Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Longice

Sitat fra: RaBalder på lørdag 25. januar 2014, klokken 12:10
Sitat fra: Longice på lørdag 25. januar 2014, klokken 11:56
Hvor ser dere leverings måned?

Så langt jeg vet er det ikke noe sted å se det.

Men når man bestiller, så har man et skjermbilde der man velger tidspunkt for ønsket levering (se bilde)

Deretter hvis det blir justeringer, så skjer det via telefon eller mail med Tesla.

Noe annet sted å finne ut når levering finner sted vet ikke jeg om.

Okay.. Det skjermbilde der kan jeg ikke huske å ha sett noen steder. Kommer det opp i forbindelse med forskuddsbetalingen?

bakskj

Finally! Endret til under produksjon idag  :o
TM3 LR AWD

RaBalder

Sitat fra: Longice på lørdag 25. januar 2014, klokken 19:28
Sitat fra: RaBalder på lørdag 25. januar 2014, klokken 12:10
Sitat fra: Longice på lørdag 25. januar 2014, klokken 11:56
Hvor ser dere leverings måned?

Så langt jeg vet er det ikke noe sted å se det.

Men når man bestiller, så har man et skjermbilde der man velger tidspunkt for ønsket levering (se bilde)

Deretter hvis det blir justeringer, så skjer det via telefon eller mail med Tesla.

Noe annet sted å finne ut når levering finner sted vet ikke jeg om.

Okay.. Det skjermbilde der kan jeg ikke huske å ha sett noen steder. Kommer det opp i forbindelse med forskuddsbetalingen?

Det var der når du betaler reservasjons-beløpet (jeg tar bilde av alle skjermbilder)  ;)

Djur1

Er det noen her som skal ha std hjul 19tommer, men som ikke har tatt levering/finalized? Jeg vil gjerne gjøre en deal med at du bestiller 21 tommer og så får du et mellomlegg pluss ubrukte 19 tommer.

Mellomlegget må være såpass at det er noe vits for DEG å gjøre det. Jeg bor i Oslo området.

Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

cairnz


Sitat fra: Djur1 på lørdag 25. januar 2014, klokken 23:00
Er det noen her som skal ha std hjul 19tommer, men som ikke har tatt levering/finalized? Jeg vil gjerne gjøre en deal med at du bestiller 21 tommer og så får du et mellomlegg pluss ubrukte 19 tommer.

Mellomlegget må være såpass at det er noe vits for DEG å gjøre det. Jeg bor i Oslo området.
Dette bør du sjekke med facebookgruppa også, kan hende du får mer respons der :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Elbilist

panacea


Sitat fra: Djur1 på lørdag 25. januar 2014, klokken 23:00
Er det noen her som skal ha std hjul 19tommer, men som ikke har tatt levering/finalized? Jeg vil gjerne gjøre en deal med at du bestiller 21 tommer og så får du et mellomlegg pluss ubrukte 19 tommer.

Mellomlegget må være såpass at det er noe vits for DEG å gjøre det. Jeg bor i Oslo området.

Har bestilt P85+ med koksgrå 21" som jeg skal kvitte meg med. Har levering 2. uken i mars. Når mottar du bilen din?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Venter på grå P+
VIN: 25xxx

Lille Lance

Sitat fra: Tor2 på onsdag 22. januar 2014, klokken 14:21
Apl Melbourne lastet 21. Lå 24 timer til kai. Har sikkert alt med seg som ble i transitt fra 3 til 12 januar.


Enig! Apl Melbourne er nok båten vi må følge med argusøyne nå ... (jeg har in transit 4.jan, levering 18.feb)
Avgang Newark ca 20. jan og den skal være i Rotterdam 2.feb. Så blir det Pachuca avgang 7.feb og ankomst Drammen natt til mandag 10. feb. Utlevering skjer da f.o.m torsdag 13.feb  :-*

http://www.jocsailings.com/GlobalSailingSchedules/SailingScheduleResults.aspx?ORIGIN=Newark,+New+Jersey,+United+States&DEST=Rotterdam,+Netherlands&DR=60&DT=2014/1/14&VT=Container,

X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Tor2

Sitat fra: Lille Lance på søndag 26. januar 2014, klokken 16:32
Sitat fra: Tor2 på onsdag 22. januar 2014, klokken 14:21
Apl Melbourne lastet 21. Lå 24 timer til kai. Har sikkert alt med seg som ble i transitt fra 3 til 12 januar.


Enig! Apl Melbourne er nok båten vi må følge med argusøyne nå ... (jeg har in transit 4.jan, levering 18.feb)
Avgang Newark ca 20. jan og den skal være i Rotterdam 2.feb. Så blir det Pachuca avgang 7.feb og ankomst Drammen natt til mandag 10. feb. Utlevering skjer da f.o.m torsdag 13.feb  :-*

http://www.jocsailings.com/GlobalSailingSchedules/SailingScheduleResults.aspx?ORIGIN=Newark,+New+Jersey,+United+States&DEST=Rotterdam,+Netherlands&DR=60&DT=2014/1/14&VT=Container,



Er en teoretisk mulighet for deg på MOL Endeavour. Hun ligger å losser i Rotterdam nå. Lå 7-8 timer på Houdsen før hun gikk til (rettI) kai i Newark, Lå bare 4-5 timer før hun gikk.

Tor :)

awilm

18,5t igjen - nå er sekunder timer og minutter døgn :)
Ser dere i en annen tråd videre!
2013 Model S P85+
Alt utstyr - u/barneseter
Reservert 9.8.2013
Bekrefetet/betalt 10.8.2013
Levering: forespeilet slutten av desember, flyttet til 2. uken i februar, oppdatert til slutten av januar

Frodebo

Sitat fra: Tor2 på søndag 26. januar 2014, klokken 17:37
Sitat fra: Lille Lance på søndag 26. januar 2014, klokken 16:32
Sitat fra: Tor2 på onsdag 22. januar 2014, klokken 14:21
Apl Melbourne lastet 21. Lå 24 timer til kai. Har sikkert alt med seg som ble i transitt fra 3 til 12 januar.


Enig! Apl Melbourne er nok båten vi må følge med argusøyne nå ... (jeg har in transit 4.jan, levering 18.feb)
Avgang Newark ca 20. jan og den skal være i Rotterdam 2.feb. Så blir det Pachuca avgang 7.feb og ankomst Drammen natt til mandag 10. feb. Utlevering skjer da f.o.m torsdag 13.feb  :-*

http://www.jocsailings.com/GlobalSailingSchedules/SailingScheduleResults.aspx?ORIGIN=Newark,+New+Jersey,+United+States&DEST=Rotterdam,+Netherlands&DR=60&DT=2014/1/14&VT=Container,



Er en teoretisk mulighet for deg på MOL Endeavour. Hun ligger å losser i Rotterdam nå. Lå 7-8 timer på Houdsen før hun gikk til (rettI) kai i Newark, Lå bare 4-5 timer før hun gikk.

Tor :)

Klart den lastet kjapt i Newark! Sitter jo mange ivrige trøndere og venter på en større forsendelse for levering fom. Ca. 6. Februar på Tesla Trondheim. Jeg kjenner en av dem  ;)
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

Tor2

Sitat fra: Frodebo på søndag 26. januar 2014, klokken 18:49
Sitat fra: Tor2 på søndag 26. januar 2014, klokken 17:37
Sitat fra: Lille Lance på søndag 26. januar 2014, klokken 16:32
Sitat fra: Tor2 på onsdag 22. januar 2014, klokken 14:21
Apl Melbourne lastet 21. Lå 24 timer til kai. Har sikkert alt med seg som ble i transitt fra 3 til 12 januar.


Enig! Apl Melbourne er nok båten vi må følge med argusøyne nå ... (jeg har in transit 4.jan, levering 18.feb)
Avgang Newark ca 20. jan og den skal være i Rotterdam 2.feb. Så blir det Pachuca avgang 7.feb og ankomst Drammen natt til mandag 10. feb. Utlevering skjer da f.o.m torsdag 13.feb  :-*

http://www.jocsailings.com/GlobalSailingSchedules/SailingScheduleResults.aspx?ORIGIN=Newark,+New+Jersey,+United+States&DEST=Rotterdam,+Netherlands&DR=60&DT=2014/1/14&VT=Container,



Er en teoretisk mulighet for deg på MOL Endeavour. Hun ligger å losser i Rotterdam nå. Lå 7-8 timer på Houdsen før hun gikk til (rettI) kai i Newark, Lå bare 4-5 timer før hun gikk.

Tor :)

Klart den lastet kjapt i Newark! Sitter jo mange ivrige trøndere og venter på en større forsendelse for levering fom. Ca. 6. Februar på Tesla Trondheim. Jeg kjenner en av dem  ;)

Da håper vi inderlig at Pachuca som ligger til kai i Drammen om ca 2 timer har noe med til ivrige trøndere

tor :) ;) ;)


cairnz

Sitat fra: Tor2 på søndag 26. januar 2014, klokken 19:23


Da håper vi inderlig at Pachuca som ligger til kai i Drammen om ca 2 timer har noe med til ivrige trøndere

tor :) ;) ;)

Og til meg!
Elbilist

Lille Lance

Sitat fra: Tor2 på søndag 26. januar 2014, klokken 17:37
Sitat fra: Lille Lance på søndag 26. januar 2014, klokken 16:32
Sitat fra: Tor2 på onsdag 22. januar 2014, klokken 14:21
Apl Melbourne lastet 21. Lå 24 timer til kai. Har sikkert alt med seg som ble i transitt fra 3 til 12 januar.


Enig! Apl Melbourne er nok båten vi må følge med argusøyne nå ... (jeg har in transit 4.jan, levering 18.feb)
Avgang Newark ca 20. jan og den skal være i Rotterdam 2.feb. Så blir det Pachuca avgang 7.feb og ankomst Drammen natt til mandag 10. feb. Utlevering skjer da f.o.m torsdag 13.feb  :-*

http://www.jocsailings.com/GlobalSailingSchedules/SailingScheduleResults.aspx?ORIGIN=Newark,+New+Jersey,+United+States&DEST=Rotterdam,+Netherlands&DR=60&DT=2014/1/14&VT=Container,


Ja, teoretisk hadde det gått ... men da ville jeg få bilen ca 14 dager før det DS meldte til meg på fredag og jeg tipper at de ikke har lagt inn så store feilmarginer i sin prognoser.
Men kommer'n så er jeg klar!  ;D
Er en teoretisk mulighet for deg på MOL Endeavour. Hun ligger å losser i Rotterdam nå. Lå 7-8 timer på Houdsen før hun gikk til (rettI) kai i Newark, Lå bare 4-5 timer før hun gikk.

Tor :)
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Frodebo

Sitat fra: cairnz på søndag 26. januar 2014, klokken 19:43
Sitat fra: Tor2 på søndag 26. januar 2014, klokken 19:23


Da håper vi inderlig at Pachuca som ligger til kai i Drammen om ca 2 timer har noe med til ivrige trøndere

tor :) ;) ;)


Og til meg!


Mja, det spørs. Jeg hadde 3. februar som leveringsdato, den ble endret til 12. Forsto det også slik at mange av de som skulle til Trondheim med leveringsvindu rundt månedsskiftet kommer med ladningen som ankommer Drammen 31.1.

Men de har jo tatt feil før... Plutselig kommer de til Drammen i kveld likevel ;-)
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA