Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

NTesla

P14ettellerannet. Får den i slutten av september. Ganske nøyaktig 1 år etter reservering. Ser at jeg ligger litt etter generelt sett, men helt ok fornøyd med oppfølgingen fra Tesla så langt. Har ikke hengt over hverken telefon eller tastatur til Tesla, men ser at de har hatt noen vokse/etableringsmerter med kommunikasjonen. Får satse på at organisasjonen får satt seg etter at det værste leveringsrushet har lagt seg på denne siden av årsskiftet. Er forøvrig veldig imponert over at de har klart å åpne 6 superchargers allerede, selv om de kanskje burde prioritert å fått servicekontorene skikkelig på plass først.

ebbrey

Sitat fra: Dr.Ling på lørdag 07. september 2013, klokken 09:33
ebbrey, hvilken status har du? "In production"?

Jeg har egentlig full forståelse for at evt. nederlandske biler prioriteres litt hvis de plutselig får elbilavgifter fra nyttår. Har også et lite håp om at senere levering for min del betyr en smule mer gjennomført bil, selv om det sikkert bare er ønsketenking....

Nei jeg har dele leting enda, Men snakket med Tesla på tlf tidligere i uken og fikk beskjed om at all min config var låst for bilen rullet start ut på samlebåndet. Skulle være ferdig produsert til den 20, med levering midten av november. Men er nok mange biler som blir sendt over i slutten av sept så det kan jo variere hvilke overleveringsdatoer det blir.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Lille Lance

Sitat fra: Nuvolari på fredag 06. september 2013, klokken 19:56
Sitat fra: LA-Thing på fredag 06. september 2013, klokken 18:03
Enig, de kunne i det minste hatt en mellomstatus 'We have finally found all the parts required for your Model S'.

Ser ut som mange med reservasjon opp mot P2000 får i løpet av september, men så skjer det ingenting i oktober. Kanskje lang høstferie i California, alle må ut og plukke appelsiner....

Iflg dokumentet på google er det ikke satt en eneste ny EU bil i produksjon på snart 6 uker:

https://docs.google.com/a/wwdevries.net/spreadsheet/ccc?key=0AkhbjTlSwONrdEdXaWJNXzZqV1ZzVmhhNi1MdnoxeHc#gid=0

Dette documentet var meget interessant ... ser hva folk bestiller ... ikke mange som har bestilt sort + beige ... men det funker det også, eller?  :o
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

pnq

Økt mistanke om at noe er galt med min bestilling. Har fått bekreftet levering 20/9 men ser igen WIN eller annet som ligner på det jeg har ifølge MyTesla. Enten er ikke listen komplett eller så blir det veldig spennende å se hva som venter om 13 dager... ;-)
P85, Pearl, panorama, 19", black leather, carbon, tech, park, sec, zubzero, sound, light, child --- Totally satisfied owner :-)

Stellar

Den kan vel ikke være komplett, viser jo også biler med sourcing parts, men ikke min, og ikke funnet andre her sitt VIN heller
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Tuxedo

Sitat fra: Stellar på lørdag 07. september 2013, klokken 19:44
Den kan vel ikke være komplett, viser jo også biler med sourcing parts, men ikke min, og ikke funnet andre her sitt VIN heller

Dette er nok et dokument der kundene selv legger inn informasjon om sin bestilling. Har du ikke lagt den inn, så vil du heller ikke finne den  8)
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Lille Lance

Trykka på BESTILL idag, 11 dager før tidsfristen  8)  Fikk en e-post med ordrebestilling ...
Hva er neste step? når kan jeg forvente å høre noe mer? Jeg har levering januar 2014
X75D med alt utstyr
TOCN medlem

valvolainen

Grattis og velkommen i Det Gode Selskab!
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

teslaz

Sitat fra: Lille Lance på lørdag 07. september 2013, klokken 21:45
Trykka på BESTILL idag, 11 dager før tidsfristen  8)  Fikk en e-post med ordrebestilling ...
Hva er neste step? når kan jeg forvente å høre noe mer? Jeg har levering januar 2014
Hvis du har konfigurert så er det bare å smøre seg med tolmodighet og la de finne delene til bilen
din.  8) 8)
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

Zneip

Sitat fra: Lille Lance på lørdag 07. september 2013, klokken 21:45
Hva er neste step?

Neste step: smøre seg med mengder av tålmodighet, lese forum og sjekke MyTesla flere ganger hver dag, lese ALLE aviartikler som omhandler Tesla og bli irritert på alle dustekommentarer fra folk som ikke skjønner bedre, innse at tiden aldri har gått så seint siden du var 7 år og venta på Julenissen. Kort sagt: velkommen til de Teslagales rekker - ditt liv blir ikke det samme igjen ;P

P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, Luft, Lyd, Lys, Park, Antifrysepakke, Hatteholder. VIN: *13877
Nord Trøndelag | X90D

Teslafrank

Åååååå, har dere ikke fått bilene deres enda??  Merkelig, rart hvor "gammel" denne tråden føles nå om dagen... 8) 8) ;D ;)

Teslafrank

Li-Ion

Sitat fra: Teslafrank på lørdag 07. september 2013, klokken 22:14
Åååååå, har dere ikke fått bilene deres enda??  Merkelig, rart hvor "gammel" denne tråden føles nå om dagen... 8) 8) ;D ;)

touché
Be afraid...

Lille Lance

Sitat fra: Teslafrank på lørdag 07. september 2013, klokken 22:17
litt mer...salt i såret:)

Bra!! Sort + beige skinn? Kan ikke du ta noen bilder der man ser både lakk og skinn ... f.eks med dørene åpne ... har bestilt Sort + beige skinn og skulle gjerne sett dette i real life ... Takk!
X75D med alt utstyr
TOCN medlem

teslapower

Sitat fra: Teslafrank på lørdag 07. september 2013, klokken 22:17
litt mer...salt i såret:)
Ja gni det inn :-) Hvilken toning på vinduene har du brukt fra Bilspectra?
TM3 levert 30.4.2019
TMS 60 2013 - solgt 2018
"To invent, you need a good imagination and a pile of junk".
Thomas A. Edison

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA