Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av notonlyonlybutbut, mandag 24. juni 2013, klokken 23:40

« forrige - neste »

Adrian

Til dere som har fått vin nummer. Kan dere legge til inn i google dokumentet så får vi en bedre oversikt?

https://docs.google.com/a/wwdevries.net/spreadsheet/ccc?key=0AkhbjTlSwONrdEdXaWJNXzZqV1ZzVmhhNi1MdnoxeHc#gid=0

Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

Callaway

Endelig her også...
VIN 18543   :-)

Brede


olehelge

Blir flere harde pakker under juletreet i Møre og Romsdal i år ser jeg   :)
Ole Helge  - Molde
P85  -black - black - black - tech -pano
Reservert 25.06.13, Levert Lade 19.12.13

tjobben

Spikkestad
P2859 Vin18509 Fakturanr 901 Reservert februar, signert mai, utlevert 22. november.
Standard 85kWh sort, sort, alt utstyr unntatt barneseter - solgt 20.1.2014.
Ny reservasjon 22.1.2104, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, tech-pakke, parkeringsensor, tåkelys, vinterpakke. P34600, utlevert 26.5.2014 - solgt 14.6.2014
Ny reservasjon 24.6.2014, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, vinterpakke. P52136, utlevert 18.11.2014

LA-Thing

VIN 18484 på meg, men ingen invoice. Hadde reservasjonsnummer P2510. Tydeligvis mye aktivitet på delelageret...
Drammen, Tesla Model S #2510

Kenneth Waal

Det er ca 6 uker siden jeg betalte inn depositum og bestilte bilen (..sa ifra at de ikke trengte å vente de to ukene). Har ikke mottat noe VIN nr, har kun RN nummeret å gå etter.

Når får man VIN nr ?

Tenker det hadde vært kjekt å hatt med tanke på forsikring, hvor lang bak i rekken jeg er etc.
Tesla Model S Performance

85 kwh - Tech-Pakke - Parkeringsassistent - Panorama - Lydpakke - Lyspakke - Sikkerhetspakke - Barneseter

Li-Ion

Sitat fra: Kenneth Waal på fredag 02. august 2013, klokken 20:59
Det er ca 6 uker siden jeg betalte inn depositum og bestilte bilen (..sa ifra at de ikke trengte å vente de to ukene). Har ikke mottat noe VIN nr, har kun RN nummeret å gå etter.

Når får man VIN nr ?

Tenker det hadde vært kjekt å hatt med tanke på forsikring, hvor lang bak i rekken jeg er etc.
Du mottar VIN når bilen din er klar til å produseres. For din del så vil jeg tippe medio november... med levering sent desember...
Be afraid...

Brede

Jeg har levering sent desember, men fikk VIN for et par dager siden.

Gusse

Sitat fra: Brede på lørdag 03. august 2013, klokken 09:27
Jeg har levering sent desember, men fikk VIN for et par dager siden.

Tror dette med Vin nummer utlevering er litt sånn hipp som happ for oss som har litt senere levering en noen av de heldige med august levering. November/desember stod det på min kontrakt, men jeg har ikke sett snurten av noe Vin nummer;)

t0ffluss

Sitat fra: Gusse på lørdag 03. august 2013, klokken 10:05
Sitat fra: Brede på lørdag 03. august 2013, klokken 09:27
Jeg har levering sent desember, men fikk VIN for et par dager siden.

Tror dette med Vin nummer utlevering er litt sånn hipp som happ for oss som har litt senere levering en noen av de heldige med august levering. November/desember stod det på min kontrakt, men jeg har ikke sett snurten av noe Vin nummer;)

Stemmer det, VIN 18463 her, levering Mars 2014. Kunne få den desember, men drøyet det til etter slaps, salt og vinteren.
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Viking

Sitat fra: Gusse på lørdag 03. august 2013, klokken 10:05
Sitat fra: Brede på lørdag 03. august 2013, klokken 09:27
Jeg har levering sent desember, men fikk VIN for et par dager siden.

Tror dette med Vin nummer utlevering er litt sånn hipp som happ for oss som har litt senere levering en noen av de heldige med august levering. November/desember stod det på min kontrakt, men jeg har ikke sett snurten av noe Vin nummer;)
samme her. ikke noe VIN, invoice sier november/desember leveranse.
Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

drFloyd

Sitat fra: Kenneth Waal på fredag 02. august 2013, klokken 20:59
Det er ca 6 uker siden jeg betalte inn depositum og bestilte bilen (..sa ifra at de ikke trengte å vente de to ukene). Har ikke mottat noe VIN nr, har kun RN nummeret å gå etter.

Når får man VIN nr ?

Tenker det hadde vært kjekt å hatt med tanke på forsikring, hvor lang bak i rekken jeg er etc.

Jeg ventet i nesten 3 år før jeg fikk tildelt noe VIN nummer. Sig85

Høgis

Ikke VIN nr. betalte dep. i Desember og forventet lev. Sept Okt.
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

fonberg

Sitat fra: Kenneth Waal på fredag 02. august 2013, klokken 20:59
Har ikke mottat noe VIN nr, har kun RN nummeret å gå etter.

Når får man VIN nr ?

Heidi Torgnes/Tesla sitt svar når jeg spurte henne om VIN på epost:
---
Vi har begynt prosessen med å tildele VIN nummerene. Vi har endret på når vi tildeler VIN nummerene og første steg i prosessen er å masseoppdatere systemet vårt.
Dette er en automatisk prosess som blir gjort sakte men sikkert og det er ikke noe spesielt system i det.
Et VIN nummer er også et helt tilfeldig tall og vil være annerledes fra reseravsjonen like før og etter deg, det har ingenting med leveransen å gjøre.
---
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA