Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lading i grisgrendt strøk

Startet av Nordtroms, søndag 16. juni 2013, klokken 10:42

« forrige - neste »

Eivind_Bergen

Har fått leveringsdato den 26. september for P1433. Levering blir i de nye lokalene i Bergen, adressen er oppgitt som Minde Allé 35.

noto

Minde Allé 35 er Frydenbøgården, samme som er nevnt i tråden Tesla i Bergen. Ingen aktivitet der de siste dagene. Tomme lokaler bortsett fra endel uåpnede kasser, men det er satt opp ladere utenfor. Dekk1 vegg-i-vegg.

eclipse

Da har jeg fått leveringsdato 6 September, Svanholmen 19 i Sandnes (Forus)

Nokian Hakka 7 (piggdekk) 23.400,-
Begge adapterene
Ingen serviceavtale
Bekreftet if forsikring med VIN nummer for at Tesla skal kunne nyregistrere bilen

8) 8) 8) 8) 8) 8)
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Patosan

Har i dag fått datum på leverans; 9 September på P603.
VIN 15026

LinkedIn

PHsigP85

Kun to bensintanker a 900,-/stk igjen å fylle på fossilen før Model S utleveres den 28.aug.

Kjenner at hvorvidt serviceavtalen er noen hundrelapper "overpriset" plutselig virker rimelig irrelevant... Skal bli fantastisk deilig å slippe å pumpe gamle dinosaurer på tanken til 15,-/liter.

Bil 2.0 - du er sterk ønsket og hjertelig velkommen!
Lykkelig eier av Model S Signature siden aug 13.
Spent og utålmodig Model X #114.

joern100

Solgt Tesla S60

toppi

Endelig - levering 9.Sept.  ;D ;D

Riktignok var jeg forespeilet siste uka i August, eller i verste fall første uka i September.. Men, men, nå er det uansett kun kort tid igjen til julaften  ;D ;D
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

fortoggale

9. september 10:00 i Sandnes

Bil kommer til riket dagen før!

Får bil pluss 400V adapter minus dobbeltlader (vet ikke når jeg får) minus vinterdekk (Pirelli for oss som ikke bor på tundraen - vet ikke når jeg får)
Sandnes
Model S - Neglelakk rød. Lyder navnet Tor

phobic

Har fått leveringsvindu 16-30.sept. i Trondheim
Jeg har vanlig P85 og hadde #1303

Noen som vil kjøpe en 2003 Avensis? :P

Taubu

Telefon fra Tesla i dag:
Levering den 26. september kl 10 fra Tesla Servicesenter i Stavanger!

Følgende bil skal leveres:
Grå metallic, Performance, panoramatak, 19", karbonfiber dekor, Tech, Park-assist, Vinterpakke, Lydpakke, Lyspakke, Sikkerhetspakke, Pakkehylle

Avgjørelser som gjenstår: vinterdekk, serviceavtale.

Har VIN ....16008, P1763, Invoice 277

Celter

Sitat fra: Taubu på fredag 16. august 2013, klokken 13:54
Telefon fra Tesla i dag:
Levering den 26. september kl 10 fra Tesla Servicesenter i Stavanger!

Følgende bil skal leveres:
Grå metallic, Performance, panoramatak, 19", karbonfiber dekor, Tech, Park-assist, Vinterpakke, Lydpakke, Lyspakke, Sikkerhetspakke, Pakkehylle

Avgjørelser som gjenstår: vinterdekk, serviceavtale.

Har VIN ....16008, P1763, Invoice 277

Da får du bilen 2 dager før meg. Lørdag 28. september hentes min etterlengtede Model S på Alnabru.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

bjodnes

Gratla med levering på forus.... Jeg er 100 foran deg i køen, har ikke fått telefon enda og bilen står enda "i produksjon" Får smøre oss med tålmodighet hvor nå enn de selger det. Så en model s på E39 ved bogafjell i dag, på vei nordover. Kom litt fort på, men så ut dom en signatur-rød. 8)
iOn 2012 modell
2013 model S 85

tone

 :) Endelig har jeg fått leveringsdato 10.sept !!!!! :)

#221 fakt 119 ( P85, Blå, alt utstyr minus barneseter og dobbeltlader)

Teslafrank

Jeg fikk ny telefon fra Tesla i dag, får bilen torsdag neste uke:)!!

Jippi!

Veggen

Fikk telefonen i ettermiddag.  :)

Mandag 9. september kl 14.

Eldstejenta på 9 ville ha fri fra skolen for å være med, det tror jeg jaggu hun skal få!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA