Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av notonlyonlybutbut, mandag 24. juni 2013, klokken 23:40

« forrige - neste »

Også_Øyvind_H

Sitat fra: ebbrey på tirsdag 06. august 2013, klokken 20:42
Sitat fra: Tesladigger på tirsdag 06. august 2013, klokken 20:40
Sitat fra: ebbrey på tirsdag 06. august 2013, klokken 20:33
Bursdag for 22XX idag :) Vi får vel bilene samme dag også tenker jeg. Siden dere har fått en del hint om november så regner jeg med at oktober har gått for lengst. Og ja, er jo glemt dagen så fort jeg får key foben og ser at bilen har 4 hjul.

Heh ja hadde håpet på upgrades, men de står veldig fast på at det ikke er noen upgrades. Og at felgene kommer til norge etterhvert og må handles når de kommer. Hadde derimot JEG styrt oppe på alna så hadde jeg passa på at det kom containere fulle med stuff som kan handles av kunder på stedet når de henter bilen. Jeg vil ha masse stuff.

Nå rekker vi nok å få med Hakka på vinterpakken, de jobber med pris. Men helst ville jeg også hatt med Cyclone hjula. Også standard 19" hjula med Hakka istedenfor. Men men.

Helt enig, kunne tenkt meg samme hjulpakke som du skisserer her, 19" Cyclone på sommer og std. 19" på vinter dekkene.

Ja, jeg håper de klarer å få ut fingern å fikse dette for oss! Hvis de så gjerne vil selge oss felger.. ja.. så gjør det da!

Edit: Alternativet blir at jeg eventuelt prøver meg når felgpakka er klar, om vinterpakka ikke kan leveres med cyclone felger. Så ønsker jeg kun dekk, også får de frem til Mars 2014 på seg til å levere meg Cyclone felgene. Syns det er en fair deal.

Edit 2: Ja har seilet off topic og er på dekk og felger, men har VIN bursdag.

Ser ut som vi 22XX'ere har samme smak også - vi er nok satt i bås!
La oss utøve gruppepress når den tid kommer  8)
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

Tesladigger

Sitat fra: Også_Øyvind_H på tirsdag 06. august 2013, klokken 21:00
Sitat fra: ebbrey på tirsdag 06. august 2013, klokken 20:42
Sitat fra: Tesladigger på tirsdag 06. august 2013, klokken 20:40
Sitat fra: ebbrey på tirsdag 06. august 2013, klokken 20:33
Bursdag for 22XX idag :) Vi får vel bilene samme dag også tenker jeg. Siden dere har fått en del hint om november så regner jeg med at oktober har gått for lengst. Og ja, er jo glemt dagen så fort jeg får key foben og ser at bilen har 4 hjul.

Heh ja hadde håpet på upgrades, men de står veldig fast på at det ikke er noen upgrades. Og at felgene kommer til norge etterhvert og må handles når de kommer. Hadde derimot JEG styrt oppe på alna så hadde jeg passa på at det kom containere fulle med stuff som kan handles av kunder på stedet når de henter bilen. Jeg vil ha masse stuff.

Nå rekker vi nok å få med Hakka på vinterpakken, de jobber med pris. Men helst ville jeg også hatt med Cyclone hjula. Også standard 19" hjula med Hakka istedenfor. Men men.

Helt enig, kunne tenkt meg samme hjulpakke som du skisserer her, 19" Cyclone på sommer og std. 19" på vinter dekkene.

Ja, jeg håper de klarer å få ut fingern å fikse dette for oss! Hvis de så gjerne vil selge oss felger.. ja.. så gjør det da!

Edit: Alternativet blir at jeg eventuelt prøver meg når felgpakka er klar, om vinterpakka ikke kan leveres med cyclone felger. Så ønsker jeg kun dekk, også får de frem til Mars 2014 på seg til å levere meg Cyclone felgene. Syns det er en fair deal.

Edit 2: Ja har seilet off topic og er på dekk og felger, men har VIN bursdag.

Ser ut som vi 22XX'ere har samme smak også - vi er nok satt i bås!
La oss utøve gruppepress når den tid kommer  8)

Ja vi kan true med å kansellere en tilleggspakke for hver uke som går over tiden, men det hadde vel kanskje enda med en helt ribba bil levert til nyttår.:P
Lykkelig eier av Tesla Model S 85 siden nov 2013
Tesla Model ≡ reservert

ebbrey

Sitat fra: Tesladigger på tirsdag 06. august 2013, klokken 21:09
Sitat fra: Også_Øyvind_H på tirsdag 06. august 2013, klokken 21:00
Sitat fra: ebbrey på tirsdag 06. august 2013, klokken 20:42
Sitat fra: Tesladigger på tirsdag 06. august 2013, klokken 20:40
Sitat fra: ebbrey på tirsdag 06. august 2013, klokken 20:33
Bursdag for 22XX idag :) Vi får vel bilene samme dag også tenker jeg. Siden dere har fått en del hint om november så regner jeg med at oktober har gått for lengst. Og ja, er jo glemt dagen så fort jeg får key foben og ser at bilen har 4 hjul.

Heh ja hadde håpet på upgrades, men de står veldig fast på at det ikke er noen upgrades. Og at felgene kommer til norge etterhvert og må handles når de kommer. Hadde derimot JEG styrt oppe på alna så hadde jeg passa på at det kom containere fulle med stuff som kan handles av kunder på stedet når de henter bilen. Jeg vil ha masse stuff.

Nå rekker vi nok å få med Hakka på vinterpakken, de jobber med pris. Men helst ville jeg også hatt med Cyclone hjula. Også standard 19" hjula med Hakka istedenfor. Men men.

Helt enig, kunne tenkt meg samme hjulpakke som du skisserer her, 19" Cyclone på sommer og std. 19" på vinter dekkene.

Ja, jeg håper de klarer å få ut fingern å fikse dette for oss! Hvis de så gjerne vil selge oss felger.. ja.. så gjør det da!

Edit: Alternativet blir at jeg eventuelt prøver meg når felgpakka er klar, om vinterpakka ikke kan leveres med cyclone felger. Så ønsker jeg kun dekk, også får de frem til Mars 2014 på seg til å levere meg Cyclone felgene. Syns det er en fair deal.

Edit 2: Ja har seilet off topic og er på dekk og felger, men har VIN bursdag.

Ser ut som vi 22XX'ere har samme smak også - vi er nok satt i bås!
La oss utøve gruppepress når den tid kommer  8)

Ja vi kan true med å kansellere en tilleggspakke for hver uke som går over tiden, men det hadde vel kanskje enda med en helt ribba bil levert til nyttår.:P

Du vet du har truet for mye når: MyTesla siden endrer fra VIN tilbake til RN nummer.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Paul

endelig! :) fikk VIN i dag: 19486
(P2577, faktura nummer 435)

Svart P85 med alt minus "+" pakke.
Model S P85D - CPO (2015), kjøpt Juni.2019
Model X 75D - bestilt Aug2017, levert Des.2017
KIA Soul EV - (solgt)
Model S P85 bestilt: Jan.2013,  levert Nov.2013 (Solgt)

Også_Øyvind_H



Ja vi kan true med å kansellere en tilleggspakke for hver uke som går over tiden, men det hadde vel kanskje enda med en helt ribba bil levert til nyttår.:P
[/quote]

Du vet du har truet for mye når: MyTesla siden endrer fra VIN tilbake til RN nummer.
[/quote]

Mohaha - og kansellering av tilleggspakker (les: "kontinuerlig ultra-oppgraderinger") får vi vel strengt hjelp til av noen over there :)

Nå da VIN-nr (sett fra vårt nyfrelste synspunkt) er passe uinteressant, så kan vi vel oppgradere denne tråden til OT2??
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

ebbrey

Sitat fra: Også_Øyvind_H på tirsdag 06. august 2013, klokken 21:31


Ja vi kan true med å kansellere en tilleggspakke for hver uke som går over tiden, men det hadde vel kanskje enda med en helt ribba bil levert til nyttår.:P

Du vet du har truet for mye når: MyTesla siden endrer fra VIN tilbake til RN nummer.
[/quote]

Mohaha - og kansellering av tilleggspakker (les: "kontinuerlig ultra-oppgraderinger") får vi vel strengt hjelp til av noen over there :)

Nå da VIN-nr (sett fra vårt nyfrelste synspunkt) er passe uinteressant, så kan vi vel oppgradere denne tråden til OT2??
[/quote]

Hehe stemmer bra. Greit å bruke tråden litt ekstra godt når det gjelder slike (u)viktige VIN oppdateringer. Men ja, VIN ble plutselig veldig *gjesp*
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

christian1986

Sitat fra: Også_Øyvind_H på tirsdag 06. august 2013, klokken 20:15
Og da har de jammen funnet ut at kanskje jeg også skulle få VIN nr:

VIN 19473
P 2220
Standard svart 85kW med alt minus alarm/barneseter

Dette er vel unntaket som bekrefter regelen - VIN nr er en schmule vilkårlig. MEN, som sagt har jeg fått anntyda relativt sen levering ifht P-nr (begynnelsen av november).

Alt dette er sikkert glemt og tilgitt om 5-6 år 8)
Da har jeg også fått VIN 19472
P2636

Virker litt vilkårlig, nummeret før ditt :P

Kilroy

Fått vin jeg også nå, overraskende tidlig, men det har vel ingenting å si for leveringen sen desember....

VIN=19229
Trondheim, Model X75D; Vin: 147XX, Black Obsidian, 6 seter, hvite seter, hengerfeste. Mottatt 28.9.2016

valvolainen

Sitat fra: Kilroy på onsdag 07. august 2013, klokken 08:49
Fått vin jeg også nå, overraskende tidlig, men det har vel ingenting å si for leveringen sen desember....

VIN=19229

Hva er S-nummeret ditt?
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Rasmus.B

Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

kthomas

Fikk VIN nr idag   8) 19481 P2473 fakt. 30.05.13

Svart, 19' med det meste (uten banesetene bak)

Lanber

Hva er konfigurasjonen din Rasmus?  Ser ut som du har havnet langt "bak" i VIN nr?

freddy

Vi fikk oppdatert leveringstidspunkt fra "Sent desember" til "Sent november" ved henvendelse på epost til Tesla.
P85+ - sølv - grå felg - sort interiør -  panorama - tech - park - lyd - lys - hylle.  Bekreftet 09.07. VIN:18595 - Leveres 16.12
Levanger, NT

Rasmus.B

Sitat fra: Lanber på onsdag 07. august 2013, klokken 09:59
Hva er konfigurasjonen din Rasmus?  Ser ut som du har havnet langt "bak" i VIN nr?
p85 grå, vinter, lys og lyd, tech, dobbel lader, barne seter og 19" hjul. Finalized i siste liten for å sikre rabatten for oss som bestilte innen 2012. Vet ikke hvorfor jeg havnet langt bak. Endret fra S85 til P85 på mandag, og fikk VIN nummer i dag. Spiller ikke noen rolle for meg. Jeg kjører allerede elektrisk i dag, og håper at jeg aldri skal kjøpe en bil som går på fossilt drivstoff igjen. Mulig jeg provoserer menigheten nå, men jeg gledet meg faktisk mer til å få Leafen min en jeg nå gjør til å få min Tesla. Men bevares, jeg gleder meg.
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

Kilroy

Jeg har ikke fått epost med S-nummer enda. (hvis jeg har forstått det riktig)

[/quote]

Hva er S-nummeret ditt?
[/quote]
Trondheim, Model X75D; Vin: 147XX, Black Obsidian, 6 seter, hvite seter, hengerfeste. Mottatt 28.9.2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA