Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

eirikS

Levering fremskyndet to dager til 25.03.  :) Flott det, fortsett sånn. 29 dager igjen.
P85, grå, pano, 21" grå, grått skinn, carbon, tech, park, luft, lyd, lys, hylle. Bestilt 01.10, bekreftet 06.10. In transit 24.01

Kagex

P29687

bakskj

Sitat fra: eirikS på mandag 24. februar 2014, klokken 22:43
Levering fremskyndet to dager til 25.03.  :) Flott det, fortsett sånn. 29 dager igjen.

25.03 her og :-)
TM3 LR AWD

paalv

Sitat fra: kvasbo på mandag 24. februar 2014, klokken 20:01
Jeg hadde egentlig levering i slutten av mars (egentlig egentlig april, men ble fremskyndet en gang). I dag ringte Tesla og spurte om det var greit med overlevering 12.03, noe jeg kan leve med :)

Confirmed 12.11.2013
Ferdig produsert 20.02.2014
(Levering 12.03.2014)

Da vil jeg tippe at du har fått nytt VIN?
Hvis bilen virkelig var ferdig først den 20. feb, så må det være en annen (lik) bil du får utlevert?
::)
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

dundun

Ikke ny VIN, vært den samme siden jeg fikk den i desember. Eller, den ble endret til ny type da alle ble det, men serienummeret 315xx har vært det samme hele tiden.

Bilen gikk i produksjon 12.02, endret til ferdig/in transit 20.02, og jeg ble kontaktet av Tesla i går for overlevering den 12.03. Må ha truffet ekstremt heldig på shippingtidene.
Har: Model S S85D, rød med alt.
Har: i3 med alt
Solgt: Model S P85, brun med alt.
Solgt: Mercedes B-klasse elektrisk m/alt.
Er åpenbart enkel å ha med å gjøre på ekstrautstyret.

frosken

Ensifret antall dager til avtalt levering (6. mars) og denne statusen på MyTesla i dag: "Din Model S blir klargjort for henting eller levering." Det tyder på at alle antakelser jeg har hatt med båter stemmer (takk for hjelpen til alle båtspekulanter  ;)).

MOL Destiny
New York     -> Rotterdam
13. februar*  -> 18. februar

Pachuca
Rotterdam   -> Drammen
22. februar  -> 23. februar

* Fritt etter hukommelsen.

torerikd

Jeg har også fått oppdatert status til "Klargjøres for henting/levering" i dag, men finner ikke noen info om bilen med VIN nr på vegvesen.no...
P85+, svart, grått skinn, pano, 21" grå, tech, park, vinter, lyd, luft, lys, sikkerhet, hattehylle, dobbeltlader og barneseter. Hentet 28/2

Adduc

Sitat fra: kvasbo på tirsdag 25. februar 2014, klokken 10:14
Ikke ny VIN, vært den samme siden jeg fikk den i desember. Eller, den ble endret til ny type da alle ble det, men serienummeret 315xx har vært det samme hele tiden.

Bilen gikk i produksjon 12.02, endret til ferdig/in transit 20.02, og jeg ble kontaktet av Tesla i går for overlevering den 12.03. Må ha truffet ekstremt heldig på shippingtidene.

Ikke bare ekstremt heldig med shippingtidene - lurer på om din bil har blitt sendt på egen båt...!  :D

Jeg fikk in transit før 20.januar - har nå fått mail om levering 25.mars.  Så noen av de ferdigproduserte bilene blir tydeligvis satt tilside, slik at andre får komme foran.

Nåja, er uansett bedre å endelig få en dato å forholde seg til.  Mulig jeg slipper å legge på vinterdekk først også da!  :D
________
Adduc

Henning76

Sitat fra: Adduc på tirsdag 25. februar 2014, klokken 10:39
Sitat fra: kvasbo på tirsdag 25. februar 2014, klokken 10:14
Ikke ny VIN, vært den samme siden jeg fikk den i desember. Eller, den ble endret til ny type da alle ble det, men serienummeret 315xx har vært det samme hele tiden.

Bilen gikk i produksjon 12.02, endret til ferdig/in transit 20.02, og jeg ble kontaktet av Tesla i går for overlevering den 12.03. Må ha truffet ekstremt heldig på shippingtidene.

Ikke bare ekstremt heldig med shippingtidene - lurer på om din bil har blitt sendt på egen båt...!  :D

Jeg fikk in transit før 20.januar - har nå fått mail om levering 25.mars.  Så noen av de ferdigproduserte bilene blir tydeligvis satt tilside, slik at andre får komme foran.

Nåja, er uansett bedre å endelig få en dato å forholde seg til.  Mulig jeg slipper å legge på vinterdekk først også da!  :D

Min erfaring er at leveringstiden til tider kan være ganske pessimistisk. Jeg hadde egentlig avtalt levering 10. mars fra Tesla v/Iselin (Drammen) - i går fikk jeg beskjed om at bilen er kommet til Norge og blir utlevert i løpet av uken.
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

Kagex

Ja håper også at det blir levering før den 24. Billøs for tiden.
P29687

Daniel.B

Sitat fra: torerikd på tirsdag 25. februar 2014, klokken 10:30
Jeg har også fått oppdatert status til "Klargjøres for henting/levering" i dag, men finner ikke noen info om bilen med VIN nr på vegvesen.no...

Dette kommer nok litt senere. Dette går jo under klargjøring. Tipper du får regnr et par dager før levering.

Har ikke fått ny status på MyTesla enda. Leveringsdato 10.3, muligens 7.02. Regna nesten med at bilen var med Pachuca på søndag, kan jo hende den har kommet men ikke blitt registrert, eller at den kommer neste søndag.

Meringdal

Jeg krysser fingrene for at bilen kommer til Norge neste søndag.. :) Faktura sier 18 mars. In transit 27.01. Noen som har vært heldigere enn andre ser jeg her .. :=)

Kristian O

Sitat fra: Meringdal på tirsdag 25. februar 2014, klokken 12:03
Jeg krysser fingrene for at bilen kommer til Norge neste søndag.. :) Faktura sier 18 mars. In transit 27.01. Noen som har vært heldigere enn andre ser jeg her .. :=)

Når fekk du faktura? Vår bil vart in transit på fredag, men eg venter fortsatt på faktura.
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

Ompalomp

Du blir kontaktet av DS før du får faktura. Du må velge vinterdekk osv. før sluttfaktura kan sendes ut.
Blå S85 med det meste, utenom alarm og barnesete.
Bestilt 1/9
Finalized 13/9
In transit 7/1
Levert 3/3

NordicMaster

Er det noen som vet når neste båt kommer til Drammen? (for de som venter bil hvert øyeblikk, men som ikke kom i land søndag/mandag)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA