Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Teslaselger kunne ikke svare, håper dere kan!

Startet av cdabel, torsdag 20. juni 2013, klokken 13:17

« forrige - neste »

cdabel

I og med at vi må bruke urskive i frontruten ifm parkering, lurte på om det er mulig å få laget en skive med Tesla "T" som viseren. Er det noen som vet hvor man kunne fått en slik laget? Kanksje som gruppekjøp?
P85, rød, svart interiør, CF dekor, 21", spoiler, minus dobbeltlader og sikkerhetpakke

Cronos

Hva med et gruppekjøp på denne?:
www.parkeringsur.no










P85Sept 13
P85DMars 15Solgt
P85DMai 15Solgt
Model 331.03.16Reservert



Signature #280

Jeg er med på gruppekjøp av denne!
Men enda bedre om vi kunne fått denne i en Tesla innpakning :)

DonPedro

Sitat fra: Signature #280 på torsdag 06. juni 2013, klokken 12:36
Jeg er med på gruppekjøp av denne!
Men enda bedre om vi kunne fått denne i en Tesla innpakning :)

+1

Skulle tro vi kunne fått til en nokså voksen ordre på den med Tesla-logo. :)
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

RSandven

Jeg har 3D-printer og designer en hvis noen trenger ;)
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

frskby

Dette hadde ikke jeg tenkt på, men det må jeg jo ha.
Er absolutt med på noe, enten gruppekjøp eller en med Tesla logo på.
Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

FThorsen

Litt OT, men jeg har prøvd å finne reglene for å parkere på offentlige parkeringsplasser med tidsbegrensninger. Hvis det er maks to timer, må man fysisk flytte bilen til en annen parkeringsplass da, eller holder det å resette urskiven? Mener å ha hørt at det er nok å flytte bilen noen cm. Stemmer dette?

Likte den digiale urskiven! Fått den branda i tillegg så snakker vi! :)
Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

koop

Flott urskive, men jeg trenger ikke noen app for å finne bilen, vi har jo HOME-link.

Er det noen som hvet hvordan det er med parkering for EL-biler hvor det er en bom for å komme inn/ut?
Dette gjelder spesielt parkeringshus.

Er det rett og slett noen som har erfaringer med parkering av EL-biler som kan liste opp hvordan parkering foregår på de ulike måtene som finnes...
Kristiansand:
Tesla Model S #2966, Vin 18513
7.3.2013 - Reservert
13.5.2013 - Bekreftet bestilling
14.5.2013 - Papirene signert
27.9.2013 - In Production
8.10.2013 - Production Complete
21.11.2013 kl. 11:00 - Avtalt utlevering
Subaru Forrester utgår

luffe

Sitat fra: koop på torsdag 06. juni 2013, klokken 13:39
Flott urskive, men jeg trenger ikke noen app for å finne bilen, vi har jo HOME-link.

Er det noen som hvet hvordan det er med parkering for EL-biler hvor det er en bom for å komme inn/ut?
Dette gjelder spesielt parkeringshus.

Er det rett og slett noen som har erfaringer med parkering av EL-biler som kan liste opp hvordan parkering foregår på de ulike måtene som finnes...

Tror kanskje du har misforstått Homelink - det er et system for å åpne garasjeporten din automatisk.
Teslas app viser derimot hvor bilen er, så jeg er enig i at vi ikke trenger denne :)

I Stavanger må man betale som vanlig i alle parkeringshus.
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

Gjermund

Ser ikke helt fordelen med at den finner min grasjeport... men slikt parkeringsur er sikkert greit å ha.

laumb

jeg skal ha Stelton sin - men skal trekke den om i carbonfiber-folie.
Den er ganske lekker.

frskby

Sitat fra: laumb på torsdag 06. juni 2013, klokken 14:36
jeg skal ha Stelton sin - men skal trekke den om i carbonfiber-folie.
Den er ganske lekker.
Link?
Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

19quiz76

Ser du har nevnt stelton-skive på Tesla Owners Club-forumet også, Laumb - har du en link til hvordan den ser ut?
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

blokhus

#2125 P85+ Blå m svart skinn
Alt utenom dobbeltlader, vinter- og sikkerhetspakke


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA