Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Henning76

Sitat fra: FruTesla på tirsdag 19. november 2013, klokken 15:01
Sitat fra: Viking på tirsdag 19. november 2013, klokken 14:14
Sitat fra: Lars Vidar på tirsdag 19. november 2013, klokken 12:24
Spørsmål til Viking:
Hvor skal du hente ut din bil?
Jeg skal hente den på Alnabru.

Hhmm - har du fått det bekreftet? Iflg mail fra Tesla antar DS at all utlevering etter 9. desember skal skje fra Drammen og at Alnabru ikke lenger skal være utleveringssted....... Jeg har nesten samme utleveringsvindu 20.des - 3 jan......  ???

Jeg er i så fall veldig spent på HVOR. De har ikke ikke annonsert noen lokasjon, og jeg har ikke sett noe noe sted (jeg bor i Drammen, og kjører mye rundt med tenårings-stedøtre på trening, og meg selv til og fra jobb).

Jeg håper virkelig ikke at de tenker å levere bilene der hvor de blir klargjort etter transport - Neumanns gate er et høl... ;)
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

Viking

Spørsmål til Viking:

Hhmm - har du fått det bekreftet? Iflg mail fra Tesla antar DS at all utlevering etter 9. desember skal skje fra Drammen og at Alnabru ikke lenger skal være utleveringssted....... Jeg har nesten samme utleveringsvindu 20.des - 3 jan......  ???
nja... jeg har vel ikke egentlig fått det svart på hvitt.... men i og med at han snakket om "dekkhotellet borti veien" så fikk jeg den oppfatningen. Jeg skal sjekke.
Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

jsu224

Sitat fra: Viking på tirsdag 19. november 2013, klokken 15:09
Spørsmål til Viking:

nja... jeg har vel ikke egentlig fått det svart på hvitt.... men i og med at han snakket om "dekkhotellet borti veien" så fikk jeg den oppfatningen. Jeg skal sjekke.

Vianor ligger vel borti veien for shoppen på Alnabru..

Henning76

Sitat fra: ephan på tirsdag 19. november 2013, klokken 08:37
Etter 5 dager i produksjon er barnet nå født og in transit.
Ingen kontakt via iOS APP , men den muligheten er vel sperret før man får overlevert.
Da er det bare å vente på telefonen ....

VIN24218? Jeg har VIN24231. Da er det bare å håpe på at ikke produksjonssekvensen avviker ALT for mye fra VIN-nummeret. Men det gjør den vel helt sikkert... Jeg bekreftet et par uker etter deg.
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

rsy

Sitat fra: Henning76 på tirsdag 19. november 2013, klokken 15:18
Ingen kontakt via iOS APP , men den muligheten er vel sperret før man får overlevert.

VIN24218? Jeg har VIN24231. Da er det bare å håpe på at ikke produksjonssekvensen avviker ALT for mye fra VIN-nummeret. Men det gjør den vel helt sikkert... Jeg bekreftet et par uker etter deg.

VIN 24550 med kroppen i helspenn og fingeren vibrerende på refresh-knappen... Bekreftet 26.09.13.

RSy

jalias

VIN 23948..... Leter fortsatt etter deler  8)

Amper

Jeg fikk denne via et annet forum i dag... så det er i alle fall noen heldige om dagen... lurer på hvem..

Traff en bilfrakter full av teslaer på vikeså i dag, å la merke til en hvit med grå felger, kan dette være din Richard?
P85D :o)

Clandrel

Jeg skal hente min i Drammen 23/12 i Bjørnstjerne Bjørnsons gate 122 i Drammen.

Så det er adressen...

/c

Viking

Sitat fra: Viking på tirsdag 19. november 2013, klokken 15:09
Spørsmål til Viking:

fikk svar fra DS nå: Etter 9 desember vil vi levere ut biler direkte fra Drammen, før 9 desember er det Alnabru.
Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

Nuvolari

Sitat fra: Paul på mandag 18. november 2013, klokken 20:14
Sitat fra: Nuvolari på mandag 18. november 2013, klokken 16:28
Da får jeg bilen på torsdag. På sommerdekk forøvrig. De visste ikke når jeg får vinterdekkene.

Blir artig å kjøre ps2 i -5c.

om du fikk bilskilt nummer (på www.vegnesen.no)?

jeg har estimert levering 29 Nov. ennå har ikke fått  reg nummer, verken tlf fra DS.

Da har jeg fått reg nr.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

FruTesla

Tesla overtar B
Sitat fra: Henning76 på tirsdag 19. november 2013, klokken 15:05
Spørsmål til Viking:

Jeg er i så fall veldig spent på HVOR. De har ikke ikke annonsert noen lokasjon, og jeg har ikke sett noe noe sted (jeg bor i Drammen, og kjører mye rundt med tenårings-stedøtre på trening, og meg selv til og fra jobb).

Jeg håper virkelig ikke at de tenker å levere bilene der hvor de blir klargjort etter transport - Neumanns gate er et høl... ;)

De overtar Billia/Volvo sine lokaler i Bjørnstjerne Bjørnsons gate i Drammen
Mercedes E 220 CDI
Model S 85 perlehvit - hentet des. 2013 (solgt)
Model S 90D - hentes 21. juni 2017

tstens

Hei
Fikk utleveringsdato pr telefon i dag.Søndag 22/12 kl 1300 Drammen.
Spurte om vinterdekk status(Pirelli pakka) .Dette skulle være i orden til da.
Blir spennende å se.Ga beskjed om at ,kan de ikke garantere den en uke før så gi beskjed så jeg kan ordne noe annet istedet.Blir ikke lett det fra andre siden av "dammen" uka før men.
Krysser fingre :)
Terje
P85,White

stianrod

Etterlengtet telefon idag. Estimert levering fredag 20 des kl 10.00. Mathias (DS) trodde bilen ville komme inn med båt 16.des. Bilene var avslått under overfarten, slik at han ikke fikk kontrakt med gps i bilene.

Hyggelig samtale ellers ang. serviceavtale, vinterdekk og adaptere. Tok serviceavtale for å være på den sikre siden. Føler at jeg kan ringe dem i tide og utide om det oppstår problemer. Tok selvsagt med rød adapter, og vinterdekk har jeg ordnet selv.
P3349 Model S, rød, tan, gloss, pano, alt minus barneseter til Trondheim
20. des kl. 10.00 = Julaften! ;) 
18. des EL 29597                                        10.juli "Sourcing Parts..."
16. des "henting og levering..."                    13.mai Paperwork Complete
18. nov telefonen fra DS                             09.mai Finalize
5. nov "In transit..."                                      09.april P3349/Faktura701
1.nov "In production..."                                 02.april RN927488
27.aug VIN 21249                                        01.april Verifiserer konto

ephan

Sitat fra: Henning76 på tirsdag 19. november 2013, klokken 15:18

Henning, Det drøyer sikkert ikke så lenge, du har jo hvit bil. Januar er den hvite Tesla måneden  ;D
S85 Perlehvit , 21" siden desember 2013

Anew

Sitat fra: jalias på tirsdag 19. november 2013, klokken 15:46
VIN 23948..... Leter fortsatt etter deler  8)
23765 her. Bekreftet 21/8, og de leter fortsatt.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA