Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Lanber

Regn med DES har forferdig trykk om dagen. De leverer ut kanskje opp mot 50 biler pr dag.
Det er en stor jobb de har med å holde orden i sysakene. Spår Tesla S kommer til å være Norges mest solgte bil i september.

Har selv fått satt min "dato" fra DES som er her om 2 uker, men ikke fått faktura enda. 

fredag

Fikk telefon fra min DS om at bilen min ikke kan leveres ut i neste uke likevel. Han sa at båten den er på over dammen er forsinket. Min utlevering blir dermed en og en halv uke forsinket.
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

OleJA

Sitat fra: OleJA på onsdag 11. september 2013, klokken 22:53
Sitat fra: TK på onsdag 11. september 2013, klokken 22:45
Flere biler til medtrøndere observert på Lade i Trondheim
i ettermiddag.
Yes, en av de hvite er nok min  ;D

Jepp, var innom på vei til jobb idag og der stod den til klargjøring :D Kan trolig hente den i løpet av dagen når den er klar  8)
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

sindrej

Sitat fra: OleJA på torsdag 12. september 2013, klokken 09:52
Sitat fra: OleJA på onsdag 11. september 2013, klokken 22:53
Sitat fra: TK på onsdag 11. september 2013, klokken 22:45
Flere biler til medtrøndere observert på Lade i Trondheim
i ettermiddag.
Yes, en av de hvite er nok min  ;D
Såg du noe til min og ? :) Pearl, 19", S85, Sort interiør, alt utenom barneseter ?
Jepp, var innom på vei til jobb idag og der stod den til klargjøring :D Kan trolig hente den i løpet av dagen når den er klar  8)

OleJA

#1474
Sitat fra: sindrej på torsdag 12. september 2013, klokken 10:06
Såg du noe til min og ? :) Pearl, 19", S85, Sort interiør, alt utenom barneseter ?

Hadde nok et midlertidig ganske kraftig tunnelsyn når jeg fant bilen min - Aner ikke hvilke andre biler som stod inne til klargjøring. :o
Det ble også kjørt ut en hvit Model S av en jernbanevogn på Dora når jeg passert i morges, kan godt ha vært din dersom du ikke har levering før over helga.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

sindrej

#1475
Levering på mandag ja :)  Vin 1676?

Hodne

Da ble min levering utsatt fra 18 til 30 September... Begrunnelsen var forsinket skip..
P#1646, Levert.

Tobo65

 :( Fikk mail fra Heidi i dag om at det har vært en forskyvning på de fleste biler og at ny estimert levering for min bil er midten av november. Får håpe på en mild høst og bare veier til langt ut på nyåret  :)
"Elvira"  P85, sort, sort, karbon, 19" og alt utenom pluss og barneseter. #P2476  VIN P17715. (Tromsø) Solgt høsten 2017

«Elinor» X100D, midnight black, sort standard interiør, 7 seter. Juli 2018

Mottatt 28.11.2013!

Epleskreller

Sitat fra: fredag på torsdag 12. september 2013, klokken 09:39
Fikk telefon fra min DS om at bilen min ikke kan leveres ut i neste uke likevel. Han sa at båten den er på over dammen er forsinket. Min utlevering blir dermed en og en halv uke forsinket.
Sitat fra: Hodne på torsdag 12. september 2013, klokken 11:00
Da ble min levering utsatt fra 18 til 30 September... Begrunnelsen var forsinket skip..
Dette gjør meg nervøs!  :-\
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Lille Lance

Sitat fra: Tobo65 på torsdag 12. september 2013, klokken 11:42
:( Fikk mail fra Heidi i dag om at det har vært en forskyvning på de fleste biler og at ny estimert levering for min bil er midten av november. Får håpe på en mild høst og bare veier til langt ut på nyåret  :)
Når var opprinnelig planlagt levering? Har det være flere utsettelser underveis? bare litt nysjerrig for min egen del ...
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Stighl

Jeg fikk også beskjed om forsinket skip i dag.  :'( Veldig surt, men da har jeg litt bedre tid til forberedelser.
Forandret utlevering fra 19 til 30 september.

Det rare er at i går sa de den var i Drammen for oppdatering og klargjøring.  :-\
Nes på Romerike.
Tesla Model S

19quiz76

Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

jsu224

Dette er jo ren bingo. De har jo null og niks kontroll..

I tillegg er ikke kontakter etc klart ved levering. Svakt!

Får jeg vanninntak som enkelte rapporterer om skal de få oppleve hva en missfornøyd kunde!

Jeg har fått estimert levering sent i oktober med P183xx og vurderte å kjøpe vinterhjul settet et annet sted. Nå får jeg vel levert bilen når det er blåholke og må kjøpe hjulsettet av Tesla som jeg ikke oppfattet som veldig billig akkurat.

Epleskreller

Sitat fra: jsu224 på torsdag 12. september 2013, klokken 12:39
Dette er jo ren bingo. De har jo null og niks kontroll..

Snakket med svigerfar igår, gammel sjømann.. Han fortalte at det var uvær i Atlanteren og bilen kanskje ble forsinket. Jeg trodde han tulla og lo det bort.. Kanskje han snakket sant..

Jeg kan forstår at biler blir forsinket dersom dette er grunnen, skipene skal ikke kantre heller..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

laumb

Uten at jeg er meteorolog så ser det ikke ut som om det er/har vært verken høye bølger, ekstreme temperatur, dårlig skydekke, sterk vind eller noe den siste tiden på sjøen.

(Google "weather report atlantic sea" for mange gode sider med værinformasjon)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA