Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Nuvolari

Sitat fra: larsleik på lørdag 16. november 2013, klokken 19:09
Sitat fra: Nuvolari på fredag 15. november 2013, klokken 14:05
Sitat fra: Mindgame på fredag 15. november 2013, klokken 13:58
Har nettopp snakket med Tesla som informerte om at bilen min, som skulle leveres i januar, nå har leveringsvindu i midten av mars. Den skal produseres mot slutten av desember.  :'(

Grunnen var en kombinasjon av flere ting; togulykke, liten produksjonserfaring, dårlige rutiner...

VIN 237XX. Finalized 19. august.

Noen andre som har fått beskjed om forsinkelser?

Alle har nok forsinket leveranse ift opprinnelig tidspunkt.
Ikke jeg. Var sent i Desember ved bestilling men nå er det 16.12. Har endret fra S85 til P85 og skiftet interiørfarge tidlig i Sept,  produsert/sendt i oktober og ankommer snart Drammen....håper på enda tidligere levering. 

Sent from my C6903 using Tapatalk

Når bestilte du?
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

larsleik

Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

Nuvolari

Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Tai

Uff, jeg finalized medio september. Dette ser ikke bra ut....

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

fhovlan

#2944
Larsleik[/quote]
Ikke jeg. Var sent i Desember ved bestilling men nå er det 16.12. Har endret fra S85 til P85 og skiftet interiørfarge tidlig i Sept,  produsert/sendt i oktober og ankommer snart Drammen....håper på enda tidligere levering. 

Sent from my C6903 using Tapatalk
[/quote]

Har du fått nytt VIN?

Gusse

Ser noen har fått eksakt leveringsdato og ikke leveringsvindu på uke pluss, som noen av åss andre. Dette før bilene har ankommet Drammen?
Er det sånn at folk oppgir første dato i leveringsvinduet, eller er det slik at noens DS er veldig eksakte eller optimistiske, eller er min DS veldig forsiktig i antagelsene??

larsleik

Sitat fra: fhovlan på lørdag 16. november 2013, klokken 21:25
Larsleik
Ikke jeg. Var sent i Desember ved bestilling men nå er det 16.12. Har endret fra S85 til P85 og skiftet interiørfarge tidlig i Sept,  produsert/sendt i oktober og ankommer snart Drammen....håper på enda tidligere levering. 

Sent from my C6903 using Tapatalk
[/quote]

Har du fått nytt VIN?
[/quote]

Nei, samme VIN gjennom heile prosessen.  P18666
Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

sondell

Sitat fra: RSandven på fredag 15. november 2013, klokken 21:56
Sitat fra: TerjeV på fredag 15. november 2013, klokken 21:24
Sitat fra: RSandven på fredag 15. november 2013, klokken 21:01
Tjuesjette november kl. elleve. :D

Hmmm 2 timer før meg... Stavanger?

Har ikke fått noen annen beskjed enn Alnabru. Men tar gjerne Drammen hvis det blir et alternativ... ;)


Hmm, min bil var ferdig samme dagen. Har levering 9.desember på Alnabru. Kanskje man kan håpe på litt tidligere levering...

Li-Ion

Sitat fra: Gusse på lørdag 16. november 2013, klokken 21:41
Ser noen har fått eksakt leveringsdato og ikke leveringsvindu på uke pluss, som noen av åss andre. Dette før bilene har ankommet Drammen?
Er det sånn at folk oppgir første dato i leveringsvinduet, eller er det slik at noens DS er veldig eksakte eller optimistiske, eller er min DS veldig forsiktig i antagelsene??
Min beskjed fra DS var at vi avtalte 20/12 - men med sannsynlighet for tidligere levering. Fikk beskjed om at bilen skulle være i Drammen ca 1.12.
Be afraid...

Gusse

Sitat fra: Elektriske_Jan på lørdag 16. november 2013, klokken 22:52
Sitat fra: Gusse på lørdag 16. november 2013, klokken 21:41
Ser noen har fått eksakt leveringsdato og ikke leveringsvindu på uke pluss, som noen av åss andre. Dette før bilene har ankommet Drammen?
Er det sånn at folk oppgir første dato i leveringsvinduet, eller er det slik at noens DS er veldig eksakte eller optimistiske, eller er min DS veldig forsiktig i antagelsene??
Min beskjed fra DS var at vi avtalte 20/12 - men med sannsynlighet for tidligere levering. Fikk beskjed om at bilen skulle være i Drammen ca 1.12.

Kan virke som vi har bilene våre på samme båt;)
Leveringsted?

Li-Ion

Sitat fra: Gusse på lørdag 16. november 2013, klokken 23:31
Sitat fra: Elektriske_Jan på lørdag 16. november 2013, klokken 22:52
Sitat fra: Gusse på lørdag 16. november 2013, klokken 21:41
Ser noen har fått eksakt leveringsdato og ikke leveringsvindu på uke pluss, som noen av åss andre. Dette før bilene har ankommet Drammen?
Er det sånn at folk oppgir første dato i leveringsvinduet, eller er det slik at noens DS er veldig eksakte eller optimistiske, eller er min DS veldig forsiktig i antagelsene??
Min beskjed fra DS var at vi avtalte 20/12 - men med sannsynlighet for tidligere levering. Fikk beskjed om at bilen skulle være i Drammen ca 1.12.

Kan virke som vi har bilene våre på samme båt;)
Leveringsted?
Vi er nok i samme båt, ja :)   Utlevering i Trondheim. Hadde vært fint å funnet ut hvilken båt da... ;)
Be afraid...

Zneip

Sitat fra: Gusse på lørdag 16. november 2013, klokken 21:41
Ser noen har fått eksakt leveringsdato og ikke leveringsvindu på uke pluss, som noen av åss andre. Dette før bilene har ankommet Drammen?
Er det sånn at folk oppgir første dato i leveringsvinduet, eller er det slik at noens DS er veldig eksakte eller optimistiske, eller er min DS veldig forsiktig i antagelsene??

.....og så har du meg da - som bestilte i mars og ikke har hørt noe fra DS. Denne tråden blir mer og mer deprimerende å lese nå om dagen synes jeg  >:(
Nord Trøndelag | X90D

fhovlan

Sitat fra: larsleik på lørdag 16. november 2013, klokken 22:17
Sitat fra: fhovlan på lørdag 16. november 2013, klokken 21:25
Larsleik
Ikke jeg. Var sent i Desember ved bestilling men nå er det 16.12. Har endret fra S85 til P85 og skiftet interiørfarge tidlig i Sept,  produsert/sendt i oktober og ankommer snart Drammen....håper på enda tidligere levering. 

Sent from my C6903 using Tapatalk



Har du fått nytt VIN?
[/quote]

Nei, samme VIN gjennom heile prosessen.  P18666
[/quote]

Det betyr at du står oppført med chassi tilsvarande ein standard. Dette burde vel blitt endra i samsvar med di endring til Performance. Jfr. Siffer 8 som fortel kva slags type motor som følgjer med. Pussig!

Li-Ion

Sitat fra: Zneip på søndag 17. november 2013, klokken 00:06
Sitat fra: Gusse på lørdag 16. november 2013, klokken 21:41
Ser noen har fått eksakt leveringsdato og ikke leveringsvindu på uke pluss, som noen av åss andre. Dette før bilene har ankommet Drammen?
Er det sånn at folk oppgir første dato i leveringsvinduet, eller er det slik at noens DS er veldig eksakte eller optimistiske, eller er min DS veldig forsiktig i antagelsene??

.....og så har du meg da - som bestilte i mars og ikke har hørt noe fra DS. Denne tråden blir mer og mer deprimerende å lese nå om dagen synes jeg  >:(

Rart du ikke har hørt noe ja... Jeg fikk telefon på torsdag ettermiddag denne uka... Vi er jo nesten helt sikkert på samme båt over. Ta en telefon å sjekk med Thomas eller Mathias.... Det er vel de 2 som har ansvar for utleveringen i Trondheim...
Be afraid...

turbolurbo

Sitat fra: Gusse på lørdag 16. november 2013, klokken 23:31
Sitat fra: Elektriske_Jan på lørdag 16. november 2013, klokken 22:52
Sitat fra: Gusse på lørdag 16. november 2013, klokken 21:41
Ser noen har fått eksakt leveringsdato og ikke leveringsvindu på uke pluss, som noen av åss andre. Dette før bilene har ankommet Drammen?
Er det sånn at folk oppgir første dato i leveringsvinduet, eller er det slik at noens DS er veldig eksakte eller optimistiske, eller er min DS veldig forsiktig i antagelsene??
Min beskjed fra DS var at vi avtalte 20/12 - men med sannsynlighet for tidligere levering. Fikk beskjed om at bilen skulle være i Drammen ca 1.12.

Kan virke som vi har bilene våre på samme båt;)
Leveringsted?

Min er nok på samme båt også. Utlevering Trondheim :D
2019 TM3P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA