Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

frekri

I dag fikk jeg endelig VIN 28972. Det høyeste VIN tallet jeg ser på regnearkoversikten. Likevel sier tallet at bilen skal produseres i 2013.
Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

Togge

Etter besøk hos Tesla Trondheim i dag endret statusen min: "Din Model S blir klargjort for henting eller levering."
Den skal hentes på onsdag 11.12.13
Gjett om jeg gleder meg som en "unge"
Hel-elektrisk bilpark.

Stig O

Har ikke stresset med å sjekke My Tesla på veldig lenge, men i dag ser jeg at jeg har fått VIN 28105. Lovet levering i februar, så da må det vel bli produksjon i slutten av desember ??!!
Reserverte nov.2012 og finalizerte 30. mai. Utsatte frivillig til februar. Nå begynner det å nærme seg.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Anew

Stakk innom Tesla på Skøyen i dag - forventet ferdig produksjon 6. januar, og levering 8 uker etter det...  :-[ med massevis av innlagt usikkerhet. Da er vi brått i Mars, ikke Januar som opprinnelig lovet - uten at jeg har fått noen mail. Elendig informasjon.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

awilm

Ringte for oppdatert informasjon da det fortsatt står "Vi har begynt å skaffe deler til din Model S" på My Tesla.
Fikk e-post fra Nederland at bilen var i produksjon og forventet levering slutten av januar, isteden for midten av februar fra sist jeg snakket med dem.
R350èn er akkurat solgt, så da er det bare å starte nedtellingen :)
2013 Model S P85+
Alt utstyr - u/barneseter
Reservert 9.8.2013
Bekrefetet/betalt 10.8.2013
Levering: forespeilet slutten av desember, flyttet til 2. uken i februar, oppdatert til slutten av januar

krister461

Sitat fra: Anew på lørdag 07. desember 2013, klokken 11:47
...Da er vi brått i Mars, ikke Januar som opprinnelig lovet - uten at jeg har fått noen mail. Elendig informasjon.
Når og hvordan "lovet" de deg levering i januar?

Viking

Nå nærmer det seg. Solgte min Nissan i går.

Min target dato er 18.12. Fikk e-post fra DS (Lars) i går:
"Bilen kan bli klar allerede til uken som kommer, men jeg kan ikke bekrefte 100% før mandag. Jeg kommer tilbake til deg."

Håper på det beste og gleder meg.
Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

Anew

Sitat fra: krister461 på lørdag 07. desember 2013, klokken 15:01
Sitat fra: Anew på lørdag 07. desember 2013, klokken 11:47
...Da er vi brått i Mars, ikke Januar som opprinnelig lovet - uten at jeg har fått noen mail. Elendig informasjon.
Når og hvordan "lovet" de deg levering i januar?
Selger, muntlig - "Bestiller du nå så får du bil i januar". Ikke mye å slå i bordet med.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

krister461

Sitat fra: Anew på lørdag 07. desember 2013, klokken 16:24
Selger, muntlig - "Bestiller du nå så får du bil i januar". Ikke mye å slå i bordet med.
Skjønner. Det var dårlig av selger. De jeg har vært borti har vært mye mer realistiske.

larsleik

Levering flyttet fra 20/12 kl 14 til 10/12 kl 14!


Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

Johnny

Sitat fra: larsleik på lørdag 07. desember 2013, klokken 21:15
Levering flyttet fra 20/12 kl 14 til 10/12 kl 14!

Har du en ide om når bilen din var ferdig produsert?
TMS og eGolf.

larsleik

Sitat fra: Johnny på lørdag 07. desember 2013, klokken 21:18
Sitat fra: larsleik på lørdag 07. desember 2013, klokken 21:15
Levering flyttet fra 20/12 kl 14 til 10/12 kl 14!

Har du en ide om når bilen din var ferdig produsert?
Hei
Uke 43 ble bilen produsert.

Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

Johnny

Sitat fra: larsleik på søndag 08. desember 2013, klokken 00:25
Sitat fra: Johnny på lørdag 07. desember 2013, klokken 21:18
Sitat fra: larsleik på lørdag 07. desember 2013, klokken 21:15
Levering flyttet fra 20/12 kl 14 til 10/12 kl 14!

Har du en ide om når bilen din var ferdig produsert?
Hei
Uke 43 ble bilen produsert.

Da er du i alle fall en uke før meg i løypa, kansje to!
TMS og eGolf.

jalias

Hvor lang tid bruker bilen gjennom fabrikken til Tesla tro?
Min skal være ferdig produsert neste mandag, altså om en uke.
Men på min tesla driver de fortsatt å leter deler  :o

Det var denne psykosen da.....

Drsbkk

Jeg bekreftet bestillingen 3. uken i august, har VIN 23283. Ble sagt at jeg skulle få bilen på slutten av desember, deretter senere i januar, nå sist ringte å høre at denne er planlagt å leveres i februar :/
Tesla gjør akkurat som de selv vil, legger på og endrer utstyr på bilen å. Enkelte ser ut til å få varme i sidespeil og andre ikke. Fortsatt uklart om man får med adaptive led lys med S85, det er flere S85 modeller på finn med dette, men tesla ansatte på alnabru mener at dette ikke leveres med, kun på P85. Alt er å så uklart..frustrerende!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
S85 svart, 21", lys, lyd, luft, skinn, pano, park, vinter. Hentet 10.03.14
Bil 2. Nissan Leaf, 2013 mod.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA