Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lading i grisgrendt strøk

Startet av Nordtroms, søndag 16. juni 2013, klokken 10:42

« forrige - neste »

acschmi

Er vel ingen som har fått leveringsknap, sel med levert bil! Ikke jeg hvertfall.

Hodne

P#1646, Levert.

RMO

Telefon fra leveringsspesialist i dag: Levering fredag 6. september kl 16:00 i Stavanger. JUHUU!
Valgte 4-års serviceavtale uten ranger (hva, hvilken avgift sa du? Moms? På servicpakken? Må jeg betale moms?)
Valgte piggfrie hakka R.
Reservasjonsnr. P#766
Model S siden 10. september 2013

19quiz76

Fikk leveringsdato 21.9 kl 12 på Alnabru, med forbehold om pågående fødsel ;)
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

pnq

Hva er dette med "Leveringsknapp"? Jeg har fått tid munlig om 20/9 men har ikke sett noen knapp det står "Levering". Noen med mer info?
P85, Pearl, panorama, 19", black leather, carbon, tech, park, sec, zubzero, sound, light, child --- Totally satisfied owner :-)

P85D+

P85D og 85D

luffe

Sitat fra: pnq på fredag 30. august 2013, klokken 01:39
Hva er dette med "Leveringsknapp"? Jeg har fått tid munlig om 20/9 men har ikke sett noen knapp det står "Levering". Noen med mer info?

I "gamle dager" i USA fikk man plutselig en dag opp en knapp i My Tesla med label "Delivery" for å avtale levering av bilen. Se www.teslamotorsclub.com hvis du er enda mer nysgjerring.
Denne tråden burde gjerne hete "Jeg har fått Leveringsepostellertelefon og har reservasjonsnummer...".
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

Trøndertesla

Trondheim. Har kjørt en svart P85 siden 9. september

P85D+

Tlf. I dag! Kan hente den på søndag 1. Sept. 15:00

Får vel betale den da.
P85D og 85D

Veggen

Sitat fra: TeslaSignature på fredag 30. august 2013, klokken 20:32
Tlf. I dag! Kan hente den på søndag 1. Sept. 15:00
:o :o :o
Tapt anrop fra Tesla kl 20.05 i kveld. Satt og spiste med telefonen på lydløs så merket det ikke. Ikke noe svar å få da jeg ringte tilbake ved 21 tiden.
Hvis dette var i samme ærend så ble det den sureste middagsfreden noensinne.
Bilen er allerede betalt med tanke på tidlig levering hvis muligheten skulle dukke opp.
Aaaaaarghhhhhh. >:(  :'(

luffe

Min DES ringte meg i dag med en gladmelding: Jeg får bilen 27. september i stedet for 7. oktober!!!
Ble plutselig vanskelig å konsentrere seg om arbeidet  ;)
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

Epleskreller

Sitat fra: luffe på torsdag 05. september 2013, klokken 10:17
Min DES ringte meg i dag med en gladmelding: Jeg får bilen 27. september i stedet for 7. oktober!!!
Ble plutselig vanskelig å konsentrere seg om arbeidet  ;)

Min DES skrev at jeg burde betale tidlig for å muligens få tidligere levering. Hadde du gjort det?
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

luffe

Sitat fra: Epleskreller på torsdag 05. september 2013, klokken 13:50
Sitat fra: luffe på torsdag 05. september 2013, klokken 10:17
Min DES ringte meg i dag med en gladmelding: Jeg får bilen 27. september i stedet for 7. oktober!!!
Ble plutselig vanskelig å konsentrere seg om arbeidet  ;)

Min DES skrev at jeg burde betale tidlig for å muligens få tidligere levering. Hadde du gjort det?

Har ikke betalt nei. Han skrev i e-post at jeg burde betale senest 2 uker før avtalt dato (som plutselig nærmer seg kraftig :o  ;D). Sikkert greit å ha gjort slik at hvis det plutselig åpner seg et vindu vil de ikke levere ut bilen uten at pengene er bekreftet på konto.

Kan ikke tenkte meg noe kjipere enn "Hei! Vi har bilen din og er klar til å levere den ut i dag. Ikke betalt, sier du? Da må du vente 2 uker til".
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

elnino

Levering 18. september på Alna!  :)
Hadde reservasjonsnummer P13XX.

noto


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA