Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Varmepakke vs uten varmepakke

Startet av RoundTrip, søndag 23. juni 2013, klokken 19:17

« forrige - neste »

RoundTrip

Beklager hvis dette er diskutert før..

Har nå en autopassbrikke i min fossilbil, med 3900 kr. innbetalt, for å kjøre med rabatt i "Bømlopakken"
Antar at de 3900 kr. også trekkes av, ved alle andre autopass passeringer også.

Hvordan gjør en med elbil og autopass. Synes å ha lest en plass at en må ha autopass brikke i elbilen også.
Legger eg bare til reg nr til elbil, til autopass kontoen og flytter brikken over fra fossilbilen?

Bestille ny autopassbrikke for elbil? Får bilen levert i slutten av uka mest sannsynlig..
Stord

2013, Dark Metal Grey, Tekna

Levert Juni 2013, kjørt 80K

Griffel

Sitat fra: RoundTrip på mandag 10. juni 2013, klokken 20:35
Beklager hvis dette er diskutert før..

Har nå en autopassbrikke i min fossilbil, med 3900 kr. innbetalt, for å kjøre med rabatt i "Bømlopakken"
Antar at de 3900 kr. også trekkes av, ved alle andre autopass passeringer også.

Hvordan gjør en med elbil og autopass. Synes å ha lest en plass at en må ha autopass brikke i elbilen også.

Legger eg bare til reg nr til elbil, til autopass kontoen og flytter brikken over fra fossilbilen?

Bestille ny autopassbrikke for elbil? Får bilen levert i slutten av uka mest sannsynlig..
Brikken er knyttet til et bilnummer. Så dersom du beholder fossilen tegner du et nytt gratisabonnement for elbilen med ny brikke. (Det går ikke med betaling og gratispasseringer på samme brikke)

Bytter du ut bilen flytter du brikken og endrer til gratisabonnement, og får det du har tilgode i retur.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

stine

Jeg logga meg inn på Autopass sin nettside, "opprettet sak" fordi det gjaldt elbil. Der skrev jeg reg.nr på fossilbilen hvor brikka har stått, og reg.nr på elbilen samt nr på brikka. Oppga mitt kontonr og ba om at overskytende skulle overføres dit. Henta elbilen samme dag og noen timer senere kjørte jeg gjennom bom med elbilen og den "gamle" brikka. En dag eller tre senere fikk jeg bekreftelse fra Autopass om at alt var i orden. Smooooooth!   8)
Sarpsborg. Svart Leaf med en bakover- og en framovervendt i baksetet.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA