Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Jayhawks

Hmm. Klin lik bil som jeg bestilte en måned før deg. Var ferdig produsert 18/2, men ikke noe lyd fra DS ennå.  :-\ Får virkelig håpe min er på samme båten, da.
Grå S85, grå napa, pano,
Finalized: 7/11, In Transit: 18/2, Leveringsdato 30/3

Meringdal

Sitat fra: Jayhawks på tirsdag 25. februar 2014, klokken 23:01
Hmm. Klin lik bil som jeg bestilte en måned før deg. Var ferdig produsert 18/2, men ikke noe lyd fra DS ennå.  :-\ Får virkelig håpe min er på samme båten, da.

Jeg tror nok mange av oss får bilene ila mars. Det blir jo sikkert mest solgte bilen denne mnd vil jeg tro :-)

Men fatt mot, din var ferdig 1 mnd etter min, og min er fortsatt i den derre ford transitten.

cookiemonster77

Bestilte bilen i Oktober og fikk nå leveringsdato 26. mars. :)

Tesla-man

Har levering om en uke, og måtte svinge innom Tesla i Drammen i kveld for å se om jeg fant bilen min.  Det gjorde jeg ikke, men maaange Teslaer på plassen bak butikken som står klare for klargjøring.  Veldig mange sorte og grå, og nesten alle med panotak.

Vel, nå vet jeg iallefall hvor de holder til, så blir det ikkeno rot på leveringsdagen  ;D

PS; har fylt min siste tank med bensin. Herlig. 
Heretter er det kun kaffefylling på Statoil
Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

Orcuz

Spent på når bilen min dukker opp, og lurer veldig på det med dekk. Kjøpe og legge på vinterdekk i slutten av mars virker litt feil, men samtidig kan det fort snø i april også...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

mgarm

Sitat fra: Tesla-man på tirsdag 25. februar 2014, klokken 23:42
Har levering om en uke, og måtte svinge innom Tesla i Drammen i kveld for å se om jeg fant bilen min.  Det gjorde jeg ikke, men maaange Teslaer på plassen bak butikken som står klare for klargjøring.  Veldig mange sorte og grå, og nesten alle med panotak.

Vel, nå vet jeg iallefall hvor de holder til, så blir det ikkeno rot på leveringsdagen  ;D

Og den ene sorte med panotak blir min på onsdag :-)

Jærbuen

Sitat fra: Tesla-man på tirsdag 25. februar 2014, klokken 23:42

Fikk høre at bilene ikke kommer inn før ca 2-3 dager før den skal leveres
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

Mr.Hansen

Fikk mail fra Tesla i dag med leverings dato 27Mars. Bekreftet 21 Okt 2013.
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

frosken

Levering fremskyndet til førstkommende fredag, nesten en uke tidligere :D

paalv

Sitat fra: frosken på onsdag 26. februar 2014, klokken 16:10
Ja, den ble nettopp registrert ...
Lykke til!
8)
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

frosken

Sitat fra: paalv på onsdag 26. februar 2014, klokken 16:18
Sitat fra: frosken på onsdag 26. februar 2014, klokken 16:10
Ja, den ble nettopp registrert ...
Lykke til!
8)
Det stemmer. Hvordan vet du det?  :o Har ikke oppgitt fullstendig VIN her noe sted som jeg kan huske.

torerikd

Jeg fikk også fremskyndet levering av bilen. Hentes nå på fredag, 6 dager tidligere enn antatt:) Oi Oi så gøy dette blir.
P85+, svart, grått skinn, pano, 21" grå, tech, park, vinter, lyd, luft, lys, sikkerhet, hattehylle, dobbeltlader og barneseter. Hentet 28/2

Bamboo

Hei!
Fersk forum-mann fra Trøndelag. Har fulgt med dere en stund, og har levering av min S nå i mars, en del forsinket.
Noen som kan uttale seg om utleveringen her i Trondheim? Jeg har leveringsvindu fra 28. feb til 12. mars(12. mars på faktura), men skjønner jo 28. feb er ute av bildet. Ingen endring på mytesla, ei heller på vegvesenets side. Ringte Tesla i går og fikk høre at bilen ankommer Drammen havn 1-2 uker før levering(mulig det kun gjelder levering Trondheim). Så nå begynner 12. mars også å bli litt skummelt.. Noen med erfaringer her? Evnt andre steder, noen mil unna Drammen/Oslo? Er det kun søndager Teslaer ankommer Drammen?
Mange spm her, og har studert forumet, men alle tips mottas i disse spennende dagene..

Har også kunnskap om at MYE er tilfeldig mtp leveringstidspunkt. Farge på lakk, hvor de er parkert på havna i USA, utstyr(levering fra leverandørene) etc etc. Bestilte 5 min etter en kjenning, men jeg får bilen 1 uke etter(sannsynligvis), selv om det var mer utstyr på min. Noe Tesla selv sier gir raskere levering...  ;)

panacea

Fått mail fra DS med leveringsdato 27. mars. Faktura i MyTesla sier 24. mars. Noen som har formening om hvilken av de datoene som er mest realistisk?

Bilen er for øvrig bekreftet 6. oktober.

Det er vel nå ventehelvete begynner.
Venter på grå P+
VIN: 25xxx

Gressvikingen

Tja...
Har selv faktura dato 17/3, men levering først 25/3. Venter også på en grå P+.VIN 29xxx.

Bekreftet 20/9.
P85D"+"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA