Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

tSla

Sitat fra: Maartensommer på lørdag 14. september 2013, klokken 08:43
Produseres bilene 7 dager i uken?  Er det noen som har fått endret status på MyTesla på en lørdag eller søndag?

Still "SOURCING"

Jeg fikk "Production Complete" på en lørdag. :)
Tesla Model S P85+

tesx47

Sitat fra: Nuvolari på fredag 13. september 2013, klokken 12:12
Sitat fra: ellinger på fredag 13. september 2013, klokken 09:51
Jeg har ikke mast, ikke sendt mail, ikke ringt, men de ringte meg på tirsdag.
De ringte fra et +31 nummer.
Veldig hyggelig dame som ringte for å spørre om alt var bra og om jeg hadde noen endringsønsker eller om den var slik jeg ønsket.
Hun bekreftet at de leser på forumet her :)
Jeg bekreftet at den var slik jeg ville ha den.
Den blir sendt 4 november fra fabrikken.
Jeg bestilte en all inclusive hvit perle i august.
Så flott at folk maser å oppdaterer her, men det viser seg også at vi tålmodige blir tatt vare på.
Jeg gleder meg som et barn til ny bil, men det tar jo den ti det tar.
Blir iallfall ny bil før jul på meg ;D

Det er unikt å ha en responskanal for produktet sitt som dette forumet er. Det er bare å lese her å få umiddelbar respons på priser, pakker, dekkvalg, signaturkunders opplevelse etc.

Det gleder meg at Tesla tar vare på denne muligheten.

+1!  :)
Levering Juli 2014!

blokhus

Og da fikk jeg "Production Complete" idag (lørdag)

P2125

Håper at de klarer å levere i oktober som avtalt. Ikke sendt mail for å mase på ny dato. De er vel travel nok gjengen tenker jeg.
#2125 P85+ Blå m svart skinn
Alt utenom dobbeltlader, vinter- og sikkerhetspakke

TK

Så bra Blokhus! Hvor lang var din prod tid?

TS

Ferdig produsert på valgdagen, levering 15.oktober er booket   :D

Tidsklemma Here I Come:
Etablere nytt EL.anlegg med egen stikkledning til garasje
Tømme garasjen som er stablet til taket..( bygge ny utebod )
Bestille snekker,samt ny port med motor og Homelink
Reforhandle forsikringer
Prosjektere ladeplasser utenfor kontoret for to Model S og gjester..
Bestemme meg for foliefarge...
Forberede salg av fossilen..
Delivery late desember som først antatt hadde passet bedre, men jeg kan ikke klage..
Greit å få testet sommerdekkene litt..  ;)

Bort fra forum, frem med verktøy nå...
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Zneip


Sitat fra: TS på lørdag 14. september 2013, klokken 12:52

Delivery late desember som først antatt hadde passet bedre, men jeg kan ikke klage..

Hadde du egentlig "late december"? Har ikke du res. nr. på 19XX-tallet da?


P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, Luft, Lyd, Lys, Park, Antifrysepakke, Hatteholder. VIN: *13877
Nord Trøndelag | X90D

Harlex

Sitat fra: blokhus på lørdag 14. september 2013, klokken 12:30
Og da fikk jeg "Production Complete" idag (lørdag)

P2125

Håper at de klarer å levere i oktober som avtalt. Ikke sendt mail for å mase på ny dato. De er vel travel nok gjengen tenker jeg.
What? Før meg? :D  :D ;) Hvor tid fikk du in production? Gratulerer uansett... Jeg har fått forespeilet 8-15 nov. og er sånn passe dårlig fornøyd med det.... Og send gjerne en epost slik at vi får est. leveringstid. Jeg nekter fremdeles å gå med på at epost til Heidi eller Roxanne har noe som helst med leveringstid å gjøre.... Det er helt urealistisk.... De har GARANTERT ikke noe med produksjon, logistikk og/eller ferdigstillelse av noen sin bil å gjøre.... Det er no for f.... ikke et enkeltmannsforetak vi handler med her....
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

blokhus

Sitat fra: TK på lørdag 14. september 2013, klokken 12:45
Så bra Blokhus! Hvor lang var din prod tid?

Gikk i produksjon på tirsdag. Så 5 dager. Da venter jeg bare på at de sender den med flyfrakt, så satser jeg på levering om en ukes tid  ;D ;D ;D
#2125 P85+ Blå m svart skinn
Alt utenom dobbeltlader, vinter- og sikkerhetspakke

sindrej

Sitat fra: Harlex på lørdag 14. september 2013, klokken 14:14
Jeg nekter fremdeles å gå med på at epost til Heidi eller Roxanne har noe som helst med leveringstid å gjøre....
Nettopp!!  Ingen biler vil vel bli forsinket om en maser på Heidi/Roxanne om status, men du får heller ikke bilen raskere!.  Jeg har aldri sendt en epost om levering.  Sjekka status på MyTesla en gang i uka når det burde nærme seg produksjonsstart, det holder da i massevis.

Thinker

Think, Des 08, 50000 ++ km. Zebra..
Tesla S P#2052 VIN#16790 P85, Grå, 19" ellers alt utenom barneseter. In production fra 20. august.... Production Complete 4. september...
Tlf. 13 sept, utlevering 8 oktober....

Lacaixxa

#1555
Sitat fra: Thinker på lørdag 14. september 2013, klokken 19:29
Da blir det utlevering 8 oktober 8)

Basert på din tidslinje - så vil jeg få utlevert min i midten av oktober. Det hadde vært en kjærkommen overraskelse...
2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d
2016 e-golf
2019 Model 3 bestilt

Harlex

Sitat fra: sindrej på lørdag 14. september 2013, klokken 14:44
Sitat fra: Harlex på lørdag 14. september 2013, klokken 14:14
Jeg nekter fremdeles å gå med på at epost til Heidi eller Roxanne har noe som helst med leveringstid å gjøre....
Nettopp!!  Ingen biler vil vel bli forsinket om en maser på Heidi/Roxanne om status, men du får heller ikke bilen raskere!.  Jeg har aldri sendt en epost om levering.  Sjekka status på MyTesla en gang i uka når det burde nærme seg produksjonsstart, det holder da i massevis.
Du har selvfølgelig helt rett i at man ikke får bilene kjappere ved slike henvendelser... Men hva hadde denne tråden vært hvis alle hadde tenkt som deg...? Sjekke status en gang i uken og ikke etterlyse nærmere estimat.... ::)
Jeg og antar flere med meg har stor glede av å få fortløpende info om levering.... Og det gjelder om estimatene er rettferdig/forståelig eller ikke.
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

Harlex

Sitat fra: blokhus på lørdag 14. september 2013, klokken 14:28
Sitat fra: TK på lørdag 14. september 2013, klokken 12:45
Så bra Blokhus! Hvor lang var din prod tid?

Gikk i produksjon på tirsdag. Så 5 dager. Da venter jeg bare på at de sender den med flyfrakt, så satser jeg på levering om en ukes tid  ;D ;D ;D
Kjører man 5 dagersregelen skal min "in production-status" endres idag... :D Ingenting har skjedd ennå.... Blir nok noen turer innom siden idag ja.... Men så er det bare å vente 2 mnd. som er est. levering for min bil :-\ :-\ :-\
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

Bonefish

Sitat fra: Harlex på søndag 15. september 2013, klokken 11:19
Sitat fra: sindrej på lørdag 14. september 2013, klokken 14:44
Sitat fra: Harlex på lørdag 14. september 2013, klokken 14:14
Jeg nekter fremdeles å gå med på at epost til Heidi eller Roxanne har noe som helst med leveringstid å gjøre....
Nettopp!!  Ingen biler vil vel bli forsinket om en maser på Heidi/Roxanne om status, men du får heller ikke bilen raskere!.  Jeg har aldri sendt en epost om levering.  Sjekka status på MyTesla en gang i uka når det burde nærme seg produksjonsstart, det holder da i massevis.
Du har selvfølgelig helt rett i at man ikke får bilene kjappere ved slike henvendelser... Men hva hadde denne tråden vært hvis alle hadde tenkt som deg...? Sjekke status en gang i uken og ikke etterlyse nærmere estimat.... ::)
Jeg og antar flere med meg har stor glede av å få fortløpende info om levering.... Og det gjelder om estimatene er rettferdig/forståelig eller ikke.
+1
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

Westcoaster

Noen som kunne lagt ut kontaktinfo til Heidi/ Roxanne slik at jeg(og andre ) kunne fått mast litt på dem ;)
Var forespeilet bil i Oktober, men nå kan det se mer ut som November.
Men har ikke hørt noe fra Tesla, så ville gjerne høre med dem om de har noe mer konkret :)
Multi Color Red P85+ | VIN 18538 | 21" Hjul Grå | Karbonfiber Dekorfremhevning | Karbonfiber Spoiler | Lydstudio-pakke  | Lyspakke | Sort Performance Interiør | Panoramatak | Parkeringsassistent | Tech-pakke | Sikkerhetspakke | Vinterpakke |

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA