Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

christine76

Har akkurat fått avtalt levering 14/11
VIN....17757

Endelig blir det veldig konkret dette her!!!!

nebbulk

Black Beauty P85+ Mellombrunt /pianosort / Grå 21" / All inclusive!

Stellar

P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

nebbulk

Sitat fra: Stellar på torsdag 10. oktober 2013, klokken 15:20
Sitat fra: nebbulk på torsdag 10. oktober 2013, klokken 15:17
Da er det gjort! Er bare å vente  :)

Gratulerer, og velkommen til galskapen  :o

Takk!
Fruen mente jeg bare måtte gjøre det nå - brukt altfor lang tid på å lese div. tråder  ::)
Black Beauty P85+ Mellombrunt /pianosort / Grå 21" / All inclusive!

TerjeV

Gratulerer, og velkommen til galskapen  :o
[/quote]

Takk!
Fruen mente jeg bare måtte gjøre det nå - brukt altfor lang tid på å lese div. tråder  ::)
[/quote]

Men tro bare ikke at det blir mindre lesing nå.... Vi er Syyyke!  :P
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

Cecilie

Sitat fra: Lille Lance på torsdag 10. oktober 2013, klokken 13:15
Sitat fra: Cecilie på torsdag 10. oktober 2013, klokken 12:51
Fikk mail fra DS i dag, 18. november på Alna. Spurte om det var mulig med utlevering på Skøyen, men jeg gjetter på at de kun bruker Alna til utlevering i Oslo, i hvertfall foreløpig.

Da jeg var innom Skøyen åpningsdagen da de at Alnabru var ment som et rent utleveringssted.

Fikk svar nå, og ingen utlevering på Skøyen dessverre. Jaja, hadde vært lettere å komme seg til Skøyen uten bil, men skal nå alltids få karret meg til Alnabru billøs også :P
Tesla Model S #2370 levert 18/11, herlig rød skjønnhet :)

Høgis

Sitat fra: christine76 på torsdag 10. oktober 2013, klokken 14:11
Har akkurat fått avtalt levering 14/11
VIN....17757

Endelig blir det veldig konkret dette her!!!!

Mange som har fått avklart lev. i dag ser jeg, men jeg er desverre ikke en av dem. Venter fremdeles på en henvendelse fra en eller annen DS. Fikk mail 1. Okt. som mange andre her om at jeg skulle bli kontaktet innen 7dg.
Litt utolmodig ringte jeg etter 8 dg. ...... det skulle jeg ikke gjort. Ser ut som jeg ikke får bilen før i slutten av Nov. Dette blir da 4. utsettelsen. Var ved 1. henvendelse sagt i slutten av Sept. noe som Heidi bekreftet pr. mail. Ved ny henvendelse godt ut i sept. fikk jeg vite i slutten av okt. Ny mail fra Heidi sa 3-11 nov. og nå i slutten av nov.
Jeg må ha vært uheldig så vidt jeg kan se. Begynner faktisk å rimelig irritert på all feilinfo. Får jo bare håpe infoen pr. tlf. var feil. Bestilte bilen i slutten av des. 2012 og signerte så fort jeg fikk mail tidlig i mai.

P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

valvolainen

Sitat fra: Cecilie på torsdag 10. oktober 2013, klokken 15:46
Sitat fra: Lille Lance på torsdag 10. oktober 2013, klokken 13:15
Sitat fra: Cecilie på torsdag 10. oktober 2013, klokken 12:51
Fikk mail fra DS i dag, 18. november på Alna. Spurte om det var mulig med utlevering på Skøyen, men jeg gjetter på at de kun bruker Alna til utlevering i Oslo, i hvertfall foreløpig.

Da jeg var innom Skøyen åpningsdagen da de at Alnabru var ment som et rent utleveringssted.

Fikk svar nå, og ingen utlevering på Skøyen dessverre. Jaja, hadde vært lettere å komme seg til Skøyen uten bil, men skal nå alltids få karret meg til Alnabru billøs også :P

Hadde like gjerne reist til bergen for å hente vår ;D ;D ;D
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Li-Ion

Epost fra Tesla i dag:

"Hello Jan,

Your Model S will be available for delivery Mid December.
If there is anything else I could do for you, please feel free to contact me.

Kind Regards"

Har fortsatt sourcing parts - så nå håper jeg de snart benynner å skru på min... :)

Bekreftet og betalt: 1.7.2013 - med estimert levering: Late December.
Be afraid...

Tesladigger

Da fikk jeg endelig delivery mail, har vært ferdig produsert siden 1. Okt.  ;D
Levering estimat fra begynnelsen til midten av november, har hatt estimat med midten av november tidligere så da kommer den muligens litt tidligere. ::)
Utlevering er Stavanger/Sandnes.
Lykkelig eier av Tesla Model S 85 siden nov 2013
Tesla Model ≡ reservert

TerjeV

Fikk også hyggelig infomail fra "min DS" i Stavanger idag. På tross av statusen "In production" kunne han fortelle at bilen allerede var på vei over atlanteren..... -som om det var en filledetalj  :o
Hvordan skal en stakkar nå få sove i natt? ::)
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

Brakar

Ohmygod ohmygod ohmygod, denne dukket opp en gang mellom kl. 15 og 19 i dag: "The Tesla Factory is building your Model S"   8).

Fikk for ca. 3-4 uker siden beskjed om at forventet levering er i starten av desember (etter mas på Heidi). Dette kan vel stemme ganske bra da antar jeg, vertfall store muligheter for levering før jul.

Nå tør jeg ikke trykke F5 lenger, hvis statusen går tilbake til "sourcing" må jeg antakeligvis legges inn et sted...  :)
P85D
P85+ (Solgt)

Lille Lance

Sitat fra: Høgis på torsdag 10. oktober 2013, klokken 18:22

Mange som har fått avklart lev. i dag ser jeg, men jeg er desverre ikke en av dem. Venter fremdeles på en henvendelse fra en eller annen DS. Fikk mail 1. Okt. som mange andre her om at jeg skulle bli kontaktet innen 7dg.
Litt utolmodig ringte jeg etter 8 dg. ...... det skulle jeg ikke gjort. Ser ut som jeg ikke får bilen før i slutten av Nov. Dette blir da 4. utsettelsen. Var ved 1. henvendelse sagt i slutten av Sept. noe som Heidi bekreftet pr. mail. Ved ny henvendelse godt ut i sept. fikk jeg vite i slutten av okt. Ny mail fra Heidi sa 3-11 nov. og nå i slutten av nov.
Jeg må ha vært uheldig så vidt jeg kan se. Begynner faktisk å rimelig irritert på all feilinfo. Får jo bare håpe infoen pr. tlf. var feil. Bestilte bilen i slutten av des. 2012 og signerte så fort jeg fikk mail tidlig i mail.

Still waiting 4 delivery date  >:(

Kanskje du er blant dem som fikk bilen ødelagt i togkrasjet i USA ... Det blir for litt ekstra ventetid på ny bil da ...
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

morten007

"Tesla is building your Model S" Endelig! (Vin 13889)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4

P85   VIN13889 svart, svart, grå 21" (solgt)
P85D VIN 67886, Sølvgrå, 21" grå, carbon, panorama, svarte nextgen-seter +++ (solgt)

Adrian

Og der bygger de bil nummer 2 til meg. Endelig ;-) Vin:24614
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA