Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

awilm

Endelig er My Tesla oppdatert.

Under produksjon
Tesla-fabrikken bygger din Model S.

:) :)
2013 Model S P85+
Alt utstyr - u/barneseter
Reservert 9.8.2013
Bekrefetet/betalt 10.8.2013
Levering: forespeilet slutten av desember, flyttet til 2. uken i februar, oppdatert til slutten av januar

Frodebo

Endelig ja. Etter nokså nøyaktig 4 måneders leting etter deler, er de endelig i gang.

I og med at siste muntlige oppdatering på forventet levering var medio januar, er vel bilen ferdig i morra og på vei til Norge fredag...  ;)
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

krister461

Sitat fra: awilm på onsdag 11. desember 2013, klokken 21:10
Endelig er My Tesla oppdatert.

Under produksjon
Tesla-fabrikken bygger din Model S.

:) :)
Flott at de er i gang med å bygge norske biler igjen. Sleng deg gjerne inn statusarket. :-)

Eirfre

Gladmelding fra DS. Vil du hente bilen din 1 uke før avtalt tid? Oh yes!
Hentes på Alnabru 13.12.
Beste beskjeden på lang tid.
P85: sort/sort, 21"grå. Alt unntatt barneseter.
X75D: sort/sort, i bestilling.

Zneip

Sitat fra: M.SKEIDE på onsdag 11. desember 2013, klokken 20:58
JAAAA BILEN ER KOMMET TIL NORGE :D

Sitat fra: Johnny på onsdag 11. desember 2013, klokken 21:01
Bilen min skal også ha satt hjulene sin på norsk jord!!

Hvordan har dere fått vite dette gutter? Mail fra DS? Håper dette er tilfelle for min også - begynner å bli lenge siden mars nå  :'(
Nord Trøndelag | X90D

Johnny

Sitat fra: Zneip på onsdag 11. desember 2013, klokken 22:25
Sitat fra: M.SKEIDE på onsdag 11. desember 2013, klokken 20:58
JAAAA BILEN ER KOMMET TIL NORGE :D

Sitat fra: Johnny på onsdag 11. desember 2013, klokken 21:01
Bilen min skal også ha satt hjulene sin på norsk jord!!

Hvordan har dere fått vite dette gutter? Mail fra DS? Håper dette er tilfelle for min også - begynner å bli lenge siden mars nå  :'(

Sendte en mail og spurte. Fikk svar at den skulle komme til Drammen i dag.

Ser at det er folk som får bilene sine nå som bestilte over to måneder etter meg, men så er det deg da :)
TMS og eGolf.

ELTesla

Da er de i følge MyTesla i gang med å bygge min også! 8)

Zneip

Sitat fra: Johnny på onsdag 11. desember 2013, klokken 22:37
Ser at det er folk som får bilene sine nå som bestilte over to måneder etter meg, men så er det deg da :)

Ja - jeg er tydeligvis offer for Guds vrede av en eller annen grunn. Tror ikke at jeg har syndet spesielt mye det siste året heller  ::) Opplever at folk som bestilte 5 måneder etter meg får bilene sine - smertefullt  :-\
Nord Trøndelag | X90D

D.O

Min står ferdig registrert i Trondheim, og min DS har ringt og sagt at jeg kan hente den hvis jeg ønsker. Men gidder ikke (les kommer meg ikke) hente den før til helga  :P
Så Tesla holdt estimert leveringstid ved bestilling.
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Togge

Sitat fra: Zneip på onsdag 11. desember 2013, klokken 22:47
Sitat fra: Johnny på onsdag 11. desember 2013, klokken 22:37
Ser at det er folk som får bilene sine nå som bestilte over to måneder etter meg, men så er det deg da :)

Ja - jeg er tydeligvis offer for Guds vrede av en eller annen grunn. Tror ikke at jeg har syndet spesielt mye det siste året heller  ::) Opplever at folk som bestilte 5 måneder etter meg får bilene sine - smertefullt  :-\
Jeg har stor sympati Zneip. Du fikk meg til å trykke "BESTILL" 3 måner etter du hadde bestilt. Så får jeg bilen før deg. Livet er ikke rettferdig, du får sikkert en "bedre" bil enn det jeg får.
Hel-elektrisk bilpark.

JWinterburn


Sitat fra: Zneip på onsdag 11. desember 2013, klokken 22:47
Sitat fra: Johnny på onsdag 11. desember 2013, klokken 22:37
Ser at det er folk som får bilene sine nå som bestilte over to måneder etter meg, men så er det deg da :)

Ja - jeg er tydeligvis offer for Guds vrede av en eller annen grunn. Tror ikke at jeg har syndet spesielt mye det siste året heller  ::) Opplever at folk som bestilte 5 måneder etter meg får bilene sine - smertefullt  :-
det er vel fargen sikkert, jeg har og perlehvit.. Venter fortsatt....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

Zneip

Sitat fra: Togge på torsdag 12. desember 2013, klokken 08:09
Jeg har stor sympati Zneip. Du fikk meg til å trykke "BESTILL" 3 måner etter du hadde bestilt. Så får jeg bilen før deg. Livet er ikke rettferdig, du får sikkert en "bedre" bil enn det jeg får.

Takk Togge - det varmer  8)

Sitat fra: JWinterburn på torsdag 12. desember 2013, klokken 08:35
det er vel fargen sikkert, jeg har og perlehvit.. Venter fortsatt....

Perlehvit er en ting - jeg har også bestilt med sortlakkert tak....sikkert ikke den mest vanlige konfigursjonen...men tror den blir tøff å se til....NÅR DEN KOMMER!!!!!!  >:( ;)
Nord Trøndelag | X90D

JWinterburn


Sitat fra: Zneip på torsdag 12. desember 2013, klokken 08:50
Sitat fra: Togge på torsdag 12. desember 2013, klokken 08:09
Jeg har stor sympati Zneip. Du fikk meg til å trykke "BESTILL" 3 måner etter du hadde bestilt. Så får jeg bilen før deg. Livet er ikke rettferdig, du får sikkert en "bedre" bil enn det jeg får.

Takk Togge - det varmer  8)

Sitat fra: JWinterburn på torsdag 12. desember 2013, klokken 08:35
det er vel fargen sikkert, jeg har og perlehvit.. Venter fortsatt....

Perlehvit er en ting - jeg har også bestilt med sortlakkert tak....sikkert ikke den mest vanlige konfigursjonen...men tror den blir tøff å se til....NÅR DEN KOMMER!!!!!!  >:( ;)
noe sier meg at bilene våre står i drammen , blir vel registrert i dag :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

Stellar

#3568
Woop! Min ble registrert igår ser jeg nå :D

Blir klargjort for levering.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Hawkon

Sitat fra: Frodebo på onsdag 11. desember 2013, klokken 21:33
Endelig ja. Etter nokså nøyaktig 4 måneders leting etter deler, er de endelig i gang.

I og med at siste muntlige oppdatering på forventet levering var medio januar, er vel bilen ferdig i morra og på vei til Norge fredag...  ;)
Hm. Jeg finaliza på akkurat samme dag (16.08) som deg, Frodebo, men de leter fremdeles etter deler. Og jeg fikk nettopp en mail om at forventet levering er utsatt i 2 måneder til "early march". :(
Hvorfor varierer dette sånn?
Finalized 16.08.2013
Levert! 11.02.2013
Grå, Pano, 19", Tech, Park, Lyd, Luft, Pakkehylle

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA