet og pågrep personen uten videre vanskeligheter. Arbeiderne forklarte til avisen etter seansen at personen virket klart ute av balanse og bablet noe om en grønn bil... hehe
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Tai

Sitat fra: BMW850 på fredag 07. mars 2014, klokken 12:56
Politiet ble kontaktet og pågrep personen uten videre vanskeligheter.

Dette er det eneste som er usannsynlig i den historien ;D

Synes jeg ser overskriften i avisene til uken. Og alle Tesla kritikerene får enda mer vann på møllen. Spetalen uttaler seg bekymret på vegne av det norske folks psykiske helse og legger frem et regnestykke som viser hva Tesla koster staten i økt psykisk helsevern ;)

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Leif1

Ja, Tesla Motors er sterkt mistenkt for å drive psykisk terror mot Tai...
Konvertitt fra S til X

rsomby

Fikk registreringsnummer nå, et meget flott nr EL33399
Utlevering mandag i Bergen.

Tai

Sitat fra: rsomby på fredag 07. mars 2014, klokken 13:16
Fikk registreringsnummer nå, et meget flott nr EL33399
Utlevering mandag i Bergen.

Oi, det var et flott nummer det. Gratulerer!

Tai
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Utlevert 10/11-17

"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

KristianM

Fikk mail fra forsikringselskapet om at de nå hadde gitt beskjed til biltilsynet ang registreringsdetaljer, og det 4 dager før den dagen jeg sa de i utgangspunktet skulle gi beskjed (siden den "midlertidige godkjenningen" bare var gyldig i systemet deres i 7 dager.   Betyr kankje dette at de holder på å registrere den? :D

Noen som vet om klargjøringen blir gjort i Drammen eller ved utleverings stedet? lyst å besøke butikken for å se om bilen min er kommet hehe ;)

Jarleø

Sitat fra: akseln på fredag 07. mars 2014, klokken 12:48
Tror alle her føler med deg, Tai. Tenker det blir jubel å bløtkake på alle når den grønne blir levert.

Kanskje Tesla kjører en practical joke på deg og lurer på hvor lenge du holder ut?

Lol, det er virkelig dårlig gjort !!
Svart 85 Kwh,pano,barne seter,tec pakke,lyd & lys, sensor.
Bestilt: 26/6
Finalized: 30/6
In Production:2/11
In Transit: 6/11
Mottatt bil: 17/12/13

Kjørt 5000 km 3/3-2014

Jarleø

Humre, mye morsom lesning.
God tur til Hemsedal Tai.

PS det er en god del Tesla som kjører rundt der oppe.
Ikke gå helt bananas hvis du ser 1 stk grønn!

Eller hvis du ser en trailer med 1 ensom grønn på vei mot OSLO ;-)
Svart 85 Kwh,pano,barne seter,tec pakke,lyd & lys, sensor.
Bestilt: 26/6
Finalized: 30/6
In Production:2/11
In Transit: 6/11
Mottatt bil: 17/12/13

Kjørt 5000 km 3/3-2014

Tai

Sitat fra: Jarleø på fredag 07. mars 2014, klokken 14:57
Eller hvis du ser en trailer med 1 ensom grønn på vei mot OSLO ;-)

DET var dårlig gjort Jarle ;D

Tai
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Solgt - 25/08-17

Bestilt 11/08-17
Utlevert 10/11-17

Halbostad2

Da ringte DSen min å sa at bilen var klar 31 mars :-) synn for jeg reiser på sjøen 26 mars og er ikke tilbake før 24 April :-/ bli nok min lengste tur på jobb ;-)
TMS 85
Bestilt 22.11.13
Fikk VIN rundt Jul (315xx)

BMW850

Hmmm, DS sier jeg kan få bilen tidlig i april men drar på jobb 14 dager fra den 2. Ingen hadde giddet å hente bilen først for så å dra på jobb dagen etter, eller?! ??? Tai... du behøver ikke å svare :P

Hvor lagrer de bilene hvis jeg må utsette leveringen noen uker?  :o
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Quattro

Fikk time for levering 28.03 kl 1600 i Drammen, på fakturaen er det estimert 31.03. Da jeg ikke hørte noe fra DS som avtalt i dag tok jeg en telefon til Tesla på eget initiativ. Kansje et tips til de sutrepavene på forumet her som venter på en telefon fra Tesla?

Audien blir solgt i løpet av helgen, litt trist, men vi får se hvor fornøyd jeg blir med elektronisk bil :-)
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

sisc1337

Da var kjøpskontrakten signert og sendt inn. Får bilen min allerede i slutten av denne måneden. Tror ikke det er mange her inne som har fått bilen på under en måned etter de bestemte seg å kjøpe, føler meg i grunnen ganske heldig at jeg slipper og vente 5 mnder!:)
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

rsomby

Sitat fra: BMW850 på fredag 07. mars 2014, klokken 15:55
Hmmm, DS sier jeg kan få bilen tidlig i april men drar på jobb 14 dager fra den 2. Ingen hadde giddet å hente bilen først for så å dra på jobb dagen etter, eller?! ??? Tai... du behøver ikke å svare :P

Hvor lagrer de bilene hvis jeg må utsette leveringen noen uker?  :o

Jeg hadde nok giddet. Men huff så kjedelig. Jeg får bilen mandag og reiser til kina i 16 dager fredag. Blir nok laaange dager i kina på det som egentlig skal være en ferie. huff...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA