Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

t0ffluss

Sitat fra: Maartensommer på mandag 02. september 2013, klokken 13:20
Sitat fra: Zneip på mandag 02. september 2013, klokken 13:04
Hvor lenge hadde dere "sourcing parts" som status? Jeg har hatt denne statusen siden 12. juli - dvs. over 7 uker nå. Er klar over at statusene har vært litt ustabile, men det hadde ikke gjort meg noe om jeg hadde fått en indikasjon på at de skulle begynne å lime sammen kjerra mi nå snart merker jeg  ::)

De har lett etter deler til min siden 27. juni.

min har stått siden 6. juli. Og kommer sikkert til å stå slik fram til jul (har valgt levering i mars) Kunne velge desember.. men det utgikk da det er midt i slaps, salt, snø helvette.
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Oreo

Sitat fra: roaaad på mandag 02. september 2013, klokken 13:58
Hvis det nå skulle dra mye ut i november - kan vi be om å få bilen levert på vinterdekk?
Det ville jeg tatt som en selvfølge, om du har bestilt med en vinterdekkpakke såklart. Hvis ikke må du vel komme med medbrakte vinterdekk under arma.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

satheesh.net

Jeg tror de legger inn litt margin når de gir en utleveringsdato. Det aller beste er selvsagt at de kan levere tidligere enn antatt, slik at man får en skikkelig good feeling og at overraskelsesmomentet gir deg et positivt forhold til Tesla Motors generelt. Ser forøvrig at flere her har vært heldig og fått fremskyndet leveringen sin - til jubel (og et stort glis) fra mottaker.  ;D

De som har levering i desember (sannsynligvis nærmere årsskifte) vil jeg tro får en fin julegave. Tipper de prøver alt de kan for å få bilene levert like før jul eller deromkring. Goodwill er gull verdt - og helt nødvendig i et relativt ungt firma i oppstartsfasen.  ;)

Harlex

Sitat fra: roaaad på mandag 02. september 2013, klokken 13:58
Siden vi er mange på forumet med P2120 til 2125... siste fra Heidi for P2121 er "de første dagene i november".  Jeg satser på at de legger på mye margin der slik at folk blir positivt overasket d.v.s. *kanskje* helt i slutten av oktober.

Hvis det nå skulle dra mye ut i november - kan vi be om å få bilen levert på vinterdekk?
Takk for update... Satser på det samme.... Lov å håpe på midten av okt. når de sier de første dagene i nov.....
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

sindrej

P#20xx hentes 16 sep i Trondhjem, standard 85 (uten dbl-lader, og barneseter)

noto

Kan du gi oss ett (eller to) tall til i P-nummeret ditt?

Sitat fra: sindrej på mandag 02. september 2013, klokken 16:00
P#20xx hentes 16 sep i Trondhjem, standard 85 (uten dbl-lader, og barneseter)

HABEL

Nytt "motto" til "Når får vi bilene våre?":

Du får den ikke før du får se den!   ::)


...klarte ikke å dy meg
Multi Color Red P85 | VIN 13749 | ALT MINUS PLUS

teslAudun

Sitat fra: roaaad på mandag 02. september 2013, klokken 13:58
Siden vi er mange på forumet med P2120 til 2125... siste fra Heidi for P2121 er "de første dagene i november".  Jeg satser på at de legger på mye margin der slik at folk blir positivt overasket d.v.s. *kanskje* helt i slutten av oktober.

Hvis det nå skulle dra mye ut i november - kan vi be om å få bilen levert på vinterdekk?

Fra Heidi i dag:
"Levering midten av november."

Venter barn nr 3 i midten av desember. Det er hardt å gå svanger med to "ting" på en gang...  ::)
Jan.17  Model S 60, rød

I bestilling: M3
x Nov.13 Model S 85, rød med alt
x Sept.15 Nissan Leaf

ebbrey

Merkelig at det er nesten 2 mnder mellom P2000 og 2200
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Bonefish

For min del har det bare gått feil vei. I juni var det levering i sept/okt. Så ble det slutten av oktober. I forrige uke ble det midten av november :( Ville ikke bli forbauset om neste beskjed var desember...
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

stianrod

Kanskje jeg bør belage meg på levering i mars/april? Har opprinnelig sept/okt...
P3349 Model S, rød, tan, gloss, pano, alt minus barneseter til Trondheim
20. des kl. 10.00 = Julaften! ;) 
18. des EL 29597                                        10.juli "Sourcing Parts..."
16. des "henting og levering..."                    13.mai Paperwork Complete
18. nov telefonen fra DS                             09.mai Finalize
5. nov "In transit..."                                      09.april P3349/Faktura701
1.nov "In production..."                                 02.april RN927488
27.aug VIN 21249                                        01.april Verifiserer konto

HABEL

Sitat fra: stianrod på mandag 02. september 2013, klokken 18:14
Kanskje jeg bør belage meg på levering i mars/april? Har opprinnelig sept/okt...

Hvem vet...? Jeg har ventet lenge (VIN 13749), lovet levering 30/9 kl 14.

La oss se...    ;)
Multi Color Red P85 | VIN 13749 | ALT MINUS PLUS

frskby

Sitat fra: stianrod på mandag 02. september 2013, klokken 18:14
Kanskje jeg bør belage meg på levering i mars/april? Har opprinnelig sept/okt...

Har nr før deg (3348) og hadde også sept/okt. Etter masing fikk jeg fra Heidi for ca 1 mnd siden at det da var midten av november som nå gjalt. Blir ikke overrasket om det blir enda mer utsettelse, bare fryktelig skuffet og passe arg...
Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

bjodnes

Telefon i dag. Levering fremskyndt fra 30. til 23. september i Stavanger. Kjekt det, siden jeg solgte "diesel-aggregatet" i dag.  :o
iOn 2012 modell
2013 model S 85

Djur1

Idag har jeg fått mail om de vil levere bilen, vet ikke hvor lang tid det tar da?

Så er spørsmålet skal en velge nokian vinterdekkene eller de litt rimligere pirelli dekka? Heller mot Nokian R. Men det var det en bra tråd på et sted eller? Prøvde å søke men fikk det ikke opp...

Er det mange som tar servicepakken til 19t? Inkludert bremseskiver/klosser etc... hva er det som inngår i denne pakken? En får det jo momsfritt nå, men er det verdt det? 5t i året på service på en ny bil er kanskje litt over the top??


Det var egentlig litt i tidligste laget, men har fått solgt bensinsjappa denne uka så da går det seg vel til...:)
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA