Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

kimlillebo

Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

christian1986

#1456
Sitat fra: Gjermund på onsdag 11. september 2013, klokken 08:08
Ser det er mange med høyere reservasjonsnummer som har fått lavere VIN nummer og får bilen i produskjon tidligere. Er det for å optimalisere produksjonslinjene eller er noe annet som ligger bak dette?

Har bestilt perfomrance med nesten alt utsyr, ikke store felger, + eller pano, lurer på om det er fraværet av pano tak som har satt meg langt bak i køen?

Har vin 19476, nå finner jeg ikke igjen res nummeret lengre, men tror det var 2261.

Tenkte slik til å begynne med jeg også, men det ser ikke ut til å stemme. Har VIN som er to nummer fra ditt, og har ikke performance men pano...

Frusrerende at de ikke kan produsere de i en rekkefølge som en kan forstå....

Edit: Nummer er 19472

OleJA

48 timer igjen til 'termin', og levering blir da på dagen 9 måneder etter at jeg fikk bekreftelsesmail på min reservasjon  ::)
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Gjermund

Sitat fra: Paul på onsdag 11. september 2013, klokken 08:38
Sitat fra: Gjermund på onsdag 11. september 2013, klokken 08:08
Ser det er mange med høyere reservasjonsnummer som har fått lavere VIN nummer og får bilen i produskjon tidligere. Er det for å optimalisere produksjonslinjene eller er noe annet som ligger bak dette?

Har bestilt perfomrance med nesten alt utsyr, ikke store felger, + eller pano, lurer på om det er fraværet av pano tak som har satt meg langt bak i køen?

Har vin 19476, nå finner jeg ikke igjen res nummeret lengre, men tror det var 2261.

Jeg har VIN 19486  P#2577

tipper at din bil er også svart som min?

jeg har bestilt svart P85 med alt unntatt "+" pakke.

foreløpig status:


"We have begun sourcing parts for your Model S..."

Nei den er blå.

tk74

Sitat fra: Adrian på tirsdag 10. september 2013, klokken 16:23
Wohhooooo! Endelig in production her også. #P2480 - Vin 17398

Jeg har #P2406 - Vin 17391 og har fortsatt We have begun sourcing parts for your Model S.
Bestilt Tesla Model X 90D 08.09.2016
Utlevering: 13.12.2016

Dual Motor All Wheel Drive
Pearl White Multi-Coat Paint
20" Silver Wheels (Vinterhjul)
Black Leather Seats
Dark Ash Wood décor
Black Headliner
Six Seat Interior
Supercharger Enabled
Enhanced Autopilot
Full Self-Driving Capability
High Amperage Charger Upgrade
Smart Air Suspension
Premium Interior Package
Ultra High Fidelity Sound
Subzero Weather Package
Security Package
Tow Package

Tesla Model S P85+ Solgt 30.11.2016
Bestilt: 31.12.2012
Betalt depositum: 07.01.2013
Faktura nummer: 463 8 mai 2013
#2406 Tesla Model S

pnq

P85, Pearl, panorama, 19", black leather, carbon, tech, park, sec, zubzero, sound, light, child --- Totally satisfied owner :-)

MM

Er det noen som kan komme med en kvalifisert gjetting på leveringstid på 60 kWh modellen (ved reservering i dag)?

Ser at på teslamotors står det nå "Levering om ca. 5 måneder" på 85, men det står ingenting på 60. I USA har jo 60 tidligere hatt lengre leveringstid, men jeg vet ikke om det vil være det samme her. Noen som vet?
2008 Think - plastic fantastic - solgt
Tesla Model S60 Brun - lykkelig eier siden 25/2-14

Stellar

Sitat fra: MM på onsdag 11. september 2013, klokken 16:58
Er det noen som kan komme med en kvalifisert gjetting på leveringstid på 60 kWh modellen (ved reservering i dag)?

Ser at på teslamotors står det nå "Levering om ca. 5 måneder" på 85, men det står ingenting på 60. I USA har jo 60 tidligere hatt lengre leveringstid, men jeg vet ikke om det vil være det samme her. Noen som vet?

I følge Roxana på kundeservice, er det ikke slik på de europeiske leveringen. Ingen av utgavene blir prioritert foran andre. Vil tro februar ved bestilling nå.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

TK

Flere biler til medtrøndere observert på Lade i Trondheim
i ettermiddag.


OleJA

Sitat fra: TK på onsdag 11. september 2013, klokken 22:45
Flere biler til medtrøndere observert på Lade i Trondheim
i ettermiddag.
Yes, en av de hvite er nok min  ;D
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Høgis

Sitat fra: Adrian på tirsdag 10. september 2013, klokken 16:23
Wohhooooo! Endelig in production her også. #P2480 - Vin 17398
Hmmmmm. Leter etter deler fremdeles til min, begynner og bli rastløs.

P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

Westcoaster

Heisann! :)
Er det noen som vet hvem jeg kan ta kontakt med for å få litt mer eksakte opplysninger angående når bilen går i produksjon, og sånn ca. når den kommer til Norge??  Føler  at vi blir overlatt til oss selv når vi har bestilt, og betalt depositum. Bestilte bil og betalte depositum i begynnelsen av januar, ble forespeilet ca 10 mnd,Var vel i mai vi fikk mail om at de skulle sende en større batch biler til Norge som takk for stor etterspørsel,dette skulle medføre at vi fikk bilen ca 2 mnd tidligere! Men etter at jeg var i kontakt med Justine , fikk jeg et estimat på midten,eller slutten av November. Har VIN P18538, rød Multicoat P85+  My Tesla står fremdeles i "sourcing for parts".Begynner å bli utålmodig  ;D  Vil vite mer :)
Multi Color Red P85+ | VIN 18538 | 21" Hjul Grå | Karbonfiber Dekorfremhevning | Karbonfiber Spoiler | Lydstudio-pakke  | Lyspakke | Sort Performance Interiør | Panoramatak | Parkeringsassistent | Tech-pakke | Sikkerhetspakke | Vinterpakke |

sindrej

Sitat fra: OleJA på onsdag 11. september 2013, klokken 22:53
Sitat fra: TK på onsdag 11. september 2013, klokken 22:45
Flere biler til medtrøndere observert på Lade i Trondheim
i ettermiddag.
Yes, en av de hvite er nok min  ;D
Da er nok den andre med 19" min ;)  Henter den 16, ca samme spec som din.  Takk for bilde TK :D

Norleif

Hei.
Jeg tok "Finalize" på en P85+ for en måned siden og har fått "RN" og VIN på My-Tesla samt ordrebekreftelse og salgsavtale på mail, men ikke noe firesifret P-nummer eller noen kontrakt som skal signeres. Har spam-filteret til gmail spist noe det ikke burde ha spist?

getor

Sep/okt levering tidligere indikert, men det står at de fortsatt samler deler. Dessuten, med lovet DS kontakt ca. 4 uker før levering så tok jeg kontakt med Tesla Oslo i går for her er det åpenbart noe som ikke stemmer.  Og rett nok, det ble bekreftet at det generelt er forsinkeleser i leveransene og at jeg kan forvente bilen medio november. Nedtur!

---
P85+ blå/grå med alt bortsett fra barnesetene, VIN 168651

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA