Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Forsikring på Tesla Model S

Startet av raysv, fredag 28. juni 2013, klokken 10:39

« forrige - neste »

raysv

Hei,

Har litt problemer med carwings på bilen min, virker ikke som den klarer å koble opp (Har HVIT bil, og ser ut som jeg skal ha bra dekning osv)

Can't connect to center eller noe i den duren er det som kommer opp.

Noen som har vært borti dette og har noen anelse om hva det kan skyldes?

For selvfølgelig ikke aktivisert kontoen min på nytt heller (Slettet nemlig kontoen og opprettet den på  nytt i håp om at det kanskje var den det var noe galt med hehe)

artemiss

Har du ringt nissan kundesenter? De hjalp meg med aktivering av carwings for min bil. Appen på andriod telefoner virker ikke ennå, bare for iphone, hvis det er det du prøver å bruke.
Bor i Åros i Røyken kommune, pendler til Drammen med en svart Nissan Leaf 2012/13. Har kjørt cirka 12800km med bilen så lenge. Engelsk som morsmål, fra New York City.

BE

Sitat fra: artemiss på lørdag 15. juni 2013, klokken 21:18
**
Appen på andriod telefoner virker ikke ennå, bare for iphone, hvis det er det du prøver å bruke.

??????????
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Haavard

Sitat fra: artemiss på lørdag 15. juni 2013, klokken 21:18
Har du ringt nissan kundesenter? De hjalp meg med aktivering av carwings for min bil. Appen på andriod telefoner virker ikke ennå, bare for iphone, hvis det er det du prøver å bruke.

Min Android telefon har virka med Carwings i 1 1/2 år... :)
Tesla Model S 85 (2014)
Nissan Leaf (2012)

raysv

Ja har ringt de, uten at de klarte å fikse det. Det har fungert, men får ikke kontakt med Nissan lengre i det hele tatt tungrodd for hvitt bil ikon. De har opprettet en sak mot det tekniske teamet på det.

Android appen vet jeg ikke fungerer for alle, men kommer vist en ny versjon av den løpet av de nærmeste ukene som skal fikse det problemet også

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

snudet

Hadde samme problem. Sett deg i bilen og skift/ bekreft passord. Da funker alt igjen!!!

raysv

Funker heller dårlig å bekrefte passordet
I bilen også, den klarer ikke å aktivisere den nye kontoen min heller siden den ikke får kontakt.

Jeg slettet jo som sagt den opprinnelige kontoen min og opprettet ny i håp om at det var den

snudet

Husk at brukernavnet ikke er hele epostadressen din... Det er det som står før @

raysv

Jepp da, vet det, den vil uansett ikke. Har prøvd trikset med å koble fra batteriet for å resette modemet i bilen også uten hell

MrMastodon

Har grå bil (koblingsikonet) , og har aldri fått logget bilen inn på carwings. Fikk beskjed fra kundeservice om at jeg måtte inn til forhandler og få resatt TCU-en, hva nå enn det er...

Leaftekna2018

Hei

Har rød bil og har aldri hatt en eneste feil med dette.
Snodig at det skal være forskjell.
Har også android og ipad og appen fungerer på begge.

Ikke gi deg!!
Nordisk Leaf Tekna 2013 utgave,hentet i aug 2013 hos BNH-solgt 12.6.19
Nissan Leaf Tekna 2018 alt av utstyr kjøpt brukt 12.6.19

lasse.johansen.88

har også problemer med min hvite tekna. bilen kobler seg opp i følge niavin, men på telefonen får jeg denne mellingen:  faild to log in to You+nissan website. pleace try logging in later. noen som veit hva dette kan være?

MrMastodon

Bare sånn at det ikke blir misforståelser, med farge på bil menes bilikonet øverst til høyre når du er i carwings. Mitt er grått med sterk over som betyr at den ikke finner nettverk, se bilde.

Skal resette TCUen (tror jeg det het) hos forhandler i dag, det skulle visstnok hjelpe.

lasse.johansen.88

chattet med nissan via nissan.no å di fikset det derifra:)

MrMastodon

Det viste seg at forhandler hade glemt å aktivere carwings i bilen...... Dust!
Men nå funker det :-D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA