Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Forsikring på Tesla Model S

Startet av Celter, torsdag 27. juni 2013, klokken 19:31

« forrige - neste »

Mc_Herreington

Sitat fra: cdabel på lørdag 06. juli 2013, klokken 08:03
Jeg innleverer herved min kandidatur for storste oppgradering.

Før: 2004 Opel Zafira, skittent sølv, 1.6l, 0-100 måles med solur.
Etter: P85, rød, 21" , spoiler


Edit
PS: Flott, velholdt og pålitelig Opel Zafira til salgs

Er ikke engang i nærheten:

1998 Toyota Yaris Verso 1,1 Bensin, er det 1% stigning så går den ikke i 100.
( Det skal sies at det er en mellombil da jeg solgte den vanlige bilen i februar for å få Teslaen i Juni :) )

Aug 2013 P85, Solgt
Okt 2015 BMW i3, Solgt
April 2016 S90D Solgt
Sep 2017 X100D
Nov 2018 I pace Solgt
Jan 2019 Model 3P Solgt
Aug 2018 BMW i3S

Kim Amlien

Leaf er eneste bil og er 2012 mod. Har planer om å gå over til Model S når Leaf er nedbetalt. Kommer aldri til å kjøpe fossilbil igjen.
Stord
Svart Nissan Leaf 2012

Brede

Her går vi fra en Land Rover Discovery 3 og en Peugeot 307 til en S Performance. Kan bli en utfordring for oss å klare seg med kun en bil, men benytter det som en god anledning til å bli mere aktive og benytte sykkel og føtter litt oftere. Fungerer det ikke så får vi vel heller kjøpe en liten Smart å ha ved siden av.  ;)

Begynner forresten å få veldig kalde føtter da jeg har et svært godt forhold til Land Roveren min....

Kenneth Waal

Sitat fra: jkirkebo på fredag 05. juli 2013, klokken 20:50
Sitat fra: Havebigfun på fredag 05. juli 2013, klokken 20:48
Sitat fra: jkirkebo på fredag 05. juli 2013, klokken 00:32
14? Har du ikke skrevet kontrakt ennå og forventer ikke å få den før neste år?
Tyske biler skifter produksjonsåret etter fellesferien- regner med at det er det samme i US- I såfall får de fleste av oss 14-modeller ;)

Nei. Tesla bytter 1/1.

Åja, tenkte alle som får bilene sine nå får 2014 modeller. Da blir det forhåpendligvis 2013 :D
Tesla Model S Performance

85 kwh - Tech-Pakke - Parkeringsassistent - Panorama - Lydpakke - Lyspakke - Sikkerhetspakke - Barneseter

valvolainen

Sitat fra: Brede på lørdag 06. juli 2013, klokken 21:41
Begynner forresten å få veldig kalde føtter da jeg har et svært godt forhold til Land Roveren min....

Klart man har et godt forhold til en bil med sjel. Kanskje du kan finne en Serie3 eller gammel range rover til å ha som kosedyr istedenfor?
Jeg beholder det gamle trekkdyret mitt, noe må man jo ha å skru på. Dessuten kjekt å ha noe man kan dra tilhenger med.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Celter

Selv har jeg en Audi A6 2009 modell. Etter høsten er over har jeg:

Tesla P85+
I tillegg en "konebil"/ " til og fra jobben bil". Ikke helt bestemt hvilken, men det blir sannsynligvis en Mercedes SLK eller en Audi TT.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Sakken

Nå en Peugeot 3008. Den er lagt ut på Finn.
Tesla blir eneste bil. Skal kjøre til Spania neste år, og håper at det da er et godt utbygget nett av Teslas ladestasjoner langs de store motorveiene i Tyskland og Frankrike. Spania blir en større utfordring, så jeg kalkulerer med en ekstra overnatting, i forhold til det jeg har hatt med mine fosil- biler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA