Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Johnny

Sitat fra: Henning76 på onsdag 06. november 2013, klokken 20:16
Samme her. Tilbake til "Skaffer deler". Jaja. Da får man bare håpe januar 2014 holder, da. Men det blir vel sikkert februar/mars. urgh. :(

På samme måte som nesten ingen biler ble utlevert i oktober, som altså da var den første måneden i det kvartalet, så vil det sikkert ikke bli utlevert særlig mange i januar. Det er den første måneden i det kvatalet. Februar/mars derimot. Da kommer neste mulighet "for å vinne i lotto"!
TMS og eGolf.

torerikb

Og der var de tilbake i deleletingen igjen ja... faen... >:(  :o  :'(
Nissan Leaf 2013 - SOLGT
Tesla Model S85 2014 - SOLGT
Tesla Model S85D 2015


Brede

Vår står heldigvis fortsatt på "in transit from the factory", går den tilbake til "skaffe deler" igjen så blir det et eller annet sammenbrudd her.  :D
Levering oppgidd til midten av januar, men håper på sent desember.

ELTesla

Jepp da var det tilbake til å lete etter deler.

turbolurbo

Fortsatt "Your Model S is in transit from the factory" her :D

Stemmer bra med info fra Tesla Trondheim. Nå er det bare å finne hvilken båt den sendes med...
2019 TM3P

kjetilei

Seigpiningsmodus-reengaged. Takk Tesla ;)

Hadde mine mistanker (som flere av dere) at den massive "In production"-endringen var vel optimistisk :)
"Tessie" - S85, blå med det meste av tilvalg, levert mars 2014
"Blåbæret" - E-UP, mai 2015
TM≡ reservert 1.4 2016

Johnny

"Production Complete. Your Model S is in transit from the factory"

Jul på hjul eller ikke, denne statusen tror jeg faktisk på!!!
TMS og eGolf.

Også_Øyvind_H

Jaja.

Når får vi bilEN vår? I morgen!  ;D
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

KristianKBE

Henger meg da desverre på resten, og trakk "du rykker tllbake til start" kortet.
Var forventet, men fremdeles like kjedelig!! AAAARG!!!!!!

"Sourcing parts AGAIN!"
P85. Ikke + og barneseter, ellers alt.
Mørk grå
21" Grå
Bestillt: 30.08.13
Finalized: 09.09.13
Ønsket levering: Januar 2014
VIN: P23873 Mottatt ca 20.09.13
Production: 04.01.14
Complete: 06.01.14
Delivered: 18.03.14

(Først estimert 19.feb, så 1.mars, så 13.mars, og nå sist 22.mars.... Endelig dato ble 18.mars))

Zneip

Fortsatt "Your Model S is in transit from the factory" her også - noe annet hadde vært ødeleggende for helsa tror jeg.

DS: Telefonen er nyladet og med ringelyden på full guffe - hver dag. Til og med under møter!!! I'm ready for you  :o
Nord Trøndelag | X90D

ebbrey

11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Henning76

Sitat fra: Johnny på onsdag 06. november 2013, klokken 20:32
Sitat fra: Henning76 på onsdag 06. november 2013, klokken 20:16
Samme her. Tilbake til "Skaffer deler". Jaja. Da får man bare håpe januar 2014 holder, da. Men det blir vel sikkert februar/mars. urgh. :(

På samme måte som nesten ingen biler ble utlevert i oktober, som altså da var den første måneden i det kvartalet, så vil det sikkert ikke bli utlevert særlig mange i januar. Det er den første måneden i det kvatalet. Februar/mars derimot. Da kommer neste mulighet "for å vinne i lotto"!

Har ikke Tesla avvikende regnskapsår og kvartaler? Ble det levert få biler også i USA i oktober?

Jeg tror ikke de setter fabrikken på pause hver 3. Måned.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

Også_Øyvind_H

Sitat fra: ebbrey på onsdag 06. november 2013, klokken 22:26
Sitat fra: Også_Øyvind_H på onsdag 06. november 2013, klokken 21:59
Jaja.

Når får vi bilEN vår? I morgen!  ;D

:D 22xx endelig vår tur!

Som sagt, vi mangler Like-knappen! Folkens, FYI, vi er de siste som snek til oss rabatten før nyttår  ;D
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

Malmo92

Production Complete
Your Model S is in transit from the factory.

Woop!:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA