Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av notonlyonlybutbut, mandag 24. juni 2013, klokken 23:40

« forrige - neste »

Li-Ion

Vi satser på det....

Prøvekjørte en kompis sin P85 i går.... den er jo en drøm å kjøre. Nå blir ventetiden, om mulig, enda lengre...  :o
Be afraid...

Meringdal

Dæven.. Fikk nye tall på My tesla idag :

Xxxxx5155

Jærbuen

Sitat fra: TesLars på mandag 30. september 2013, klokken 20:53
Sitat fra: ellinger på mandag 30. september 2013, klokken 20:39
Sitat fra: Elektriske_Jan på mandag 30. september 2013, klokken 18:49
Takker for svar. Tror ikke alle kundene får samme info og behandling...dessverre. Jeg har ikke hørt et pipp etter min bestilling og bekreftelse 1/7 i år...   :-\

Jo bare hyggelig, kan du ikke stikke ned i butikken å bare spørre de.
De kan se i salesforce når bilen er ferdig produsert.
Det er bare tull hvis de sier noe annet.
Jeg snakket selv med selger på Alnabru forrige uke og fortalte han at jeg allerede hadde fått telefon når bilen var ferdig produsert.
Han ville bare dobbeltsjekke og logget seg på salesforce hvorpå infoen var nemlig 4 november.
Han sa jeg burde få VIN denne uka, synes det da er rart at de som har bestilt etter meg allerede har fått. Men jeg får nå bare stole på den infoen jeg har fått.

Hvis infoen du har mottatt stemmer så er dette kanskje en av de raskeste TMS leveringene i Norge; under 4 måneder hvis du får bilen ca. 50 dager etter prod.datoen.

Da jeg snakka med Nederland i dag, var det mindre enn en mnd til prod.start, og jeg Confirmerte 13 sept! De antyda lev allerede i slutten av Desember, kan fort bli 2 Julekvelder i Desember i år :)
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

bosse

Long time lurker, first time poster. o/

Finalized: 24. august
VIN: 2458x

Jeg er i Asia fra november til februar, så jeg har bedt om levering i februar. Håper på å få solgt ICE-bilen før jeg reiser.
S85 #245xx | MCRed | Dark Leather | Matte Abachi | Tech | Pano | Park | Subzero | Air | Sound | Light | Security | Dual Charger | 19" | Pirelli
Order 2013-09-24 | Prod 2014-01-25 | Transit 2014-02-04 | Prep 2014-03-13 | Estimated 2014-03-24 | Delivered 2014-03-18

Hyperstress

Sitat fra: Jærbuen på onsdag 02. oktober 2013, klokken 19:51
Sitat fra: TesLars på mandag 30. september 2013, klokken 20:53
Sitat fra: ellinger på mandag 30. september 2013, klokken 20:39
Sitat fra: Elektriske_Jan på mandag 30. september 2013, klokken 18:49
Takker for svar. Tror ikke alle kundene får samme info og behandling...dessverre. Jeg har ikke hørt et pipp etter min bestilling og bekreftelse 1/7 i år...   :-

Jo bare hyggelig, kan du ikke stikke ned i butikken å bare spørre de.
De kan se i salesforce når bilen er ferdig produsert.
Det er bare tull hvis de sier noe annet.
Jeg snakket selv med selger på Alnabru forrige uke og fortalte han at jeg allerede hadde fått telefon når bilen var ferdig produsert.
Han ville bare dobbeltsjekke og logget seg på salesforce hvorpå infoen var nemlig 4 november.
Han sa jeg burde få VIN denne uka, synes det da er rart at de som har bestilt etter meg allerede har fått. Men jeg får nå bare stole på den infoen jeg har fått.

Hvis infoen du har mottatt stemmer så er dette kanskje en av de raskeste TMS leveringene i Norge; under 4 måneder hvis du får bilen ca. 50 dager etter prod.datoen.

Da jeg snakka med Nederland i dag, var det mindre enn en mnd til prod.start, og jeg Confirmerte 13 sept! De antyda lev allerede i slutten av Desember, kan fort bli 2 Julekvelder i Desember i år :)

Hm.. Kanskje derfor mitt ønske om endring av setefarge overraskende nok ville forsinke min levering. jeg bekreftet 12 sept..
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

ellinger

Sitat fra: bosse på onsdag 02. oktober 2013, klokken 20:18
Long time lurker, first time poster. o/

Finalized: 24. august
VIN: 2458x

Jeg er i Asia fra november til februar, så jeg har bedt om levering i februar. Håper på å få solgt ICE-bilen før jeg reiser.
Hei og velkommen :)
Når reserverte du og betalte depositum?

krister461

Veldig interessant! Jeg bekreftet 15 sept!

Hvilket VIN har du, og hvorfor/hvordan kom du i kontakt med "Nederland?"? ;)

bosse

Sitat fra: ellinger på torsdag 03. oktober 2013, klokken 08:28
Hei og velkommen :)
Når reserverte du og betalte depositum?

Samme dag som finalized ;-)
S85 #245xx | MCRed | Dark Leather | Matte Abachi | Tech | Pano | Park | Subzero | Air | Sound | Light | Security | Dual Charger | 19" | Pirelli
Order 2013-09-24 | Prod 2014-01-25 | Transit 2014-02-04 | Prep 2014-03-13 | Estimated 2014-03-24 | Delivered 2014-03-18

mgarm

Jeg fullførte ordenen den 15.9. Denne uken lurte jeg på om det var mulig å legge til litt mer stæsj på bilen. Fikk Mail i dag at det var ikke mulig da ordenen har gått til produksjon. I mailen stod det at de var villige til å svare på alltid annet hvis det var noe jeg lurte på. Spurte om når de tipper at bilen blir lever, sent desember, tidlig januar eller sen februar. Dette blir spennende.

krister461

Keep us posted! :-) (15.9 her også)

Hyperstress

Sitat fra: mgarm på fredag 04. oktober 2013, klokken 21:33
Jeg fullførte ordenen den 15.9. Denne uken lurte jeg på om det var mulig å legge til litt mer stæsj på bilen. Fikk Mail i dag at det var ikke mulig da ordenen har gått til produksjon. I mailen stod det at de var villige til å svare på alltid annet hvis det var noe jeg lurte på. Spurte om når de tipper at bilen blir lever, sent desember, tidlig januar eller sen februar. Dette blir spennende.

Spurte du om den ble levert "sent desember, tidlig januar eller sen februar" - og venter på svar? Eller var det svaret du fikk.

Jeg gjorde nylig en endring og måtte da forvente en forsinkelse på levering, men de kunne ikke fortelle noe mer om opprinnelig levering eller nytt estimat  ::)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

mgarm

Jeg regnet ikke med noe dato, der for spurte jeg om når sånn ca den kan forventes.
Har ikke fått noe svar enda, men får jeg ut noe tidspunkt poster jeg selvsagt her :-)

Lille Lance

Åj ... jeg har opprinnelig levering januar 2014, men siden jeg bekreftet før deg så ligger jeg kanskje an til levering på formiddagen 24. desember  ;D ;D ;D  Kjære Nisse, bare kom !
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Jærbuen

Sitat fra: krister461 på torsdag 03. oktober 2013, klokken 11:21
Veldig interessant! Jeg bekreftet 15 sept!

Hvilket VIN har du, og hvorfor/hvordan kom du i kontakt med "Nederland?"? ;)

Mitt VIN nr ser du i min signatur. Jeg mailte en i Nederland for jeg ville gå fra 21" til 19" standard. Han ringte meg opp, sa at dette kunne jeg ikke endre da det var mindre enn 1 mnd til den gikk i prod. Endring ville føre til forsinkelse, 1-2 mnd. Det var da jeg spurte når den hadde est.levering om jeg ikke endret, og ble fortalt kanskje en gang i Desember.
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

krister461

Sitat fra: Jærbuen på fredag 04. oktober 2013, klokken 22:59
Mitt VIN nr ser du i min signatur.
Ditt VIN ser jeg i din signatur nå når jeg sitter på en PC. Men, ikke når jeg sitter på mobil og tablet med Tapatalk 4. :) Jeg har forøvrig VIN 23747. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA