Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Peugeot 106 sælges, renovert Webasto med telefon-tending, robometer, bluetooth

Startet av Gusse, tirsdag 02. juli 2013, klokken 22:14

« forrige - neste »

Gusse

Fikk spørsmålet fra en på forumet:"når betales selve bilen?"..altså restbeløpet, ikke reservasjonsdepositumet. Svarte skråsikkert at det måtte være ved levering......men når jeg nå sitter å skal signere kontrakten, får jeg en usikker følelse. Ikke noe i kontrakten som utløser dette, annet at this is it liksom.
Hva sier dere?

arv

Bilen må være betalt den dagen vi henter vår kjære Tesla.
ARV
Kjørt Think 2000 mod  133 000 km Byttet til Think 2008 Kjørte den 33 000 Km. Har nå Think 2011 m klima. Har nå kjørt min 2011 Think 60000 km siden 30 mars. Det nye stereoanlegget er helt topp!HarTMS85 som nå er byttet i en Tesla M3har nå bare to Elbiler.

ebbrey

Vi blir kontaktet ca 1 mnd før levering av såkalt leveringsspesialist som vil koordinere selve leveringen og resten av betalingen før du henter bilen.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

D.O

Du trenger en dokumentasjon fra bank eller lignende dagen før henting. Resten ordnes der du henter bilen. Men som nevnt ovenfor så blir man kontaktet først
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)

Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Gusse

Gusse

Da var alt signert, levert inn, fått countersignert, å beskjed om at orderen er på tur til fabrikken:)
It's for real:)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA