Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Zneip

Sitat fra: D.O på onsdag 27. november 2013, klokken 23:10
Sitat fra: Dvergen196 på onsdag 27. november 2013, klokken 22:44
Sitat fra: Roger Kolbu på onsdag 27. november 2013, klokken 22:13
Sitat fra: Dvergen196 på onsdag 27. november 2013, klokken 22:11
Sitat fra: D.O på onsdag 27. november 2013, klokken 22:08
Hvor får dere fakturaen? Er ikke noe sted på Min Dashboard lengre

Ligger under "Mine Dokumenter" på MyTesla hvis du har fått den.
Neida, de lå der tidligere - inntil dagens oppdatering av Dashboard.
Man må vel kanskje etterlyse dem fra Tesla?

Min ligger der etter oppdatering men ikke før :D
Der var min også kommet, var ikke der tidligere i dag. Leveringsdato på faktura noe tidligere enn via tlf. Satser på enda tidligere  :)

....og min faktura var der tidligere, men er nå bortevekk  >:(
Nord Trøndelag | X90D

Viking

Sitat fra: Zneip på onsdag 27. november 2013, klokken 23:14

Der var min også kommet, var ikke der tidligere i dag. Leveringsdato på faktura noe tidligere enn via tlf. Satser på enda tidligere  :)

Borte her også... Jeg har fått begge... Begge borte nå.
Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

Gusse

Sitat fra: Viking på onsdag 27. november 2013, klokken 23:26
Sitat fra: Zneip på onsdag 27. november 2013, klokken 23:14

Borte her også... Jeg har fått begge... Begge borte nå.

+1

Zneip

Nord Trøndelag | X90D

Gusse

Virket ihverfall ikke som at min bil var med på nylig ankommet skip i Drammen :-\ :)
Snakket med Tesla i dag. Sto enda at det var estimert å komme med skip 2. uke i desember.

arnkl

Sitat fra: Frodebo på onsdag 27. november 2013, klokken 20:18
Man blir vel aldri helt klok på informasjonen fra Tesla vedr. produksjon og leveringstid. Om jeg har forstått det rett er det mange som har fått beskjed om levering i januar. Samtidig er det svært få biler som er satt i produksjon i november. I oktober ble det jo produsert mange biler, og det rapporteres nå om mange registreringer og mange leveringer.

Dersom det er slik at det faktisk skal leveres mange biler i januar, så er det vel noe som ikke stemmer vel? Når skal disse bilene produseres? Og regner Tesla med å få disse bilene raskere fra fabrik til kunde enn så langt?

Dersom nei, betyr det at vi nok må regne med mange forsinkelser i januar. Og at den informasjonen man får fra Tesla fortsatt er mer enn omtrentlig.

Skal vi fortsatt ha et håp om en stor Norgesproduksjon i de nærmeste dagene? Eller har vi et tidsskjema som er i ferd med å sprekke?

Det kan nok stemme med få leveranser i januar. Eg tinga bilen i midten av august, og var då forespegla bilen i januar. For eit par veker sidan sende eg mail til Tesla om status, og fekk då til svar at levering vart i februar. Eigentleg OK for meg, sidan det er kjekkare å få bilen når våren nærmar seg.
S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

den12mann

Godt å se at det ikke bare er min faktura som er bortevekke

Li-Ion

Sitat fra: Gusse på torsdag 28. november 2013, klokken 00:23
Virket ihverfall ikke som at min bil var med på nylig ankommet skip i Drammen :-\ :)
Snakket med Tesla i dag. Sto enda at det var estimert å komme med skip 2. uke i desember.
Sikker på at det ikke var båt som ankommer Drammen 2. Desember? Det fikk jeg nylig høre i allefall....
Be afraid...

paalv

Sitat fra: arnkl på torsdag 28. november 2013, klokken 03:05

Det kan nok stemme med få leveranser i januar. Eg tinga bilen i midten av august, og var då forespegla bilen i januar. For eit par veker sidan sende eg mail til Tesla om status, og fekk då til svar at levering vart i februar. Eigentleg OK for meg, sidan det er kjekkare å få bilen når våren nærmar seg.

Jeg har fått samme info, levering ut i februar. Bestilte ca 10. sep og bekreftet/betalte dep. ca 20.
:-\
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

EvenSteven

Da endret min bil status på My Tesla, så tar dette som et godt tegn!  ;D

Produksjon fullført
Din Model S blir klargjort for henting eller levering.
Tesla S P85+ sølv

sondell

Sitat fra: EvenSteven på torsdag 28. november 2013, klokken 10:42
Da endret min bil status på My Tesla, så tar dette som et godt tegn!  ;D

Produksjon fullført
Din Model S blir klargjort for henting eller levering.

Min også!!

EvenSteven

Da må vi vil tro at ihvertfall bilene våre er ankommet Norge og står til klargjøring muligens?
Sjekket kjøretøyopplysninger igjen i dag og ser ingen nye Tesla Model S registrert i dag.
Ble vel registrert ca. 30 biler i går.
Tesla S P85+ sølv

sondell

Sitat fra: EvenSteven på torsdag 28. november 2013, klokken 11:04
Da må vi vil tro at ihvertfall bilene våre er ankommet Norge og står til klargjøring muligens?
Sjekket kjøretøyopplysninger igjen i dag og ser ingen nye Tesla Model S registrert i dag.

Vil tro det ja! Er også inne å sjekker på kjøretøyopplysninger, jevnlig :). Kommer flere registreringer i løpet av dagen kanskje. Kun 5YJSA2CN0DFP20172 registrert i dag ser jeg, foreløpig. Men da har de begynt i hvert fall :)

rsy

Sitat fra: sondell på torsdag 28. november 2013, klokken 11:39
Sitat fra: EvenSteven på torsdag 28. november 2013, klokken 11:04

Vil tro det ja! Er også inne å sjekker på kjøretøyopplysninger, jevnlig :). Kommer flere registreringer i løpet av dagen kanskje. Kun 5YJSA2CN0DFP20172 registrert i dag ser jeg, foreløpig. Men da har de begynt i hvert fall :)

Hvordan får dere søkt opp alle Tesla-registreringer per dag? Finner bare mulighet til å søke spesifikt på chassis eller regnr.

RSy

Roger Kolbu

Manuell søking, ja...  ;)

Her er dagens syv så langt:

EL29180 = 5YJSA2CP1DFP21316
EL29179 = 5YJSA2DP4DFP22197
EL29178 = 5YJSA2DP0DFP18826
EL29177 = 5YJSA2CP3DFP21270
EL29176 = 5YJSA2DP4DFP21194
EL29175 = 5YJSA2DP7DFP22176
EL29174 = 5YJSA2CN0DFP20172
P#3451 VIN 22190 – TMS P85+ Grå Metallic, Panoramatak, Karbonfiber Spoiler/Dekor, 21" Grå, Sort Performance skinninteriør, Tech-/Lyd-/Lys-/Vinter-/Sikkerhets-pakke, Luftfjæring, Hattehylle, Dobbeltlader, Parkeringsassistent.
(Kortversjon: Full pakke uten barneseter)
In prod. 11.10.13. Prod. complete 18.10.13. Delivered: 30.11.13.
Bil #2: Volvo S80 T6 (321hk)
TOCN: Signature member

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA