Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Erfaring med Euroleaf 2013 i forhold til vanlig leaf før oppgradering.

Startet av Per Øyvind, søndag 07. juli 2013, klokken 12:35

« forrige - neste »

rossifan46

Sitat fra: rossifan46 på onsdag 03. juli 2013, klokken 19:43
Kan noen bekrefte/avkrefte om hurtigladeren i Kongsberg fungerer på nye Leaf?
Kan bekrefte at nye Leaf fungerte på ABB sin hurtiglader i Kongsberg i helgen.
Tesla Model S 85 VIN556XX Autopilothardware Lydpakke Vinterpakke Lyspakke Sort skinn Panoramatak Luftfjæring

André S. P.

Leverandøren av hurtigladeren til Gravdahls Auto i Tønsberg glemte kun denne laderen da de skulle bytte et rele i alle laderne som var nødvendig for at Eutoleaf skulle slå inn.

Jeg var nemlig innom dem den dagen dette ble gjordt og fikk vite at alle andre ladere var oppgradert så det er ingentingmå bekymre seg for.

Det er jo synd at de ved å glemme å oppgradere denne, ene laderen før leveransene av euroLeaf kom i gang har skremt opp en del folk som nå er blitt usikre på om hurtigladerne de kommer til vil virke.......

Nå har jeg forøvrig forsøkt følgende hurtigladere med min EuroLeaf:
Gravdahls Auto, Tønsberg
Shell Express, Kongsberg
Kjellstad, Lier
Buskerud Bilsenter, Lier
Svinesund Ishavsveien
Euroleaf, perlehvit Tekna, Selvfølgelig med "dobbeltlader", Navn: Elinor, Levert 3. juni 2013.

Tesla Model X, sekvensnummer 2211
(reservert 2/7-14)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA