Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Chlangum

Sitat fra: Adrian på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 17:59
Min var ferdig og på vei, men toget sporet av. Så ble flatpakket Ikea bil i deler på meg........... Må vente litt lenger...... sukk............

Sorgens dag  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(


Seriøst??
Kondolerer  :'(
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

D.O

Sitat fra: Adrian på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 17:59
Min var ferdig og på vei, men toget sporet av. Så ble flatpakket Ikea bil i deler på meg........... Må vente litt lenger...... sukk............

Sorgens dag  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Kan det være denne? http://www.usatoday.com/story/news/nation/2013/09/25/train-texas-amarillo-crash/2867843/
Får håpe det går bra med de som kjørte toget, pg at det ikke fører til forsinkelser for mange Tesla kjøpere. :o
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Stellar

Sitat fra: Adrian på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 17:59
Min var ferdig og på vei, men toget sporet av. Så ble flatpakket Ikea bil i deler på meg........... Må vente litt lenger...... sukk............

Sorgens dag  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Whaaat? Vet du om den er skadet eller vraket? Hvis den er skadet og de likevel leverer den, bør du kreve å få vite hva de har gjort med den.. Hvis den er vraket håper jeg virkelig du prioriteres for ny produksjon.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Høgis

Sitat fra: Maartensommer på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 18:24
Fikk mail fra Tesla nå som sier at min bil er sendt fra fabrikken.  Kan noen fortelle meg hvor lang tid det har tatt fra dere har mottatt denne mailen til utlevering?

Fikk den samme mailen i dag jeg også. Tipper akkurat i mnd. skifte, venter i spenning på tlf i løpet av 7 dg.
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

Høgis

Sitat fra: Adrian på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 17:59
Min var ferdig og på vei, men toget sporet av. Så ble flatpakket Ikea bil i deler på meg........... Må vente litt lenger...... sukk............

Sorgens dag  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Huff! det var ikke gode nyheter, blir jo nervøs av mindre. Håper ikke min var med samme toget.
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

TW838

Fikk samme mailen i dag, mangler også datoer.
Min gikk 'In production' fredag 20.09. og står fortsatt med samme status, selv om jeg har fått e-post i dag om at den er sendt.
Trondheim
Tesla Model S - nov 2013

Zneip

Jeg fikk også samme mail (med manglende datoer). På mytesla står det fortsatt "sourcing parts". Bildet av bilen i mailen er sort mens jeg har perlehvit i min config. Frykter at det er en mailbot som har gått berserk her...men håper jo selvsagt at det stemmer at bilen er ferdig. Har jo P3273, så det er jo litt tidlig....hmmm - ble usikker nå gitt. Ikke er det 1. April i dag heller.....


-------------------------------------
Nord Trøndelag, P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, luft, lyd, lys, park, vinter, hylle. VIN: *13877
Nord Trøndelag | X90D

Bonefish

Min byttet endlig status fra leter etter deler til at de prøver å få delene til å ligne på en bil :D
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

Adrian

Sitat fra: Stellar på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 18:47
Sitat fra: Adrian på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 17:59
Min var ferdig og på vei, men toget sporet av. Så ble flatpakket Ikea bil i deler på meg........... Må vente litt lenger...... sukk............

Sorgens dag  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Whaaat? Vet du om den er skadet eller vraket? Hvis den er skadet og de likevel leverer den, bør du kreve å få vite hva de har gjort med den.. Hvis den er vraket håper jeg virkelig du prioriteres for ny produksjon.

Bilene var vist i deler og var ikke til å reddet slik jeg forstod, men ville nok ikke ha tatt i mot en bil som har vært med i en slik ulykke. Heldigvis ingen personer som ble skadet.

Jeg fikk mail med gratulasjoner om ny bestilling av tesla osv osv på fredag som var sammen med nytt vin nummer og res nummer. Ble jo nysjerrig og ringte til Tesla. Han jeg snakket med forstod ingenting og skulle sjekke opp.

Fikk telefon i dag fra DS, og han forklarte meg hva som hadde skjedd og at han jeg snakket med på telefon på fredag hadde gjort en liten blemme og slettet den nye bestillingen, men bestillingen var lagt inn med prioritering pga av togulykken. De sier at det skal være fikset opp igjen, men må jo vente på produksjon og ekstra tid på forsendelse, så vil gå minst 3 uker til........

Så nå er jeg tilbake til å lete etter deler og sjekke status hvert 5 min....... Sukk....
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

valvolainen

Sitat fra: Zneip på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 22:31
Jeg fikk også samme mail (med manglende datoer). På mytesla står det fortsatt "sourcing parts". Bildet av bilen i mailen er sort mens jeg har perlehvit i min config. Frykter at det er en mailbot som har gått berserk her...men håper jo selvsagt at det stemmer at bilen er ferdig. Har jo P3273, så det er jo litt tidlig....hmmm - ble usikker nå gitt. Ikke er det 1. April i dag heller.....


-------------------------------------
Nord Trøndelag, P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, luft, lyd, lys, park, vinter, hylle. VIN: *13877

Er vel ikke så langt unna? Min skal være ferdig produsert 14. okt, en kollega på #3300 skal være ferdig produsert 7okt.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Adrian

Sitat fra: D.O på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 18:34
Sitat fra: Adrian på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 17:59
Min var ferdig og på vei, men toget sporet av. Så ble flatpakket Ikea bil i deler på meg........... Må vente litt lenger...... sukk............

Sorgens dag  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Kan det være denne? http://www.usatoday.com/story/news/nation/2013/09/25/train-texas-amarillo-crash/2867843/
Får håpe det går bra med de som kjørte toget, pg at det ikke fører til forsinkelser for mange Tesla kjøpere. :o

Usikker på om det er den, men virker slik. Har forsøkt å lete på nettet, men amerikanske nettsider er jo bare så bra og oversiktlige  :o
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

TerjeV

JAAAAAAAA... "Under construction"   ;D
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019


Tobo65

 :) da har de endelig funnet alle delene til min bil også.

In Production
The Tesla Factory is building your Model S.

Estimert levering midten av november.
"Elvira"  P85, sort, sort, karbon, 19" og alt utenom pluss og barneseter. #P2476  VIN P17715. (Tromsø) Solgt høsten 2017

«Elinor» X100D, midnight black, sort standard interiør, 7 seter. Juli 2018

Mottatt 28.11.2013!

EvenSteven

Sitat fra: valvolainen på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 22:42
Sitat fra: Zneip på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 22:31
Jeg fikk også samme mail (med manglende datoer). På mytesla står det fortsatt "sourcing parts". Bildet av bilen i mailen er sort mens jeg har perlehvit i min config. Frykter at det er en mailbot som har gått berserk her...men håper jo selvsagt at det stemmer at bilen er ferdig. Har jo P3273, så det er jo litt tidlig....hmmm - ble usikker nå gitt. Ikke er det 1. April i dag heller.....


-------------------------------------
Nord Trøndelag, P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, luft, lyd, lys, park, vinter, hylle. VIN: *13877

Er vel ikke så langt unna? Min skal være ferdig produsert 14. okt, en kollega på #3300 skal være ferdig produsert 7okt.

Hvordan har du fått disse datoene?
Jeg har P3287 og ikke fått noe eksakt dato for produksjon - kun tidlig oktober.
Still sourcing parts på my Tesla.
Tesla S P85+ sølv

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA