Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av notonlyonlybutbut, mandag 24. juni 2013, klokken 23:40

« forrige - neste »

petersv

Ja, det kom for noen dager siden. Er helt tilfeldig, og uavhengig av leveringsdato.

19quiz76

Har non-perf og har fått VIN. Reservasjonsnr mitt er 1617
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

ebbrey

11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Gjermund


Havebigfun

På My Tesla- my Garage står VIN til hø for modelltypen du har bestillt- når nummeret er der kan du ikke overse det :)

laumb

Slo sammen emnet med Lanber sin "VIN, bare tildelt P og P+ biler?".

Zneip

Jeg hadde res. #3273 og har fått VIN ***13877. Mye lavere enn dere andre - hmmmm :) Jeg tror forøvrig ikke VIN påvirker produksjonsrekkefølge...

Min er en std 85 non performance.
Nord Trøndelag | X90D

valvolainen

Sitat fra: Zneip på lørdag 29. juni 2013, klokken 03:16
Jeg hadde res. #3273 og har fått VIN ***13877. Mye lavere enn dere andre - hmmmm :) Jeg tror forøvrig ikke VIN påvirker produksjonsrekkefølge...

Min er en std 85 non performance.

Det var et svært høyt seq#, ser ingen andre har fått vin engang i nærheten?
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Zneip

Ja - synes det var litt rart selv også...

Kanskje de deler ut VIN til de som logger inn på teslamotors minst 10 ggr pr dag? Hehe :)

Jeg bestilte bilen i månedsskiftet mars/april
Nord Trøndelag | X90D

glaserud

P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Djur1

Jeg hadde p183, men har nå fått RN013998. Hva betyr egentlig dette? Mistet jeg plassen min siden jeg ikke har fått bestilt enda?
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

glaserud

Du har to numre, sekvensnummer (p183) og reservasjonsnummer (RN013998). Det varierer hvem av dem som vises.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Amper

jeg tipper de har fjernet reservasjons nummer siden det avslører gjerne at de sjonglerer med køen og da blir nok noen misfornøyde med å bli skjøvet ut i tid i forhold til enkelte andre..  :o
P85D :o)

Adrian

Sitat fra: valvolainen på lørdag 29. juni 2013, klokken 10:51
Sitat fra: Zneip på lørdag 29. juni 2013, klokken 03:16
Jeg hadde res. #3273 og har fått VIN ***13877. Mye lavere enn dere andre - hmmmm :) Jeg tror forøvrig ikke VIN påvirker produksjonsrekkefølge...

Min er en std 85 non performance.

Det var et svært høyt seq#, ser ingen andre har fått vin engang i nærheten?

Syns det er rart sel. Jeg har P2480 og har ikke fått Vin nummer..... Håper det ikke har noe å si på leveransen.
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

P85_Norway

P1137. VIN 14455
P85+ Rød/Sort intr. CF, 21" sølv, alt unntatt barneseter
Tesla M3 Performance

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA