Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

valvolainen

Sitat fra: EvenSteven på onsdag 02. oktober 2013, klokken 11:58
Sitat fra: valvolainen på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 22:42
Sitat fra: Zneip på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 22:31
Jeg fikk også samme mail (med manglende datoer). På mytesla står det fortsatt "sourcing parts". Bildet av bilen i mailen er sort mens jeg har perlehvit i min config. Frykter at det er en mailbot som har gått berserk her...men håper jo selvsagt at det stemmer at bilen er ferdig. Har jo P3273, så det er jo litt tidlig....hmmm - ble usikker nå gitt. Ikke er det 1. April i dag heller.....

-------------------------------------
Nord Trøndelag, P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, luft, lyd, lys, park, vinter, hylle. VIN: *13877

Er vel ikke så langt unna? Min skal være ferdig produsert 14. okt, en kollega på #3300 skal være ferdig produsert 7okt.

Hvordan har du fått disse datoene?
Jeg har P3287 og ikke fått noe eksakt dato for produksjon - kun tidlig oktober.
Still sourcing parts på my Tesla.

Sendte en e-post for en uke siden og spurte om jeg kunne forvente å få bil før jul.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

EvenSteven

Takk for kjapp feedback. Da burde min bil også snart gå i produksjon.
Hva er din nåværende status på My Tesla?
Tesla S P85+ sølv

ELteslas

;) ;D ;D ;D
Endelig bygger de Vin18499 #P2991....levering begynnelse av November ref.Roxann

Bonefish

Sitat fra: ELteslas på onsdag 02. oktober 2013, klokken 12:52
;) ;D ;D ;D
Hva er oppsettet ditt? Jeg har fått levering i begynnelsen av desember. Ser vi er ganske lik på Vin og sekvens nummer.
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

valvolainen

'We have begun sourcing parts for you model S"
Dette er jo naturlig iogmed min ikke skal til produksjon før om noen dager.
Videre så stoler jeg mer på tesla sitt interne system enn hva som står på en nettside.
Får nå bare håpe (som alle andre også) at produksjonen går fint, ingen mangler, at den toges fort, effektivt og skadefritt fra vest til øst, og at båtturen blir en flott tur med pent vær, effektiv men forsiktig omlasting i rotterdam, koselig besetning på containerbåten derfra til drammen, en ytterst erfaren utpakkingsgjeng i drammen som laster den over på lastebil og deretter en ihuga klargjøringsnerd som ikke kan få begynt på en av de sjeldne grønne bilene fort nok og legger sin flid i å få den så pen som mulig til meg og fruen kommer og overtar bilen en solfyllt vinterdag. (en fredag?)
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Gjermund

Production compete  :)

VIN 19476

Noen som vet hvor lang tid det tar fra production complete til levereing?

EvenSteven

Sitat fra: valvolainen på onsdag 02. oktober 2013, klokken 13:02
'We have begun sourcing parts for you model S"
Dette er jo naturlig iogmed min ikke skal til produksjon før om noen dager.
Videre så stoler jeg mer på tesla sitt interne system enn hva som står på en nettside.
Får nå bare håpe (som alle andre også) at produksjonen går fint, ingen mangler, at den toges fort, effektivt og skadefritt fra vest til øst, og at båtturen blir en flott tur med pent vær, effektiv men forsiktig omlasting i rotterdam, koselig besetning på containerbåten derfra til drammen, en ytterst erfaren utpakkingsgjeng i drammen som laster den over på lastebil og deretter en ihuga klargjøringsnerd som ikke kan få begynt på en av de sjeldne grønne bilene fort nok og legger sin flid i å få den så pen som mulig til meg og fruen kommer og overtar bilen en solfyllt vinterdag. (en fredag?)

+1
Tesla S P85+ sølv

ELteslas

Sitat fra: Bonefish på onsdag 02. oktober 2013, klokken 13:02
Sitat fra: ELteslas på onsdag 02. oktober 2013, klokken 12:52
;) ;D ;D ;D
Hva er oppsettet ditt? Jeg har fått levering i begynnelsen av desember. Ser vi er ganske lik på Vin og sekvens nummer.
Perlehvit,21 sølv,Matt abachi,Performance Grått skinn,Bakovervendte seter, det meste utenom + pakke :) :) :) :) :) :) :) :)

Hyperstress

Endret fra grå til svarte skinnseter nå 3 uker etter bestilling, og fikk vite at det most likely ville medføre delay på levering..  :o   Hadde aldri trodd det når jeg er så tidlig ute..  :(
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

TesLars

Sitat fra: Hyperstress på onsdag 02. oktober 2013, klokken 13:23
Endret fra grå til svarte skinnseter nå 3 uker etter bestilling, og fikk vite at det most likely ville medføre delay på levering..  :o   Hadde aldri trodd det når jeg er så tidlig ute..  :(

Merkelig. Jeg har gjort flere endringer på tilvalgene mine, alt fra eksteriørfarge og diverse pakker. Fikk beskjed om at dette ikke ville påvirke produksjonen av bilen.
Oslo
Black Model S

OleJA

Sitat fra: Gjermund på onsdag 02. oktober 2013, klokken 13:05
Production compete  :)

VIN 19476

Noen som vet hvor lang tid det tar fra production complete til levereing?

Min tok 29 dager, men var nok rimelig heldig. Normalen ligger nok nærmere 50 dager.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

bb

Jeg fikk telefon fra Tesla i dag. Bilen var nesten ferdig produsert og jeg fikk avtalt levering 26. november. I samme slengen fikk jeg innvilget et Tesla-lån (i samarbeid med DNB). Denne skal jeg refinansiere inn i boliglånet i SPK senere. Det blir en lang høst :) Snart må jeg selge bimmeren min også.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

TesLars

Sitat fra: bb på onsdag 02. oktober 2013, klokken 14:22
Jeg fikk telefon fra Tesla i dag. Bilen var nesten ferdig produsert og jeg fikk avtalt levering 26. november. I samme slengen fikk jeg innvilget et Tesla-lån (i samarbeid med DNB). Denne skal jeg refinansiere inn i boliglånet i SPK senere. Det blir en lang høst :) Snart må jeg selge bimmeren min også.

Kunne du ha fått bilen tidligere levert? Syntes leveringstiden fra bilen er ferdigprodusert til levering var lenge, så jeg håper det ikke gjelder min levering og :)
Oslo
Black Model S

ebbrey

Har også fått leveringstid idag. 25. November.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

FThorsen

Noe jeg stusser over.

Min bil gikk i produksjon for en uke siden i følge MyTesla. Status der er at den fremdeles er i produksjon. Men så fikk jeg, i likhet med en del andre, epost i går om at bilen min er ferdigprodusert.
Jeg har den siste uken prøvd å få kontakt med bilen min fra Tesla app på mobilen samt på Visible Tesla. I ingen av programmene får jeg opp at det finnes en bil på min konto. Jeg leste at dette var mulig på de første bilene som ble produsert, men er ikke dette lengre mulig? Har noen andre av dere som får produsert bilen deres nå kontakt med den?
Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA